Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק יד 2 בזמן הקורונה


GaT
שימו לב! השרשור הזה בן 1312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכוונה שלי הייתה שהמדינה לא תיתן ששוק הליסינג יתרסק. ברור שיתכן שחברה שלא התנהלה נכון תפשוט את הרגל אך המדינה לא תיתן להרבה חברות לפשוט את הרגל כי אז שוק הרכב יתרסק ומכאן יהיה אובדן גדול של הכנסות ממיסים.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא מבין ,
מתי לדעתך הממשלה תתערב ?
אחרי שתתרסק החברה הראשונה , השניה , החמישית ?
ולמה ?
לא יכולות לקום חברות אחרות ?
אף אחד לא יקנה את החוזים הפעילים של החברות הקורסות , וימשיך לתפעל?

Sent from ...

  • מעניין 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדינה תתערב כאשר ההכנסות מרכישת הרכבים יפחתו משמעותית.

זה לא אומר שיתנו להם כסף מזומן לחשבון הבנק אבל זה כן אומר שיתנו להם הקלות כדי שיוכלו לצאת מהתקופה הקשה.

לדוגמא, ליבואני הרכב אישרו עוד 3 חודשים מעבר ל 12 להשאיר את הרכב ללא רישום.

אישרו ליבואני הרכב לקבל חזרה רכבים שנקנו ונרשמו על שם חברות הליסינג ( לא נסעו עדיין) אך נמצאים במגרשים של חברות הליסינג ועל שם חברת הליסינג ברישיון הרכב ולאפס את הרישיון רכב שלהם. זה לא נקרא לעזור לחברות הליסינג? מאמין שיש עוד דרכים שעוזרים להם. זה לא חייב להתבטא בהעברת מזומן לחשבון הבנק.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, asix כתב:

המדינה תתערב כאשר ההכנסות מרכישת הרכבים יפחתו משמעותית.

זה לא אומר שיתנו להם כסף מזומן לחשבון הבנק אבל זה כן אומר שיתנו להם הקלות כדי שיוכלו לצאת מהתקופה הקשה.

לדוגמא, ליבואני הרכב אישרו עוד 3 חודשים מעבר ל 12 להשאיר את הרכב ללא רישום.

אישרו ליבואני הרכב לקבל חזרה רכבים שנקנו ונרשמו על שם חברות הליסינג ( לא נסעו עדיין) אך נמצאים במגרשים של חברות הליסינג ועל שם חברת הליסינג ברישיון הרכב ולאפס את הרישיון רכב שלהם. זה לא נקרא לעזור לחברות הליסינג? מאמין שיש עוד דרכים שעוזרים להם. זה לא חייב להתבטא בהעברת מזומן לחשבון הבנק.

בא אני אגלה לך סוד ידוע. 

 

ההכנסות ממגזר הרכב כבר נפגעו באופן משמעותי , 

 

אם נדבר על מסירות של רכבים  בחודש מארס 
https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/מסירות-רכב-חדש-מרץ-2020 (ירידה של 36% )
 

אם נדבר על צריכה של דלק 
https://www.bizportal.co.il/general/news/article/779254 (ירידה של 26%  , כאשר בשליש השלישי של החודש , בתקופת ההשבתה , הירידה היא 64% ) 

 

ואני מניח שאם צריכת הדלק ירדה , גם הנסועה ירדה. מה שיביא גם לירידה בטיפולי רכב במוסך  (עוד מקור הכנסה ) 

 

וכדאי לזכור שבחודש מארס השבועיים הראשונים עוד הכלכלה עבדה , 

לפי ההגיון שלך, המדינה כבר הייתה צריכה להתערב. 
מעבר להארכת תקופות (כמו הארכה של תקופה ללא רישום בדומה למה שעשו להארכת רישיון רכב / נהיגה ) 

 

ולקבל כמה רכבים בחזרה מחברות הליסינג (המיסים עליהם שולמו ולא יוחזרו ) אני לא צופה עזרה מיוחדת מעבר לעזרה שתינתן לכל עסק בהקף המחזור שלהם. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, לא גילית לי סוד.
שנית, המדינה כבר התערבה. רק 2 הנושאים שרשמתי שווים הרבה מאוד כסף ואני מניח שיש עוד נושאים שבאו לקראתם.
שלישית, אם השוק לא יתאושש אני מניח שיהיו עוד הקלות ליבואנים ולחברות הליסינג.
כמובן שזה יהיה גורף לכולם ולא פרטני לחברת ליסינג/יבואן מסוים ומי שזה לא יעזור לו ויקרוס המדינה לא תעזור לו בנוסף.
ואני די בטוח שזה לא סוף פסוק בהקלות.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.4.2020 בשעה 21:25, sperial כתב:

נדמה לי שבשלב הראשון לא מתוכנן מס נסועה אלא הנחה במיסוי הרכב על אי שימוש בדרכים בשעות העומס. מובטח שמודל כזה לא ייושם כעת. האם יושת מס נסועה? יתכן, אבל אז יצטרכו להפחית מס אחר. מן הסתם ההפחתה תהיה קטנה מההכנסותהצפויות מהמהס החדדש, כך שבסופו של דבר נשלם יותר.

 

דווקא כעת בהחלט משלמים מס נסועה - קוראים לזה מיסוי על דלק. ודרך אגב, למיסוי הדלק יש יתרון גדול, הוא "מעניש" על שימוש בכלי רכב גדולים ושתיינים, כאלה שגם תופסים הרבה מקום על הכביש. היתרון הזה יאבד במעבר למס נסועה, אלא אם יכנס גם אלמנט של גודל הרכב ו\או צריכת הדלק (או החשמל) שלו. אתה צודק אך אל תיתן להם רעיונות... אני חושב לפתוח שירשור עם הכותרת "מה צפויים להיות המיסים ההזויים בשנה הבאה"🙂

מס הנסועה הוא הוא למעשה מס דלק על חשמל, ככל שיותר רכבים חשמליים ימכרו יהיה צורך לקזז על הפסד מס הדלק שהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד לכם שאני מחפש סיאט איביזה/ לאון כבר כמה חודשים ובחודש האחרון אין בכלל מודעות חדשות, ובנוסף אני בתור קונה פוטנציאלי שמתי את הקנייה על הולד כי לפי דעתי אחרי כל ההסגר אנשים יתחילו לעשות חשבון כמה כסף יש להם ועם ההיכרות שלי הישראלים אוהבים לקנות רכבים בכסף שלא שייך להם ויצא מצב שהרבה יצטרכו למכור את הרכבים שלהם ככה שהשוק יוצף ברכבים יחסית חדשים בני איזה שנתיים 3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולהבדיל מאג"ח ממשלתי (שם האוצר השקיע עכשיו 50 מיליארד שקלים), זה לא יעזור אם המדינה תקנה רכבים או חברות עם רכבים כדי להציל את ערכם. זה סחורה שהציבור ימכור כי קנה בלי אבחנה לפני המיתון. זה אפילו לא אפיק שהמדינה מסווגת כחסכון או חוסן בטחוני.

 

הפתרון אולי זה לגרוס אלפי רכבים, למכור לפירוק. כמו שעשו מגדלי העגבניות. לפחות יוזיל את מחירי החלפים.

 אך תדאגו לירידה ממיסים , נערי האוצר ימצאו פתרון לטווח הארוך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר את זה למשווקי העגבניות. בכיף הייתי קונה עגבניות במחיר עלות. אבל אז הרשתות הגדולות יעמדו על הרגליים האחוריות. זה עוד עלול לגרור את שוק פירות יד2, שלא לדבר על שאר ירקות.

 

 

מה כבר רציתי ? קצת סלט עגבניות עם שמן זית ולימון. אולי גם טיפה בזיל וצנובר

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם כבר במחירון עסקנו, זה יהיה מעניין מאוד, איך מר. לוי יצחק הולך לתמחר את הרכבים בתקופה הזו, כאשר לא נראה הסוף שלה באופק. לפחות לא בתקופה הקרובה.
האם הוא יפרסם בכלל מחירונים?
ואם כן מה תהיה התועלת בכך?
תשובה חלקית ניתן לקבל בכתבה
https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3808013
או בקיצור , הוא הולך להמשיך לשמור על חברות הליסינג

Sent from ...

  • אהבתי 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא יתנדב להוריד מחירים. לא חברות הליסינג, לא לוי יצחק וגם לא מוכרים פרטיים. ירידת מחירים קורית בלית ברירה, כי יש יותר מוכרים שחייבים למכור מקונים שרוצים לקנות. לוי יצחק אולי יגיב באיחור של כמה חודשים, בטח לא יוביל את המהלך. איזה אינטרס יש לו?

 

יש די הרבה מודעות לאחרונה של אופנועים ממש חדשים. אני לא יודע להשוות למה היה קודם, ואופנועים לרוב נמכרים אחרי תקופה קצרה יותר מרכב, אבל נראה לי שיש קשר למצב. גם הרבה אופנועים מוחזקים בתור תחביב ולא בתור כלי רכב והם יהיו הראשונים להימכר, ומעבר לזה, גם אלו שהם כלי רכב לא תמיד מוחזקים ע"י האנשים הכי שקולים כלכלית.

 

ובקיצור: איך בא לי על Z900RS במחיר מציאה... אם רק הביטוח היה שפוי יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...