Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצה לגבי שברולט סוניק 2012 1.6


Edegia
שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

יש לי תקלה ברכב שנמשכת כבר קרוב ל חצי שנה

הרכב עם 123 אלף ק"מ ועבר טיפולים תקופתיים, בפעם הראשונה הרכב פשוט נכבה ברמזור ולאחר פתיחת מכסה המנוע ראיתי שכל השמן עבר למיכל העיבוי(טחינה כמו שמוכר) במוסך החליטו להחליף רדיאטור+קולר שמן, הרכב נסע לאחר מכן 3 חודשים בשימוש יום יומי ללא תקלה ולפני חודשיים זה קרה שוב והחליטו להחליף שוב קולר שמן, בפעם השלישית החליטו להחליף שוב קולר שמן, לעשות מעקף לקולר גיר ולהחליף טרמוסטט, מאז נוצר לחץ מטורף בצינורות הרדיאטור (קשה כמו אבן) וכל המים ממיכל העיבוי פשוט נוזלים לבחוץ, הבנתי שזה כנראה נובע מאוויר שנמצא במערכת הקירור וגורם ללחץ שגובר על הפקק (20 psi) החלפתי מספר פקקים ויוצא שאני משלם יותר לנוזל קירור מאשר לדלק..

עשיתי את תהליך ניקוז האוויר מהמערכת עם מכסה פתוח פתיחת מזגן על חום והשארת הרכב מונע למשך 20 דקות.. 

האם זה מצב בלתי הפיך שמצריך החלפת מנוע לפי היכרותכם עם מצבים כאלה ? או שניתן להחליף משהו אחר על מנת לתקן את הבעיה ?

 

תודה לעונים,

אפרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושה רושם שהמוסך נקט באילתורים בניסיון לפתרון התקלה במקום בדיאגנוזה מסודרת.

1. מדוע הוחלף קולר שמן 3 פעמים? האם הוחלף בחלק חדש או משומש?

2. מדוע בוצע מעקף לקולר הגיר? זה פסול ומסוכן ויוביל לחיסול הגיר במוקדם או במאוחר. אם יש בו נזילה או סתימה, יש להחליפו, לא לבטלו!

3. האם הטרמוסטט החדש הוחלף כראוי? האם נבדקה פעולתו, שמא הוא תקוע ואינו מאפשר מעבר תקין של מים במערכת הקירור?

4. האם בוצעה בדיקת "לחץ הפוך" למנוע על מנת לוודא שלא בורחת קומפרסיה מהמנוע למערכת הקירור וגורמת לעליית הלחץ שאתה מתאר במערכת הקירור?

 

אני ממליץ לך מאוד לפנות למוסך אחר שיטפל בתקלה מא' ועד ת' ויתקן את הנזק שנעשה במוסך שאתה מטפל בו כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה,

 

1.החליפו את הקולר שמן בשל מעבר שמן למערכת הקירור ואמרו שזה מה שגורם לזה, כל החלקים היו חדשים אבל אני לא יודע להגיד אם מקורי.

 

2. המעקף בוצע בטיפול השלישי שבו החליטו שוב על קולר שמן וגם על ביצוע מעקף לקולר גיר.

 

3. אכן, לאחר הפעלת המנוע לפרק זמן מסויים הרדיאטור נכנס לפעולה מים זורמים כשאני לוחץ על הצינורות אבל כשאני סוגר את הפקק של מיכל העיבוי נוצר לחץ וכל המים עולים...

 

4. לא.

 

אכן הלכתי למוסך אחר שמתמחה ברכבי UMI נקווה לבשורות טובות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה, מסתבר שבאחד הטיפולים במוסך הקודם פגעו בהברגה של מיכל העיבוי ולכן לא משנה כמה מכסים החלפתי האוויר נכנס משם וגרם ללחץ יתר ולניזלת נוזל הקירור..אז ככה שהתקלה נפתרה בהחלפת מיכל (מקורי כמובן) ופקק  חדש, עבר שבוע מהתיקון והאוטו נוסע ללא שום תקלה.

הוקל לי לדעת שזה לא ראש מנוע ושזה נגמר בסה"כ 539₪ 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.6.2020 בשעה 13:56, Edegia כתב:

אז ככה, מסתבר שבאחד הטיפולים במוסך הקודם פגעו בהברגה של מיכל העיבוי ולכן לא משנה כמה מכסים החלפתי האוויר נכנס משם וגרם ללחץ יתר ולניזלת נוזל הקירור..אז ככה שהתקלה נפתרה בהחלפת מיכל (מקורי כמובן) ופקק  חדש, עבר שבוע מהתיקון והאוטו נוסע ללא שום תקלה.

הוקל לי לדעת שזה לא ראש מנוע ושזה נגמר בסה"כ 539₪ 

שבת שלום.

מיכל עיבוי עולה 100-200 שקל . ההחלפה שלו לא עולה על 10 דקות. שחטו אותך במחיר אחי.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...