Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בתאריך 29.9.2021 בשעה 22:31, אליהו שבת כתב:

מישהו יכול לשפוך אור על מודל Y 7 מקומות?

יכולה להחליף אאוטלנדר ודומיה מבחינת שינוע משפחה?

מאמין שאוטוטו תהיה כאן למכירה ובמחיר מתחת ל300K, לא רואה סיבה להעדיף סורנטו פלאג אין עליה לדוגמא, נכין אני טועה או שפשוט לא טועה...

 

 

 

טסלה מודל Y לא פחות מרווחת מהסורנטו פלאג אין ומבחינת מחיר משתלמת הרבה יותר, ואני עוד לא מדבר על החסכון העצום בזה שלא משלמים על בנזין יקר.

מבחינת הטכנולוגיה והביצועים של הטסלה Y - בכלל אי אפשר להשוות.

 

בתאריך 30.9.2021 בשעה 06:35, Uri-G כתב:

עד שלא יפתח המפעל בברלין. אם יגיעו מודל y לארץ זה יהיה מסין. נכון להיום מודל y מסין לא משווק בגרסת 7 מקומות. 

בכל מקרה מודל y עם  7 מקומות הוא בשום מצב לא תחרות לסורנטו. השני מושבים הנוספים הם מאוווד צפופים. דומה יותר לניסן אקס טרייל מבחינת מרווח.

 

ממש לא נכון, הטסלה Y לא פחות מרווחת מהסורנטו פלאגין אין.

ומי בכלל רוצה לקנות רכב פלאג אין אם טכנולוגיה מיושנת ומערכות כפולות ומיותרות?

 

  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טסלה מפרסמת את המסירות שלה לרבעון הזה:

image.thumb.png.6d5fc9afad7466aef5ae3dbec7cb322c.png

  • מעניין 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Gopher כתב:

 

טסלה מודל Y לא פחות מרווחת מהסורנטו פלאג אין ומבחינת מחיר משתלמת הרבה יותר, ואני עוד לא מדבר על החסכון העצום בזה שלא משלמים על בנזין יקר.

מבחינת הטכנולוגיה והביצועים של הטסלה Y - בכלל אי אפשר להשוות.

 

 

ממש לא נכון, הטסלה Y לא פחות מרווחת מהסורנטו פלאגין אין.

ומי בכלל רוצה לקנות רכב פלאג אין אם טכנולוגיה מיושנת ומערכות כפולות ומיותרות?

 

 

טסלה מודל y 

 

Tesla-Model-Y-third-row.jpg

 

 

סורנטו פלאג אין

 

Sorento-12.jpg

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Gopher כתב:

 

טסלה מודל Y לא פחות מרווחת מהסורנטו פלאג אין ומבחינת מחיר משתלמת הרבה יותר, ואני עוד לא מדבר על החסכון העצום בזה שלא משלמים על בנזין יקר.

מבחינת הטכנולוגיה והביצועים של הטסלה Y - בכלל אי אפשר להשוות.

 

 

ממש לא נכון, הטסלה Y לא פחות מרווחת מהסורנטו פלאגין אין.

ומי בכלל רוצה לקנות רכב פלאג אין אם טכנולוגיה מיושנת ומערכות כפולות ומיותרות?

 

אבל הוא פחות מרווח, משמעותית אפילו ביחס לשורה השלישית ולא צריך יותר מלצפות בסרטונים בכדי להבין את זה במקום לכתוב שוב ושוב דברים שהם פשוט לא נכונים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התוכנית של משרד האוצר למיסוי רכב חשמלי המס יתחיל לעלות מינואר 2023, קצת יותר משנה מהיום.

כפי שטסלה מעלים מחירים - הם לא יספגו שום העלת מס ויגלגלו את כולו ללקוחות.

כנראה גם היבואנים האחרים יעשו את אותו דבר.

 

image.png.db79512108cc1279d7ec685bd284adb2.png

 

בהנחה שהמחירים של מודל 3 SR+, לדוגמה, יהיו בינואר 2023 כ-210 אש"ח, ינואר 2024 כ-235 אש"ח

מה יהיה הביקוש לרכב חשמלי ברמות מחירים כאלה?

האם זה יהיה אותו ביקוש כמו לב-מ-וו סדרה 3, ז"א כ-500 מכוניות בשנה?

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה יהיה אז.

אבל אם המספרים האלה נכונים, זה הופך היום את הרכישה של מודל 3 לכדאית מאוד.

אתה קונה רכב שהמדינה מבטחת אותך שלא יהיה לו ירידת ערך, זה לנסוע 3 שנים כמעט בחינם.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, EvGriga כתב:

לפי התוכנית של משרד האוצר למיסוי רכב חשמלי המס יתחיל לעלות מינואר 2023, קצת יותר משנה מהיום.

כפי שטסלה מעלים מחירים - הם לא יספגו שום העלת מס ויגלגלו את כולו ללקוחות.

כנראה גם היבואנים האחרים יעשו את אותו דבר.

 

image.png.db79512108cc1279d7ec685bd284adb2.png

 

בהנחה שהמחירים של מודל 3 SR+, לדוגמה, יהיו בינואר 2023 כ-210 אש"ח, ינואר 2024 כ-235 אש"ח

מה יהיה הביקוש לרכב חשמלי ברמות מחירים כאלה?

האם זה יהיה אותו ביקוש כמו לב-מ-וו סדרה 3, ז"א כ-500 מכוניות בשנה?

 

לא אמרו שזה יוארך עד 2025?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Turbulence כתב:

לא אמרו שזה יוארך עד 2025?

צודק, פיספסתי:

פורסם ב TheMarker: המס על מכוניות חשמליות, שאמור היה לעלות בסוף 2022, יוארך בשלוש שנים, עד סוף 2025.

https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.10025002

 

אבל חוק ההסדרים עדיין לא אושר.

אז רוצו לקנות עכשיו, לפי שזה מתייקר!

 

חבל רק שעדיין אפשר לחבר את העמדה לטעינת רכב חשמלי לחיבור חשמלי המשמש את הבניין רק בהסכמת רוב בעלי הדירות,

ובטיוטת חוק ההסדרים לא מוזכרת גם הצטיידות באוטובוסים חשמליים, עם זאת, הוכרז כי החל ב-2026, כל האוטובוסים שיירכשו יהיו חשמליים.

התוכנית להעברת צי הרכב הממשלתי להנעה חשמלית אפילו לא מוזכרת בטיוטת חוק ההסדרים.

בנוסף, גם הרעיון להוריד את מחיר המכוניות החשמליות, באמצעות הפחתת המכס המוטל עליהן (7%, לפני מע"מ), לא נכנס לחוק ולא עומד להתממש.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, EvGriga כתב:

לפי התוכנית של משרד האוצר למיסוי רכב חשמלי המס יתחיל לעלות מינואר 2023, קצת יותר משנה מהיום.

כפי שטסלה מעלים מחירים - הם לא יספגו שום העלת מס ויגלגלו את כולו ללקוחות.

כנראה גם היבואנים האחרים יעשו את אותו דבר.

 

image.png.db79512108cc1279d7ec685bd284adb2.png

 

בהנחה שהמחירים של מודל 3 SR+, לדוגמה, יהיו בינואר 2023 כ-210 אש"ח, ינואר 2024 כ-235 אש"ח

מה יהיה הביקוש לרכב חשמלי ברמות מחירים כאלה?

האם זה יהיה אותו ביקוש כמו לב-מ-וו סדרה 3, ז"א כ-500 מכוניות בשנה?

 

זה הוארך, אבל תמיד יכול משרד האוצר להתחרט ולשנות את זה בשנה הבאה (תלוי כמה רכבים חשמליים ימכרו).

 

אבל, עד אז, סביר להניח שתנחת כאן הטסלה 2. רכב משפחתי בתצורת האטצ'בק עם נתוני 0 ל 100 ב 6 עד 7 שניות וטווח קרוב לטסלה 3 sr+ ובמחיר של עד 150 אלף שח(נתונים משוערים מהעולם), אחרי עליית המיסים. היא תמכר כמו לחמניות חמות.  ואני יכול רק לנחש ששנתיים אחרי גם יצרני רכב אחרים יגלו שהם יכולים לתת אותם נתונים. ובמקביל האירופאים יעלו טת הקנסות על יצור רכבי בנזין, דבר שיעלה את המחיר שלהם.

 

הטסלה 3 תתייקר ותתחרה ברכבי פרימיום ספורט סדאן (במוו סדרה 3 ושות') כמו שהיא עושה בכל העולם כבר היום, והמכירות שלה סביר להניח ירדו בהתאם למחיר.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Uri-G כתב:

עד אז, סביר להניח שתנחת כאן הטסלה 2

כמה זמן לקח לטסלה להתחיל לספק מודל 3 אחרי שהוכרזה והוצגה לציבור רשמית?

כמה זמן לקח לטסלה להתחיל למכור מודל 3 בארץ אחרי שהתחילו לייצר אותה?

טסלה 2 (או מה שמה שתהיה) בינתיים לא הוכרזה רשמית אפילו ונמצאת בשלב של שמועות, אם אני לא טועה.

יש מספיק רכבים חשמליים סיניים זולים כבר היום כדי שלא נצטרך להחזיק את הידיים בציפייה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה 2 (בשם כזה או אחר) כבר הוכרזה: קישור לגוגל

העניין של כמה זמן לקח למודל 3 להיכנס לארץ לא רלוונטי, כי היצרן כבר פה.

@EvGriga

עריכה אחרונה על ידי timenomad
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...