Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, 

 

אני בשלילה של כמה חודשים וחושש לחיי המצבר. הבנתי שהנעת הרכב בחניה לא ממש מטעינה את המצבר כמו שצריך וחשבתי על מטען. 

מכירים את המטען שבקישור? זה מומלץ או שפשוט עדיף להניע כל שבוע למשך 20 דקות? או שיש המלצה אחרת? 

אם ההמלצה היא מטען אז כל כמה זמן לדעתכם צריך לחבר את המטען ולכמה זמן? 

מההיכרות שלכם (ככל שיש) זה גם אמור לעזור מתי שהוא בטעינה של מצבר חלש או שזה טוב רק לשימור מצבר תקין? 

 

https://he.aliexpress.com/item/4000004761089.html?spm=a2g0o.detail.1000013.9.2da5201a52v3oZ&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.14977.161855.0&scm_id=1007.14977.161855.0&scm-url=1007.14977.161855.0&pvid=e5344e42-5535-4ca6-b4ee-54f83d8d3eba&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.14977.161855.0,pvid:e5344e42-5535-4ca6-b4ee-54f83d8d3eba,tpp_buckets:668%230%23131923%2314_668%23808%233772%23928_668%23888%233325%232_668%232717%237564%23622

 

 

1212122112.png

2333333333.png

עריכה אחרונה על ידי userp
פורסם

היי

בהחלט רצוי לתת טעינה למצבר על ידי מטען למצברי רכב.לא רשמת נתוני הרכב .

בכל מקרה מה שציינת עד שיגיע מצבר יתפרק לגמרי.

אופציה זה לרכש מטען בארץ או להניע את הרכב כל יום או  מספר ימים ולתת לעבוד , לא יזיק להזיז כי גם זה טוב לרכב ולמנוע ,מה שכן כדי להזיז צריך לבקש עזרה מאדם אחר.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

היי. תודה על התגובה. 

מדובר בסקודה אוטקביה 2014. 

לגבי זמן המשלוח, זה יכול להגיע בשבועיים בערך. השלילה תהיה לעוד כמה חודשים אז זה רלוונטי. וכמובן שבנתיים אניע את הרכב כל כמה זמן שצריך.. רק רציתי לפטור את עצמי מהצורך לעשות את זה בהמשך.. 

נכון אפשר לבקש מנהג, אבל במקביל חשבתי גם להקפיא את הביטוח והטסט אז בכלל לא תהיה אפשרות להזיז את הרכב. 

פורסם

צודק. לא חשבתי על עניין הרצף הביטוחי. אז אשאיר אותו.. (דרך אגב לפי מה שידוע לי הרצף חשוב לעניין הצד ג'\מקיף לטובת הנחה בביטוח הבא, ולא לגבי החובה) 

לגבי המצבר - אנתק את המינוס בנתיים ואזמין את המטען. 

×
×
  • תוכן חדש...