Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כל תואר דורש השקעה מטורפת, יש תארים שקשה לשלב איתם עבודה, יש תארים שאפשר לעבוד במשרה חלקית במקביל לתואר ויש כאלו שאפילו יהיה אפשר לעבוד במשרה מלאה רוב הזמן.

כמובן שזה תלוי באיזה תואר מדובר, באיזה מוסד, לאן הוא מכוון עם התואר (רק כדי לקבל עבודה או אולי להמשיך למחקר, ואז לממוצע יש השפעה) וכו'.

 

אגב, למי שעובד תוך כדי, שווה לבדוק את האפשרות ללמוד באוניברסיטה הפתוחה (אם מלמדים שם את התואר הרלוונטי).

עוד אופציה זה להיעזר באוניברסיטה הפתוחה למען אפיק מעבר לאוניברסיטה אחרת. זה קיים לחלק מהתארים, אבל דורש ממוצעים גבוהים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני אנטי אוניברסיטה הפתוחה.

 

א. מדובר במריחה

ב. לימודים קשים

ג. אפיקי מעבר מציבים דרישות מאוד גבוהות 

 

עדיף כבר לעשות 2-3 סיבובי פסיכומטרי במיוחד עכשיו שביטלו את תקופת הצינון בין מועד למועד מאשר להמר על אפיק מעבר. 

פורסם

לפי מה שפות"ש מתאר, מה שמעניין אותו זה לימודי כלכלה.

 

@נמרוד...

אני לא בתחום, אבל יש לי חבר שעובד בדיוק בזה (אנליסט/ניהול סיכונים).

 

אם אתה רוצה, אוכל לדבר איתו ולכוון אותך, שלח לי ה"פ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

עדיף כבר לעשות 2-3 סיבובי פסיכומטרי במיוחד עכשיו שביטלו את תקופת הצינון בין מועד למועד מאשר להמר על אפיק מעבר. 

למה זה הימור בעינייך?

במקרה "הגרוע", הוא פשוט ימשיך את הלימודים שלו בפתוחה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נכון אבל הוא עלול למצוא את עצמו נכנס לסחרור עם תואר של הפתוחה. תשמע לא מכיר אף אחד שסיים תואר בפתוחה בפרק זמן קצר מ-5 שנים. כמו כן צריך לקחת בחשבון את המוניטין של הפתוחה בתחום שלו. 

פורסם

זאת גם הסיבה שהזמן המקסימלי לסיים תואר בפתוחה זה 10 שנים, בניגוד למכללות ואוניברסיטאות אחרות, ששם זה 7.

 

מריחה זה תלוי.

 

לפעמים עדיף למרוח, אבל לא להיות עם ציונים פח אשפה או לצבור קורסים חוזרים. פי כמה נכון לאנשים שעובדים, ולא יכולים לעשות 6-7-8 קורסים בסמסטר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מכללות רבות מציעות מסלולים מרוכזים של 2-3 ימים בשבוע. אוניברסיטאות גם מתחילות בקטנה אומנם, אבל מתחילות לדוגמא אוניברסיטת בר-אילן. אני מתחיל ללמוד באוקטובר בבר אילן במסלול מרוכז ראשון, שלישי ושישי ללא סמסטר קיץ סה"כ 3 שנות לימוד. קל בטוח לא, אבל עדיף על המריחה האינסופית של הפתוחה. בגילאים מסוימים צריך לחפש מסלולים סופר מפוקסים ישר ולעניין. 

פורסם (נערך)

בתקופה של אי וודאות, בה מעל מליון מובטלים מאלפי תחומים שהוציאו לחל"ת ללא תאריך חזרה, אני חושב שלפותח האשכול ולשאר האנשים שקוראים פה, כדי לשקול ברצינות ללכת למקצועות החירום -

כבאות/משטרה/סיעוד . תמיד תהייה לכם עבודה - מלחמה? אין חל"ת. מגפה? אין חל"ת . מיתון עולמי אפילו יותר גרוע מ1929? אין שום חל"ת.  שואה גרעינית? הצחקתם את קים גונג און -  אין חל"ת. פלישת חייזרים? אה אה, סורי, אפילו בתרחיש כזה, לא תקבלו חופש. פשוט בשום תרחיש לא יוציאו אתכם לחל"ת. תעבדו עד המוות במקצוע :)

היום זה קורונה, עוד כמה שנים זה יהייה משהו אחר.  כדאי לכם לחשוב לכיוון הזה. 

מעבר לתרחישי מגפה ושאר ירקות,  גם בימי שגרה יש יתרון ברור - אף אחד לא יפטר אתכם מחר עקב צימצומים. אף אחד לא יפטר אתכם כי העסק מתנהל לא טוב. אף אחד לא יפטר אתכם מחר כי אתם מבוגרים מדי או כי הבוס קיבל סיבוב. כל עוד תעשו את העבודה שלכם במידה מספקת, מובטח לכם עבודה עד הפנסיה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

לא כל אחד רוצה או מתאים לעבוד בכבאות/משטרה/סיעוד.

 

חוץ מזה גם שם יכולים להחליט שמקצצים בתקציבים, ואז ביי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, vadim6385 כתב:

לא כל אחד רוצה או מתאים לעבוד בכבאות/משטרה/סיעוד.

 

חוץ מזה גם שם יכולים להחליט שמקצצים בתקציבים, ואז ביי.

 

אין דבר כזה אתה מקבל קביעות. ואין שום תרחיש שיקצצו תקציבים בגופים האלה וגם אם יקצצו, בטח לא בכוח אדם.

האוכלוסיה רק גודלת, לכן הגופים האלה תמיד בחוסר כוח אדם, לעולם לא להפך. 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 10 שעות, vadim6385 כתב:

אם אתה רוצה, אוכל לדבר איתו ולכוון אותך, שלח לי ה"פ.

אשמח

 

לפני 2 שעות, Bob Ross כתב:

מובטח לכם עבודה עד הפנסיה.

אני כבר בעבודה כזו..

 

דיברתם על למה פרשתי מהלימודים יש כמה סיבות, סיבה אחת תקבל פוסט משלה בהמשך. סיבה אחרת היא בעיות דיסקלקוציה ועוד סלט של אותיות שמייצגות את הקושי שלי בלמידה וכאן החשש הגדול..

 

כי במהלך הלימודים חוויתי קשיים לימודיים. זה עוד משהו שעזר לי לפרוש בזמנו.

 

 

בתאריך 29.4.2020 בשעה 18:40, vadim6385 כתב:

יכול להיות גם שאחרי שתתמקצע בתחום מסויים, תחליט שזה לא מתאים לך, וגם זה בסדר, אבל זה עדיף מאשר לשרוף עוד 5-10-15-20 ויותר שנים בdead end job, כאשר בסוף יחליף אותך אלגוריתם, ואתה תהיה מובטל 5 שנים לפני פנסיה בלי marketable skills.

הצלחתי לגרום להם להחליף את הטופסיאדה במערכת אונליין. ציפיתי שזה יחסוך אנשים.. טעיתי..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...