Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קיימים אנשים שקונים בגדים יקרים וגם הלבשה תחתונה במחירים אסטרונומים.

דוגמא חזייה שעולה 500-800 שקלים.

 

הכוונה שלי שלא ידעתי ממש שיש כאלו הבדלים בין מכונות כביסה שונות שלא המרכך / אבקת הכביסה מטפלים ב 99% מהמקרים..

Opel Adam S 2017

פורסם
נשמעת קניה מצויינת, אני מאוד אוהב את הפעמים בהן אני מוצא מחיר מעולה, ואז איזה קופון מוריד אותו עוד קצת.

יחד עם זאת, כשמגיעים למכונות כביסה, ההבדל הגדול מבחינתי הוא השחיקה של הבגדים. אני שם לב שמכונות מתוחכמות יותר יודעות לנהל את מחזורי הכביסה כך שהבגדים נשחקים פחות. היות והבגדים שעוברים במכונה לאורך חייה שווים הרבה יותר מהמכונה עצמה, זה שיקול משמעותי. גם תצרוכת החשמל והמים משנה וצריך לשים לב אליה.

מה ההבדל הנעוץ בין ניהול כביסה של מכונה זולה ליקרה? סה"כ מדובר במנוע שמסובב גלגל בשני המקרים

פורסם

אינני מהנדס מכונות כביסה, אבל מהתבוננות בכמה מכונות שמתי לב שהמתוחכמות יותר לא רק מסתובבות, אלא עושות גם כל מיני תבניות תנועה אחרות כמו שקשוק ימינה שמאלה וכו'. יכול להיות שזה משפיע. גם ניהול מהירות הסיבוב עשוי להיות משופר. בקיצור, אנאעראף אני מנחש, אבל בהחלט רואה את ההבדל.

כשביקרתי בארץ באיזה AirBnB עם מכונה בשקל תשעים ממש יכולתי לראות את השחיקה של הבדים מאיצה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני גם חושב שזה נכון במיוחד אם אתה עובד בעבודה מלכלכת והבגדים שלך מסתובבים במכונה עם הרבה לכלוך = כמו פעולת מדיח

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
אינני מהנדס מכונות כביסה, אבל מהתבוננות בכמה מכונות שמתי לב שהמתוחכמות יותר לא רק מסתובבות, אלא עושות גם כל מיני תבניות תנועה אחרות כמו שקשוק ימינה שמאלה וכו'. יכול להיות שזה משפיע. גם ניהול מהירות הסיבוב עשוי להיות משופר. בקיצור, אנאעראף אני מנחש, אבל בהחלט רואה את ההבדל.

כשביקרתי בארץ באיזה AirBnB עם מכונה בשקל תשעים ממש יכולתי לראות את השחיקה של הבדים מאיצה.

אם אכן יש הבדל, היצרניות היו משחקות עם הקלף הזה חזק מאוד בשיווק אבל בנתיים לא שמעתי שאזושהי חברת "פרימיום" יוצאת בהצהרה על היתרון הזה, הרי לחברות האלה יש מספיק כסף בשביל לממן איזשהו מחקר שניים ולצאת במחול ההפחדות על מכונות כביסה זולות, זה היה מעלה את המכירות בצורה אקספוננציילית.

אנחנו לא רואים את זה, אז בוא נגיד בעדינות שאולי מדובר באפקט פסיכולוגי של מותג-איכות שחווית, ביתרון קל עד מזערי או במכונה תקולה ששימשה אותך.

פורסם

בטח שמשחקות עם הקלף הזה בשיווק, קח לדוגמה את המכונה שלי מבית LG, הם מפרסמים בגדול בעמוד המוצר (וגם על המוצר הדגמה בחנות) את ה-6Motion שלה.

 

מצד שני מי שקונה מכונה ב-800 שקל בד"כ לא מסתכל על המכונות ב-2000 שקל (כמו שעלתה לי לפני שנתיים ומשהו)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני בטוח שבשווקים קצת יותר "מתוחכמים" משלנו יש הרבה אנשים שמסתכלים גם על ביצועי הכביסה ועל מידת הנזק המצטבר לבגדים.

 

ד"א אני חושב שאת עיקר הנזק גורם המייבש (ככל שמשתמשים בכזה, כמובן).

חזיר דיזל

פורסם
בטח שמשחקות עם הקלף הזה בשיווק, קח לדוגמה את המכונה שלי מבית LG, הם מפרסמים בגדול בעמוד המוצר (וגם על המוצר הדגמה בחנות) את ה-6Motion שלה.

 

מצד שני מי שקונה מכונה ב-800 שקל בד"כ לא מסתכל על המכונות ב-2000 שקל (כמו שעלתה לי לפני שנתיים ומשהו)

וכדי לבחון באמת את ההבדל בין שמירת ההאיכות לאורך טווח של מכונה יקרה כזו לעומת מכונות "זבל" היה צריך לבצע לפחות איזשהו מחקר בסיסי ואפילו לא יקר של השוואה, ולא לדבר על סיסמאות "שטיפה עדינה כמו שטיפה ידנית" או "שטיפה שמתאימה את עצמה לסוג הבד" שאין בה שום הוכחה לאיכות שטיפה טובה יותר.

פורסם

אלה מונחים שיווקיים, אתה מצפה למצוא מחקר מאחורי כל אחד מהם?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בהחלט יתכן שאני מדמיין, או שנתקלתי במכונות תקולות, אבל כעקרון החוויה שלי היא שמכונות מודרניות יותר עושות עבודה טובה יותר בשמירה על הבגדים. אני דווקא סוחט במהירות גבוהה יחסית (1000) אך לא הכי גבוהה שיש לי ולא נראה לי שיש השפעה משמעותית.

המייבש הוא אכן מחסל בגדים, אבל גם השמש עושה שמות בכביסה מבחינת דהייה והתפוררות. אני מייבש בתוך הבית בחדר עם מייבש אוויר, הפשרה הכי טובה מבחינתי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אלה מונחים שיווקיים, אתה מצפה למצוא מחקר מאחורי כל אחד מהם?

יש פה לפחות 2 שטוענים שמכונות יקרות יותר שומרות טוב יותר על בגדים, ואני אומר אם זה היה נכון היינו רואים מחקרי השוואה מתפרסמים על ימין ועל שמאל ולא סיסמאות שיווקיות, אם סיסמאות זה המקסימום שהם יכולים לעשות בשביל לדחוף את המכירות אני לא קונה את זה שיש הבדל מהותי באיכות השטיפה.

פורסם

זה לא משהו שאפשר לבדוק במסגרת "תוכנית חיסכון" ביום צילומים אחד

 

ואת מחלקת השיווק בחברות זה ממש לא מעניין, ובצדק, את הלקוח הממוצע (וגם קצת מעל הממוצע) לא מעניין שתפציץ אותו במלא מידע טכני או מחקר כלשהו, מה שקונה אותו זה תמצות של שורה או שתיים על יתרון שיש למוצר שלך ואין למוצרים מתחרים.

אולי אתה לא לקוח ממוצע, אבל אף אחד לא מקים חברה כמו LG בהתבסס על קהל לקוחות שהוא לא ממוצע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...