Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני/סופר מיני אמין 35-45K


galh_5
שימו לב! השרשור הזה בן 1455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

אני מחפש רכב אמין ובעל ביצועים טובים שישמש אותי לשנים הקרובות.

אני לא עתיד לנסוע יותר מ-15K בשנה ולכן חסכון זה חשוב אבל מעדיף להתפשר קצת ולקבל ביצועים טובים יותר.

חשבתי על האיביזה שנתון 2015.

מה דעתכם? אשמח לעוד המלצות בכל מקרה.

תודה רבה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידני בא בחשבון? אם כן אז פיאסטה יכולה להיות אופציה מצוינת מבחינת VFM. החיסרון העיקרי שלה הוא בפנים הרכב המעט מיושן.

אם רק אוטומט אז קח בחשבון גם את ה-208.

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה והקליאו בהחלט יהיו זריזות עם מנועי הטורבו אבל הגיר נקודת החולשה בשניהם.

הקליאו ניראית מודרנית יותר, מאובזרת אך נוקשה יותר מהאיביזה ולדעתי מושבים פחות תומכים אם כי נוחים.

 

עוד אופציה הוא מזדה 2 בעלת ביצועיפ טובים אבל התקציב שלך גבולי מבחינת הדגם החדש ברמת איבזור דינמיק עם נתונים טובים, יותר קל למצוא את הדגם הישן אך הוא מרגיש מיושן לעומת הקליאו האיביזה, פחות בטיחותי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לאשתי I20 מודל 2013 שמכרנו לפני שנה, עשתה 90 אלף ק"מ רובם בשימוש משולב כולל עליה יום יומית לירושלים עם אפס תקלות ! 

דלק, טיפולים, טסט. רכב נחמד שהתאים כרכב שני למשפחה פלוס 2. סה"כ ידידותי ואמין מאוד, בטוח שתמצא כמה יחידות עם שנתון גבוה יותר במחיר שאתה מחפש.

אם אתה רוצה אמינות וסולידיות ועלויות אחזקה נמוכות זה הרכב בשבילך, אם אתה מחפש קצת שובבות ופוזה זה לא הרכב המתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מחפש ביצועים טובים, אני לא רואה איך i20 תתן לו את זה.

לא יודע איזו פוזה אנשים מוצאים באיביזה, אני לא רואה בה שום דבר שקשור לפוזה.

 

אגב, בתקציב הזה אפשר למצוא יופי של איביזות במצב טוב, יד ראשונה, עם קילומטראז' נמוך יחסית, לא הייתי פוסל.

מה שכן, צריך להיות עם יד על ההדק ולהיות מוכן להפסיד יום עבודה או לצאת באמצע יום עבודה לטובת רכב עם נתונים טובים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היי,

יכול להיות שארד קצת בתקציב ל-30 אלף בגלל המשבר, במחיר כזה לא אוכל לקנות איביזה משנתון 2015 ומעלה ולכן אני אצטרך אופציה חלופית.

מזדה 2 הכי מתקרבת מבחינת הביצועים לאיביזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק הצ'בק החדשה 2012-2014

מאזדה 2, יונדאי i20

בשום מקרה אל תקנה מהשכרה או מגרש פרטי תזהר!

יש גם הרבה סוחרים מוסווים ביד 2.

 לא יודע אבל שמעתי על בעיות בגיר אוטומט של איביזה (vag) וקליאו, אבל לא בטוח עד כמה זה בעייתי.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, galh_5 כתב:

היי,

יכול להיות שארד קצת בתקציב ל-30 אלף בגלל המשבר, במחיר כזה לא אוכל לקנות איביזה משנתון 2015 ומעלה ולכן אני אצטרך אופציה חלופית.

מזדה 2 הכי מתקרבת מבחינת הביצועים לאיביזה?

המזדה נחשבת לזריזה יחסית לעומת שאר רכבי הסופר בעלי מנוע אטמוספרי כמו יונדאי i20, ריו, יאריס.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מקפיץ כי אני מרגיש שאתחרט אם לא אקח איביזה אך מצד שני המחיר שלהן קפץ כי יש ביקוש גבוה אליהן אז אני חושב על לרדת בשנתון הרכב. זה אוטו ראשון שלי ולכן ההתלבטות הרבה.

איך תיבות ה-DSG בשנים 2011-2014?

ואיך הידני בשנים הללו?

תודה רבה שוב!

עריכה אחרונה על ידי galh_5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבות האוטומטיות תורמות מאוד לזריזות, מנגד יש מצמדים ומח גיר שיכול להיות בעייתי.

 

הידנית עדיפה מבחינת אמינות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שהחל משנת 2015 היה שיפור די משמעותי עם תיבת DSG . בכל מקרה מנסיונך, היית קונה שנתון 2015 עם קילומטראז' סביבות ה-100-110K?

אולי אני פשוט חושש מדי בקטע הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף 2015 האיביזה עברה מתיחת פנים, הדשבורד עודכן במראה שלו וגם באיכות החומרים, לתיבה האוטומטית שודך מנוע חדש בנפח 1.0 ליטר במקום 1.2.

לתיבה הידנית שודך מנוע טורבו 1.2.

 

האם הייתי רוכש? זה תלוי, אם הייתי נוסע הרבה בעיר ופקקים לא חד משמעי.

לבין עירוני הייתי חושב אבל עם ק״מ נמוך יותר.

השילוב של dsg tsi מוצלח מבחינת זריזות והנאה, אבל צריך לקחת בחשבון את הגיר.

בתכלס? הייתי מעדיף כזאת ידנית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...