Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעלה תמונה בבקשה.

 

בעיקרון דשבורד דהוי מצביע על אי טיפוח ( שימוש בתכשירים ייעודיים לרכב) ושימוש ארוך בתרסיסים

פשוטים במכוני שטיפה שמכילים שמן שהורס/מטגן את הפלסטיק. ( יש שרשור שלם על זה בנעוץ)

 

זה לא אומר שהמצב גמור, כי אני לא שולל ששימוש בתכשיר ייעודי לרכב ( יש שלל מוצרים יקרים לשחזור פלסטיק)

יכול להחזיק לדשבורד את הצבע המקורי פחות או יותר.

פורסם
לפני 7 שעות, avi60769 כתב:

שלום

אתה יכול לשים כיסוי בד לפי סוג הרכב מלמעלה.

אני יכול אבל זה לא רק שם זה בעוד מקומות לצערח

פורסם

ראשית כל שכח מצביעה, לא פשוט ומחייב פירוק הדשבוד שלם כדי לבצע צביעה מחוץ לרכב. ( מסובך, ולא תמיד יוצא יפה)

 

אם הרכב שמור, ואתה רוצה להחזיק אותו לכמה שנים קדימה, הייתי הולך על ציפוי ויניל שייתן לך מראה ייחודי ויפה

וגם תוכל לבחור צבע לפי טעמך. ( כמובן כהה) זאת האפשרות הכי טובה עבורך. ( רק קח בחשבון שזה לא זול)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...