Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להתחיל להתעסק בזה, יש לי זמן פנוי והנושא מאוד מעניין אותי.

יש פה אנשים שמתעסקים בזה ויכולים לתת חוות דעת?

גם אשמח לשמוע המלצה לגבי קורס/מדריך אמין שלא מוכר לי סיפורים על להפוך להיות עשיר ביומיים.

בגדול אני מחפש הכנסה פאסיבית.

תודה!

פורסם

מתעלק על השרשור

אני גם תקופה מתעניין בזה  ותאמת הסירטונים ביוטיוב בעברית לא כאלה עוזרים או שכבר הם ישנים ולא רלוונטים לתקופה של היום..

מאוד אשמח אם מישהו שכבר עוסק בזה ומבין את התחום שישלח לי הודעה

 

פורסם (נערך)

1. זו עבודה לכל דבר ועניין.

2. אל תיקח שום קורס, יש מספיק בחינם. 

3. אני מתחבר לבנאדם הזה https://www.youtube.com/channel/UCbwPfpnXsfmVRKpyrdnCahQ

hillybilly מאריזונה אבל עדיין יש לו תוכן איכותי ומידע רלוונטי לתחום הזה. 

אם תרצו עוד אשמח לשתף עוד.

4. פשוט מתחילים

 

 

עריכה אחרונה על ידי נמרוד...
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אעשה לך את החיים פשוטים - יש לי כאן בצ'כונה שלנו (ניו-ג'רזי) שני חברים שהגיעו באמזון למחזור של 8 ספרות בשנה לפני כמה שנים.

 

ברגע שאמזון פתחו את ה FBA (Fulfillment by Amazon) לכל דורש, נכנסו אלפי מתחרים והם נכנסנו למלחמת מחירים שהורידה להם את האחוזי רווח קרוב לאפס.

 

היום הם כבר לא מתעסקים בסחר עצמו, ובמקום זה הם עשו פיווט לחברת תוכנה שמספקת שירותים למוכרים של אמזון.

No worries 8)

פורסם

יש המלצה למדריך בעברית ?

וכרגע אני מתעניין רק באמזון ופתיחת חנות בשופיפיי. יש לי כבר מוצר שאני רוצה לשווק אומנם הוא לא יחודי אבל אני מאוד מאמין שאני ימכור ממנו הרבה

פורסם

רוב המכירות באמזון מגיעות ממוצרים שיושבים במחסנים של אמזון.

אתם צריכים לשלוח סחורה למחסנים שלהם בכמויות בשביל למכור.

זה ממש לא משחק ילדים לזמן הפנוי שלכם.

המומחים הכי גדולים במסחר אינטרנטי עובדים באמזון.

זה הרבה קורסים ולעבוד עם צוות מקצועי.

 

איביי זה אתר למכירת סחורה סינית, מי שמציע את המחיר הנמוך ביותר מוכר

אם אתם רוצים למכור עבודות יד יש את Etsy ששם אפשר למכור כמה אלפי דולרים בחודש

  • רעיון טוב! 1

אייל

×
×
  • תוכן חדש...