Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה , חזרתי הביתה מהצבא היום , הנדסה קרבית 605 כבוד , עד עכשיו כיף לא נורמלי בצבא !!

נכנסתי לפורום דרך האינטרנט הטלפוני איזה קטע , אני יושב בשבת בבסיס עם כל החברה מהמחלקה וכולם צוחקים עליי שאני אובססיבי לגבי הפורום ...

טוב ליהיות בבית

ים long time no

פורסם

עוד יגיעו הימים שתצא הביתה לפני יום שישי (או לפחות, אני מקווה שהם יגיעו).

 

שמח לשמוע שאתה נהנה בצבא. זה כמעט הדבר הכי חשוב שיש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אז ככה , חזרתי הביתה מהצבא היום , הנדסה קרבית 605 כבוד , עד עכשיו כיף לא נורמלי בצבא !!

נכנסתי לפורום דרך האינטרנט הטלפוני איזה קטע , אני יושב בשבת בבסיס עם כל החברה מהמחלקה וכולם צוחקים עליי שאני אובססיבי לגבי הפורום ...

טוב ליהיות בבית

 

שיש ג'וניור ... אתה אכן אובססיבי קצת , לא ?

לא נורא ... בפעם הבאה שתחזור הביתה , כ"כ יכאב לך התחת שהפורום הזה ( אולי פורום אחר ... ) לא יעניין אותך כ"כ .

 

חחחח ... צעיר ...

 

בקיצור , אולי נראגן לך איזה ביקור פתע , אם שיש סיניור תשתף פעולה ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

למען האמת , שיש סיניור כאן בביקור , באה לראות אותי קצת לפני שאני חוזר למדבר :-)

 

בהל"צ בהל"צ , באתי , הייתי , לא ציפיתי !!!

ים long time no

פורסם

עד שתקראה תהודעה הזו יעבור קצת זמן...

 

605 צהובים ,מי הקצינים שלך?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני ברגילה, משעמם לי תחת, האישה בחו"ל - לכן החלטתי לבדוק מה קורה...

 

אז שמישו יעשה סקירה קלה לגבי מה חדש בגדול בפורום (לא הייתי פה בערך שנה..)

 

כמה פעמים י.כוכבי רצה לחזור/היה פה? :wink:

 

ולא לדאוג אני עדיין מת על מכוניות, רק שאם מוסיפים להם כנפיים וקצת סילון זה בכלל אחלה... :-P

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אווהוו ... נקניקי ...

 

 

תגיד ... אתה גם אוהב באט-פלאגים עם סיכוך דס"ל ... ?

אל תשחק אותה שהאישה בחו"ל ... היא בארון ולא היה לך כח לנפח אותה !

תהיה קורקטי !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...