Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

היום כשאני מחפש מודעות ביד 2 ורוצה לדעת אם עסקה כדאית ומתאימה למחיר השוק או לא,

אני נכנס עם תוסף לדפדפן כמו סוכן המחירים כדי לראות אם אנשים משנים מחירים למכוניות ולזהות מוכרים לחוצים למכור (ואולי לעלות על דיל שווה) אבל אני עדיין לא יודע אם עסקה כדאית או לא.

 

באיזה כלים אתם משתמשים כדי לוודא שמחיר של רכב משומש משתלם?

האם קיים איזה מחשבון שאפשר להכניס בו את כל הפרמטרים של הרכב (שנה, דגם, ק"מ) והוא מחזיר מחיר שוק?

 

פורסם

אפליקציית מחירון לוי יצחק. 

מחיר המחירון הוא נקודת הייחוס. 

אל תשכח שלא תמיד כדאי לחפש מחיר משתלם. ברכב משומש אני תמיד אעדיף לשלם קצת יותר ולרכוש רכב שמור ומטופל ולא שבור ומקולל... 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

גם אל תתייחס לכול פרמטר  במחירון כאל תורה מסיני. 

 

למשל קורולה 2012 יד 2 המחירון שלה הוא 42. אבל לעומת זאת אותה קורולה יד 7 המחירון שלה יהיה 38 אלף, כאשר במציאות אף אחד בחיים לא ישלם 38 אלף על קורולה יד 7 אלא משמעותית נמוך יותר. 

פורסם
לפני 51 דקות, davemustaine87 כתב:

גם אל תתייחס לכול פרמטר  במחירון כאל תורה מסיני. 

 

למשל קורולה 2012 יד 2 המחירון שלה הוא 42. אבל לעומת זאת אותה קורולה יד 7 המחירון שלה יהיה 38 אלף, כאשר במציאות אף אחד בחיים לא ישלם 38 אלף על קורולה יד 7 אלא משמעותית נמוך יותר. 

 

לפני כשעה, markb205 כתב:

אפליקציית מחירון לוי יצחק. 

מחיר המחירון הוא נקודת הייחוס. 

אל תשכח שלא תמיד כדאי לחפש מחיר משתלם. ברכב משומש אני תמיד אעדיף לשלם קצת יותר ולרכוש רכב שמור ומטופל ולא שבור ומקולל... 

 

על זה בדיוק השאלה, איך אני אמור לחשב את המחיר בהתאם למצב הרכב, כמה שמרו עליו, טיפולים, תקלות?

פורסם

בודק מחיר מחירון של הדגם הספציפי ומשווה למחיר המבוקש. 

אם המחיר ריאלי, ניגש לראות את הרכב. 

היסטוריית טיפולים (קבלות/ספר טיפולים) יתנו לך הערכה כללית על רמת התחזוקה שהרכב קיבל בחייו.

מי המוכר? אדם פרטי נחמד או סוחר שמחפש את הפראייר הבא? 

מקוריות הרכב - כמה בעלים ביחס לשנתון, יד ראשונה פרטית או ליסינג/השכרה/חברה (הכל ניתן לחישוב במחירון לוי יצחק). 

ממוצע קילומטראז' שנתי (גם כן נכנס כפרמטר שמוריד או מעלה ערך במחירון). 

מצב קוסמטי כללי, מצב צמיגים, נסיעת מבחן והרגשה כללית של הרכב. 

כל זאת ועוד, יתנו לך אינדיקציה אם המחיר המבוקש ריאלי. ובמיוחד, האם אתה חושב ששווה לך לרכוש את הרכב במחיר הזה. 

כדי לדעת את מצב השוק, מומלץ לבדוק מספר רכבים מאותו הדגם. 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, theunreal כתב:

 

 

על זה בדיוק השאלה, איך אני אמור לחשב את המחיר בהתאם למצב הרכב, כמה שמרו עליו, טיפולים, תקלות?

 

הייתי מציע לך לא לשקלל כול דבר במחירון, כי זה ממש המון פרמטרים ואתה יכול בקלות להגיע למצב של "מרוב דובים, לא תיראה את היער) 

 

צא מנקדות הנחה שרכב במצב מצויין, יד פרטית, קילומטראז די נמוך שווה בערך מחירון. מכאן והלאה תשאל את עצמך "בעד כמה הנחה הייתי מוכן לקנות רכב שהיה בליסינג? ומה לגבי יד3-4 ? ומה לגבי תאונה?"

 

ומשם תיראה מה מתאים וכמה שווה לשלם.  

 

ואגב, הייתי ממליץ לך בחום בתור קונה פרטי, לוותר על הקונספט של:

ציטוט

לזהות מוכרים לחוצים למכור (ואולי לעלות על דיל שווה)

 

ברוב המקרים אתה תכווה מזה. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
×
×
  • תוכן חדש...