Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק יד 2 בזמן הקורונה


GaT
שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התעניינתי ברכב מסויים דרך חבר שאח שלו מנהל סניף של טרייד מוביל, אמר בתקופה הזאת הם בכלל סגורים.

דווקא הם לדעתי לעומת חברות ליסינג יפגעו פחות, בטח הוציאו עובדים לחל''ת והרכבים פשוט עומדים במגרש, במידה וירצו להתאושש כנראה פשוט יתחילו להפתר מהמלאי באופן מעט מזורז. מה שכן כנראה עסקאות טרייד אין יהיו פחות רלוונטיות.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה כמה זמן יקח המשבר ומה יהיה ערך המלאי כשיחזרו לשיגרה לעומת המחיר שהמלאי נקנה. לדעתי הם יפגעו כמו כל אחד שמחזיק מלאי שככל שהוא מתיישן או פג תוקף הוא מפסיד.

עסקים צריכים לעשות רה-ארגון וללמוד איך מתחילים למכור מרחוק ( כמעט כל מוצר ניתן למכור מרחוק).
רכבים לדוגמא , אם יהיו הוגנים, ויצלמו את הרכב בצורה מקצועית. ולא 2-3 תמונות אלא צילום מקצועי כולל הסטוריית טיפולים נגישה ( ולא בסגנון -תבוא - נחרטט משהו ותחליט) בהחלט ניתן למכור רכבים בצורה כזאת. אך זה מצריך חשיבה מחודשת, הוגנת, ושקופה ולא כפי שזה נעשה היום שאתה לא יכול לסמוך על מילה שיוצאת מהפה מלבד הדגם והשנתון.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק יושפע לטווח הקצר-הבינוני ולא לטווח ממש ארוך.

הכוונה- מי שמחזיק היום רכב וירצה למכור עוד 3-4 שנים- ההשפעה עליו תהיה נזילה עד קלושה.

מי שרוצה למכור היום בבעיה גדולה כי חברות הליסינג וההשכרה יורידו מחירים חזק בעיקר בגלל הצורך המיידי במזומנים ואם נוסיף אחריות שרובן נותנות לעומת אין כזו של לקוח פרטי אז ברור לאן הצרכן ילך.

מי שרוצה לקנות וימתין חודש-חודשיים אחרי שהבלגן יסתיים (להערכתי הצנועה זה יגמר תוך סביבות חודש וחצי) יכול להרוויח רכב חדיש במחיר רצפתי מליסינג או פרטי שיתגמש אם יהיה נואש למזומן.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האישית, כל עוד לוי יצחק לא ימוטט את השוק (והוא לא - כי אז שורפות אותו כל חברות הליסינג), הפתרון בפועל (גם עכשיו וגם לאחר שכל הבלאגן הזה ייגמר) יהיה אשראי נוח יותר (טווח ארוך, ריבית סבירה) - מה שיגרום לאנשים לקנות בתשלומים מאוד קטנים ונוחים, מה שלא יראה להם "מאיים" במיוחד כהוצאה חודשית.

 

איציק

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגמרה חגיגת האשראי.

אשראי עם ריבית אפסית היה כשהבנקים לא חששו.

חברות הליסינג במלכוד: הבנק כבר לא נותן אשראי זול מה שמייקר כל עסקת רכב ומצד שני הם חייבים להוריד מחיר כדי לנזל מהר מלאי.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדינה לא תיתן לחברות הליסינג לקרוס כל כך מהר.
יש אינטרס למדינה שתמשך רכישת הרכבים בכמות דומה עד כה.
אחד מהכנסות העיקריות בתקציב המדינה זה הרכבים ( פעם אחרונה ששמעתי זה היה כ 40 מליארד שקל בשנה) וזה כולל את המכס, מיסי קניה, אגרות רישוי, חלפים, שווי שימוש, דלק, בלו ועוד.
אם שוק הרכב יצטצמם לחצי מהרכישות ( ירד ל 160,000 רכבים בשנה וכ 70 אחוז מהרכישות הם ע"י חברות הליסינג) את הבור בתקציב יצטרכו להשלים במיסים אחרים.
מדינת ישראל לא תוותר כל כך מהר על התרנגולת הזאת אחרי שהתרגלה להכנסות נאות ללא מאמץ רב וללא התנגדות.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם המגיב מעלי, התחזיות השחורות אולי יתרחשו בשוק הפרטי כשאנשים שחצי מהחיים שלהם ממנופים יבינו שאין כסף גם למימון של הרכב וגם למשכנתא מה שידחוף אולי לא מעט רכבים לשוק הפרטי ולטרייד אין במחירים זולים.

 

המדינה לא תתן לשוק הרכבים לקרוס בשום מצב, הכלכלה שלנו תלויה בזה באופן משמעותי (אם אני לא טועה אפילו מבקר המדינה ציין בדו״ח שהמדינה יותר מדי נשענת על ענף הרכב מבחינה כלכלית)

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבטוח שאחרי שיגמר המשבר מס הנסועה שדיברו אליו יכנס במלוא המרץ.

עם ובלי תחבורה ציבורית יעילה אנו נשלם הרבה יותר על הזכות להשתמש בתחבורה פרטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שבשלב הראשון לא מתוכנן מס נסועה אלא הנחה במיסוי הרכב על אי שימוש בדרכים בשעות העומס. מובטח שמודל כזה לא ייושם כעת. האם יושת מס נסועה? יתכן, אבל אז יצטרכו להפחית מס אחר. מן הסתם ההפחתה תהיה קטנה מההכנסותהצפויות מהמהס החדדש, כך שבסופו של דבר נשלם יותר.

 

דווקא כעת בהחלט משלמים מס נסועה - קוראים לזה מיסוי על דלק. ודרך אגב, למיסוי הדלק יש יתרון גדול, הוא "מעניש" על שימוש בכלי רכב גדולים ושתיינים, כאלה שגם תופסים הרבה מקום על הכביש. היתרון הזה יאבד במעבר למס נסועה, אלא אם יכנס גם אלמנט של גודל הרכב ו\או צריכת הדלק (או החשמל) שלו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יקחו מס נסועה בנוסף למיסים האחרים שאמרו שיקצצו וזאת בטענה למשבר והגרעונות ( בתחילת המשבר היינו כבר בגרעון) ויאמרו שכולם צריכם לשאת בנטל ואין ברירה כי המשק במצב גרוע ובלה...בלה....בלה.
רק חבל שחברי הכנסת לא משמשים דוגמא ולא מעלים לעצמם את המשכורת במצב החירום כיום ( אבל זה לפוסט אחר - סתם מרתיח).

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם המגיב מעלי, התחזיות השחורות אולי יתרחשו בשוק הפרטי כשאנשים שחצי מהחיים שלהם ממנופים יבינו שאין כסף גם למימון של הרכב וגם למשכנתא מה שידחוף אולי לא מעט רכבים לשוק הפרטי ולטרייד אין במחירים זולים.
 
המדינה לא תתן לשוק הרכבים לקרוס בשום מצב, הכלכלה שלנו תלויה בזה באופן משמעותי (אם אני לא טועה אפילו מבקר המדינה ציין בדו״ח שהמדינה יותר מדי נשענת על ענף הרכב מבחינה כלכלית)
המדינה / הממשלה לא יכולה לעשות הכל. היא לא יכולה להציל את כל החברות. וברגע שתתן לחברה אחת ולשניה לא , היא תעמוד בפני בגצ. התנאים חייבים להיות שווים לכל החברות. ולמען האמת , חברות הליסינג , (לפחות אלו שמפרסמות מאזנים ) נכנסו לתקופה במצב גרוע. אין להם עודפי מזומנים לשרוד.
יש תחזית שמפורסמת בעיתונות של הלמס או d&b לא זוכר שטוען שכחצי מהחברות לא ישרדו אם ההגבלות ימשיכו לחודש מאי. מן הסתם תהיה שם חברת ליסינג אחת או יותר במקרה כזה.

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בהכרח. המדינה יכולה לתפור את התנאים לחילוץ לחברות שחשובות לה - אם בגלל חשיבותן למשק, אם בגלל חשיבות בטחונית, אם משיקולים אחרים, ובלבד שיהיו עניניים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, save כתב:

נגמרה חגיגת האשראי.

אשראי עם ריבית אפסית היה כשהבנקים לא חששו.

חברות הליסינג במלכוד: הבנק כבר לא נותן אשראי זול מה שמייקר כל עסקת רכב ומצד שני הם חייבים להוריד מחיר כדי לנזל מהר מלאי.

 

 

לא מבין מה הכוונה שלך אשראי זול!

רוב הסדרי המימון עם הבנקים נעים סביב פ. + 0.4 עד 0.7 שזה כלום לעומת ירידת ההערך אותה סופג הקונה ברכישת רכב חדש.. לא מדובר במשכנתא של מאות אלפים ל 30 שנים.. בוא לא נגזים. 

שלא נדבר על הלוואות בלון מטורפות, או חלילה על מימון חוץ בנקאי שלא מתבייש לתקוע ריביות של שוק אפור (לכל אלה שנבעטו מהבנקים..).. העיקר לחיות את החיים!!

המשבר הזה ישפיע לרעה על הרבה אנשים שחיים "על" אשראי מתגלגל.. החזרות שיקים/עיקולים ועוד.

הרבה אנשים חיים שתי רמות מעל היכולת שלהם, כך שרכישת רכב חדש היא חלק מזה - שלא נדבר על חו"ל בתשלומים, או על משקפי שמש ב 2000 ₪ להשלמת הפוזה, ו ו ו..

כל זה צף בימים קשים - אנשים התחילו לבכות כשרק הריחו את החל"ת.. אין להם רזרבות ואין חסכונות.

  • מעניין 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי לאשראי עיסקי שחברת הליסינג קיבלה וגלגלה אליך כתשלום חודשי "נמוך" או כהלוואת בלון . הן קיבלו הלוואות זולות כדי לגלגל ככה את העסק. ברגע שהמוסיקה הזו תפסק הן יתמחרו מחדש כל עסקה .

לגבי אשראי פרטי : ברור שהבנק גם פה יעשה שינוי אבל זה לא הפוקוס שלי .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי לאשראי עיסקי שחברת הליסינג קיבלה וגלגלה אליך כתשלום חודשי "נמוך" או כהלוואת בלון . הן קיבלו הלוואות זולות כדי לגלגל ככה את העסק. ברגע שהמוסיקה הזו תפסק הן יתמחרו מחדש כל עסקה .
לגבי אשראי פרטי : ברור שהבנק גם פה יעשה שינוי אבל זה לא הפוקוס שלי .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברות הליסינג הגדולות כבר מזמן לא מקבלות את רוב האשראי מהבנקים. הרוב הגדול מגיע מהפנסיה שלך ושלי.

Sent from ...

לא בהכרח. המדינה יכולה לתפור את התנאים לחילוץ לחברות שחשובות לה - אם בגלל חשיבותן למשק, אם בגלל חשיבות בטחונית, אם משיקולים אחרים, ובלבד שיהיו עניניים.
א. אין הגיון בלתת כסף לחברה כושלת רק בכדי לתת לשוק להמשיך לשלם מיסים. בסופו של דבר הכספים הללו אמורים להגיע ממקור כלשהוא.
ב. כל החלטה שכזאת תהיה נתונה לביקורת ציבורית לביקורת שיפוטית. ועם כל הכבוד לחברות הליסינג, אין להן מחסום גדול בכניסה לשוק. צריך רק מזומן והרבה בכדי לקנות רכבים. ככה שאני לא רואה סיבה להציל חברה מסוימת מכספי המיסים.
בניגוד לחברה כמו אלביט למשל , שיש לה גם המון ידע וגם חשיבות ביטחונית.

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...