Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק יד 2 בזמן הקורונה


GaT
שימו לב! השרשור הזה בן 1312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברות הליסינג כנראה לא יכנסו לקטגוריות שציינתי. הן לא מיצרות או משרתות משהו חיוני. אלה לא חברות אוטובוסים שבלעדיהן המשק לא יכול לתפקד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום הגיון להציל חברה כושלת רק בגלל כמות עובדים. במיוחד אם חלק גדול מהעובדים נמצא במרכז הארץ. אם יהיה ביקוש , חברות אחרות יענו על הביקוש ויקלטו חלק מהעובדים

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.4.2020 בשעה 21:09, tinoki כתב:

הוא יכול לבקש לחתום בסניף אחר שפתוח. הבנד שלי נותן אפילו לחתום בפקס.

וואו איזה טכנולוגים! פקס! למי יש פקס בכלל?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה השפעה.

לא מעט חברים שלי שהם בעלי עסקים קטנים מנסים למכור או מכרו כלי רכב שהיו מותרות כגון אופנועים לצורך תזרים מזומנים.

המשק כרגע בקיפאון ואי וודאות שגורמת לעצירת הוצאות מיותרות.

ההמשך תלוי בקצב החזרה לפעילות של המשק.
ולא מעט במדיניות הממשלה.

להערכתי עסקים חדשים יקרסו ללא מתן סיוע הולם.

עסקים וותיקים ייתכן שישרדו עם הם התנהלו נכון (לא נראה לי שהמדינה תתאמץ יותר מדי).

וכרגיל טייקונים וחברות ענק יזכו לתספורות.

אני מניח שמי שישלם את המחיר בשותף זה המעמד היצרני שיצטרך לסגור את הגרעון וירגיש את זה במסוי כבד יותר כמובן ארנונה מע"מ ובטח עוד כל מני הפתעות.

בכל מקרה שם המשחק זה חזרה לפעילות והתנהלות נכונה מול הוירוס.



Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש בארץ זילות אדירה בנושא עסקים ומהו מוצר  "ישראלי".

האם המוצר -

מיוצר

מתוכנן

משווק

בישראל?

כמה כוח אדם , כספים ומשאבים מושקע בכל אחד מהסעיפים? כמה ממנו נשאר אכן בארץ?

 

רוב החברות הן חברות שיווק. מעטות מתכננות. עוד יותר מעטות מייצרות או מגדלות או מפתחות. 

לרוב חברה שלא מייצרת בישראל משתמשת במקלטי מס, ואת הרווחים על הייצור בחו"ל לא רואים בארץ. למעשה הן לרוב מקימות חברת ייצור שמייצרת בחו"ל וקונות ממנה כך שהרווח על הייצור נעלם ברובו בדרך ולא משלמים עליו מיסים.

נניח אפל שאין אף חברה אחרת עם שליטה כזאת חזקה על שרשרת הייצור, מחירים מאוד גבוהים ללקוח הסופי תוך תשלום זעום לקבלנים. רוב הרווחים למרות שמוצהרים בדוחות לא מגיעים לשום ממשלה בעולם. 

 

נניח - חברות הבגדים הגדולות?  כמה מהן מתכננות בעצמן? עי שימוש בכח אדם ישראלי ובארץ?

לדוגמא, פעם שילב היתה מתכננת ומייצרת בארץ. אחרי זה מתכננת בארץ ומייצרת בחו"ל. פעם היו מייצרים או מתכננים בדים. לא רק גיזרה ועיצוב. היום אני בספק כמה מהתכנון באמת בארץ.

 

חברת ליסינג - מה הערך המוסף שיש לה? משלמים משכורות לעובדים, בסדר, מה חוץ מזה? הן סה"כ מתווך middleman פשוט. הן פשוט מחזיקות בספרים מלאי יקר מאוד בעייתי לתיחזוק ועם ירידת ערך מהירה. יבואן גבינות כנראה חשוב מהם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אבל....חברות הליסינג קונות מוצר שהמדינה רוצה שימשיכו לקנות אותו כמה שיותר כי הוא מכניס למדינה הרבה מאוד כסף מהרגע שהוא נקנה ועד הרגע שנגרט.
תחשוב כמה כסף יחסר לתקציב המדינה אם נרד למכירות של 160,000 כלי רכב בשנה.
את החוסר ישלימו. אף אחד במשרד האוצר יאמר, השנה נרוויח פחות. פשוט ישלימו ממקום אחר.
אז מה שיקרה נסע ברכבים ישנים יותר ונשלם יותר ממה שמשלמים היום על רמת החיים וכאן מתחילה ירידה ברמת החיים. זה ברכב, יש עוד 1000 נושאים שיפגעו.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אם משהו רוצה לקנות רכב בליסינג אם החברה האהובה עליו תפשוט רגל, זה לא אומר שהוא לא יקנה. זה אומר שהוא פשוט יגש למתחרה שלו.

בדיוק כמו שכאשר רשת קלאב מרקט פשטה את הרגל , הצרכנים לא הפסיקו לקנות אוכל, הם פשוט עברו לקנות בחנות המתחרה .

לכן לא רואה סיבה להציל חברה שכזאת , יהיה חסר הרבה כסף, ועדיף לדעתי להציל חברה שמייצאת או מייצרת על פני חברה כזאת.

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, asix כתב:

אתה צודק, אבל....חברות הליסינג קונות מוצר שהמדינה רוצה שימשיכו לקנות אותו כמה שיותר כי הוא מכניס למדינה הרבה מאוד כסף מהרגע שהוא נקנה ועד הרגע שנגרט.
תחשוב כמה כסף יחסר לתקציב המדינה אם נרד למכירות של 160,000 כלי רכב בשנה.
את החוסר ישלימו. אף אחד במשרד האוצר יאמר, השנה נרוויח פחות. פשוט ישלימו ממקום אחר.
אז מה שיקרה נסע ברכבים ישנים יותר ונשלם יותר ממה שמשלמים היום על רמת החיים וכאן מתחילה ירידה ברמת החיים. זה ברכב, יש עוד 1000 נושאים שיפגעו.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 

יכול להיות שאם תהיה האטה/מיתון אנשים יקנו פחות.

ולא רק מהסיבה הזו,אלא כהפקת לקחים מה"משבר" הנוכחי אנשים יקחו פחות אשראי והשוק יצטמטם.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מחזק את מה שאני אומר. ענף הרכב הוא תרנגולת המטילה ביצה המטילה זהב והמדינה לא תמהר לוותר עליה.
המדינה תרצה שהאזרחים ימשיכו לקנות רכבים חדשים ולגרום להם להוציא כסף מהכיס.
זה גם משרת את הממשלה להציג את רמת החיים במדינה.
אני מאמין שהמדינה לא תתערב בחברות ליסינג הקטנות. היא כן תתערב בחברות הגדולות. כי חברה גדולה שקורסת גוררת את כל ענף הרכב למטה והממשלה ממש לא רוצה את זה. היא כרגע צריכה את הכסף מהמיסים של רכבים חדשים ( שכמו שציינתי יגדלו ויהיו מיסים נוספים).

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, halperin96 כתב:

יכול להיות שאם תהיה האטה/מיתון אנשים יקנו פחות.

ולא רק מהסיבה הזו,אלא כהפקת לקחים מה"משבר" הנוכחי אנשים יקחו פחות אשראי והשוק יצטמטם.

 

 

אני רוצה להאמין שאתה צודק, אבל מצד שני "מכיר" את הישראלים.

 

בחלק לא מבוטל מהמקרים, הישראלי הממוצע ממש לא מתנהג כמו טיפוס עם אחריות פיננסית גבוהה.

אחרי המשבר הזה, בו אנשים היו כלואים בבתים במשך שבועות או חודשים, יתפרץ אצל חלק גדול מאוד מהאוכלוסיה נגיף ה"חיים פעם אחת" ואליו יצטרף נגיף ה"אני צריך לפצות את עצמי עכשיו על הסבל של החודשים האחרונים".
זה קורה במצבי שגרה לאנשים שנטחנים בעבודה או בשגרה עם הילדים (בד"כ זה קורה רק אצל אחד מתוך בני הזוג, אבל לא מחייב) ואז מגיעים לקיץ ומוציאים פי כמה יותר ממה שהם מכניסים, כי *מגיע* להם לטוס לחו"ל (גם אם אין כסף) אחרי החודשים הקשים האחרונים. פיצוי עצמי לטיפוח האגו - ולא רק לעצמם אלא גם לילדים ולכולם.

הכמעט יחיד שיכול לעצור את התוהו ובוהו זה בנק ישראל. ברגע שהוא יתן אשראיים הגיוניים ללא הלוואות נוספות, יגביל כרטיסי אשראי "כמו שצריך" בלי אפשרות לחריגות - לאנשים לא תהיה ברירה אלא להישאר בבית ולפצות את עצמם בגבולות היכולות, ולא בגבולות האשראי של הבנק.
מעניין איך יתמודדו עם המצב הזה נותני ההלוואות החוץ בנקאיות, לפני 10 שנים היו אומרים לך "הקש על ה 5 לקבלת 5000 שח הלוואה לסגירת המינוס" - אבל עבר עשור מאז והיום כבר הפרסום מדבר על 80-100 אלף שח בהלוואה חוץ בנקאית *או* הלוואה מבנק מתחרה.
יכול להיות שהסכומים יהיו אותם הסכומים, אבל הריבית תשתנה בגלל הסיכון הגבוה שקיים עכשיו אצל כולם. אם רק הריבית תשתנה, דברים יחזרו למסלולם תוך זמן קצר - אבל אז קיים סיכוי שמשפחות יקרסו בגלל זה בעוד שנה-שנתיים.

איך זה ישפיע על ענף הרכב ? הנבואה ניתנה לשוטים. לא אתפלא אם כמה מחברות הליסינג יפשטו רגל.

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הריביות גבוהות מאד כבר זמן רב. אני לא בטוח שנוטלי הלוואות האינסטנט האלה (כולל כרטיסי האשראי המתגלגלים והקרדיט למינהו) מודעים להן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, asix כתב:

זה מחזק את מה שאני אומר. ענף הרכב הוא תרנגולת המטילה ביצה המטילה זהב והמדינה לא תמהר לוותר עליה.
המדינה תרצה שהאזרחים ימשיכו לקנות רכבים חדשים ולגרום להם להוציא כסף מהכיס.
זה גם משרת את הממשלה להציג את רמת החיים במדינה.
אני מאמין שהמדינה לא תתערב בחברות ליסינג הקטנות. היא כן תתערב בחברות הגדולות. כי חברה גדולה שקורסת גוררת את כל ענף הרכב למטה והממשלה ממש לא רוצה את זה. היא כרגע צריכה את הכסף מהמיסים של רכבים חדשים ( שכמו שציינתי יגדלו ויהיו מיסים נוספים).

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 

 

יקרה מה שיקרה בחברות התעופה.

חברות קטנות יתמזגו לתוך הגדולות/יירכשו על ידי יבואנים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי. ואולי לא.
שם המשחק פה הוא מיסים. המיסים על הרכב גבוהים ומהווים נתח גדול בתקציב המדינה.

אם המדינה לא תתערב וחלק מחברות הליסינג יקרסו ( או שלא יקרסו אבל ימנעו מרכישה גדולה של כלי רכב) ענף הרכב יצטמק והחוסר מכסף במיסים יגיעו ממקום אחר כי עולם הרכב לא מספק את כמות הכסף כבעבר.
מי שיציג תוכנית התייעלות לדעתי יקבל תמיכה מהמדינה.
המדינה תיתן גיבוי באשראי כדי שתמשיך ברכישות כבעבר עד שהמשק יתייצב.
זאת דעתי. המדינה אינטרסנטית ותעזור למי שיש לה אינטרס שיתייצב.
ימים יגידו. קודם צריך לראות איך יוצאים מהמשבר ואיך.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אם לחברה x אין כסף, כלומר לא יכולה כעת לקבל עיסקאות חדשות זה מה שישפיע על כמות כלי הרכב.
הרי אם יש לקוח שרוצה עסקת ליסינג. ואותה חברה x לא יכולה לספק לו , הוא יכול לגשת לאחת מהרבה חברות אחרות.
לא הבנתי למה צריך להציל חברה כושלת , במיוחד אם היא לא חברה יצרנית , ולא חברה יצואנית. אלא חברת שירותים שבקלות יחסית חברות אחרות יכולות להשתלט על נתח השוק שלה.

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...