Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק יד 2 בזמן הקורונה


GaT
שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 26.3.2020 בשעה 10:17, vadim6385 כתב:

יש לי איוניק 2018 בליסינג דרך העבודה, ועוד שנה מסתיים לי החוזה.

 

אני שוקל לקנות את הרכב בסיום (כי הוא עם נתונים מושלמים - ק"מ נמוך, נהג יחיד, טופל ביונדאי, עדיין עם אחריות יצרן, לא עבר תיקוני פח/שלדה whatsoever).

 

שמתי לעצמי מחיר מטרה של 60 אש"ח, שאם ההצעת מחיר שלהם תעבור אותו, אני יורד מהעניין ומחפש פריוס/אוריס.

 

אבל במצב הנוכחי יכול להיות שעוד יישאר לי עודף מהסכום הזה.

לא רוצה ל"נחס" אותך אבל רכב מושלם ימכר מהליסינג כמעט במחירון (או לחילופין אם זה במסגרת ההסכם ליסינג שלך יהיה לך 15% הנחה) במחיר קרוב למחירון וללא בעיה,

לא חושב שאחרי 3 שנים הרכב יאבד 45% מערכו (חדש מתומחר לפי 135K).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם כבר במחירון עסקנו, זה יהיה מעניין מאוד, איך מר. לוי יצחק הולך לתמחר את הרכבים בתקופה הזו, כאשר לא נראה הסוף שלה באופק. לפחות לא בתקופה הקרובה.

האם הוא יפרסם בכלל מחירונים?

ואם כן מה תהיה התועלת בכך?

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, llaavvii כתב:

לא רוצה ל"נחס" אותך אבל רכב מושלם ימכר מהליסינג כמעט במחירון (או לחילופין אם זה במסגרת ההסכם ליסינג שלך יהיה לך 15% הנחה) במחיר קרוב למחירון וללא בעיה,

לא חושב שאחרי 3 שנים הרכב יאבד 45% מערכו (חדש מתומחר לפי 135K).

זה בסדר, יש לי עוד שנה לסיום החוזה.

 

עד אז, COVID19 גדול.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, yossiaviel כתב:

ואם כבר במחירון עסקנו, זה יהיה מעניין מאוד, איך מר. לוי יצחק הולך לתמחר את הרכבים בתקופה הזו, כאשר לא נראה הסוף שלה באופק. לפחות לא בתקופה הקרובה.

האם הוא יפרסם בכלל מחירונים?

ואם כן מה תהיה התועלת בכך?

פשוט תסתכל על מהשהוא עשה במשברים אחרונים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, redroze כתב:

פשוט תסתכל על מהשהוא עשה במשברים אחרונים.

משבר כמו הנוכחי, לא היה. 

לא בזמן האחרון, ולא לפניו, ולא לפני שלוי יצחק הוציא מחירונים, או נולד בכלל..

ההתמוטטות הכלכלית שהייתה ב-2008, כאשר הבנקים בעצמם אפילו נפלו ב-ארה"ב, זה כלום לאומת הנוכחי.

 

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזוי לגמרי,

חבר רוצה לקנות אופנוע ישן בן 29 ב27 אלף שקל.

ביקש הלוואה

אושר לו

אפשר את הכסף?

לא.

לא ניתן להכניס אנשים לבנק לחתום.

מתי אקבל הכסף?

שיגמר הקורונה

אבל אישרתם לי את ההלוואה

נכון

אז איפה הכסף?

שתבוא לחתום.

מתי אפשר לבוא לחתום?

שתיגמר הקורונה.

 

שיחה הזויה שצריך לפרסם ביוטיוב.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

There was only one catch, and that was catch 22.

 

ד"א, איזה אפנוע בן 29 עולה 27K ש"ח?

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • מעניין 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכדור מתחיל להתגלגל ...

https://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/779223

 

יש תחזית להורדת דירוג לחברות הליסינג, 

זה אומר שלא יוכלו למחזר חוב.

מכאן הדרך היא או הזרמת סכום נכבד על ידי בעלי השליטה , או ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברת ליסינג, די בהגדרה, חייבת לגלגל חובות. היא לא באמת אי פעם יכולה להישאר נטולת חובות.

 

חברת ליסינג לא באמת משקיעה כסף כדי לפתח או לייצר מוצר ייחודי שהיא תוכל למכור ולהחזיר לעצמה את עלות הפיתוח. היא בסה"כ רוכשת ציוד (רכבים), משכירה אותם לתקופה ומוכרת. מכיוון שהרכבים די יקרים, היא תמיד תהיה בחוב על רכישתם. לכאורה הערך של הרכבים מהווה בטוחה לחוב גם אם פתאום אי אפשר להשכיר אותם.

 

הבעיה היחידה במודל הזה היא מה קורה כשגם אי אפשר להשכיר את הרכבים וגם אי אאפשר למכור אותם, או שהערך שלהם יורד, שזה מצב קלאסי של משבר רוחבי.

 

אני לא חושב שמישהו מהמשקיעים מופתע שחברות ליסינג עלולות להתקשות לשלם את החוב שלהן. זה חלק מהסיכון שאתה לוקח על עצמך כשאתה משקיע באג"ח של חברות ליסינג.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.3.2020 בשעה 09:46, yossiaviel כתב:

 

אני רק אניח את זה כאן:

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=380553

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאוד.
למי שמתעצל לפתוח, בין היתר בכתבה משרד התחבורה אישר ליבואנים לרכוש חזרה רכבים שכבר נמכרו לליסינג ועמדו במגרשי הליסינג - ולמכור ללקוח פרטי כחדש.


Sent from my H3123 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שקיימת השפעה בהווה ותהיה גם בעתיד. אני אישית מחפש רכב כבר תקופה ובעקבות הקורונה רואים בבירור שמספר המודעות החדשות שעולות לאתרים קטן באופן משמעותי. די הגיוני בגלל העובדה שאי אפשר לצאת מהבית על מנת לקדם את קניית הרכב (מחכה כבר שבוע וחצי כדי ללכת לראות רכב). בהמשך כשהיה ניתן לצאת מהבית מאמין שהשוק היה מוצף בעקבות חוסר שימוש ברכבים, והאבטלה שזינקה. אנשים ירצו לצמצם הוצאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפגיעה הכי כואבת יספגו רכבים שקיימים בליסינג, שההשלכה שלהם תבוא לידי ביטוי גם ברכבים פרטיים. רכבים שפחות נפוצים בליסינג יפגעו פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch2856 כתב:

הגיע הזמן שחברות הליסינג יקרסו. גם כך הן רק פוגעות בצרכן הפרטי ועושות זאת באמצעות כסף של הצרכן הפרטי. 

אני לא כל כך בטוח שזה יהיה טוב.

תחשוב על כמות העובדים שיש שם- קריסה = מובטלים. 

תחשוב על המשקיעים - התרסקות = מניות נופלות=פנסיות נשחקות.

לא אומר שחברות הליסינג זה דבר טוב, אך מנגד גם קריסה תגרום לנזקים עצומים למשק ולענף הרכב בפרט.

כאשר חברות הליסינג קונות מלאים זה נותן ליבואני הרכב כוח מיקוח מול היצרן.

אם נחזור ל 150,000 כלי רכב בשנה לא בטוח ששוק הרכב יראה אותו דבר.

מה שאני מנסה לרשום, שקריסה לא תועיל לאף אחד, בטח לא לצרכן הפרטי וברמת המקרו גם לא לאזרחי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...