Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

המכוניות הישנות מזהמות פי כמה יותר מחדשות, יש גם משאיות ואוטובוסי דיזל.

את כל אלה לא ימהרו להחליף והם ימשיכו לזהם את מרכזי הערים עוד 15 שנה גם אם ממחר לא ימכרו אף מכונית בנזין פרטית.

אבל אתה מציע להחליף מכוניות בנזין חדשות, עם מנועים לפי תקן יורו 6, בארובות של חברת החשמל שמזהמות יותר מהן.

לבעיות הספקת אנרגיה אין פתרונות מיידיים.

אם כבר מדברים על פתרונות - צריך לחייב גריטה של מכונית מזהמת ישנה כדי לקבל אישור לקניה של חדשה (ולמעשה לעצור את הגידול של כמות המכוניות שיש היום על הכבישים ולחדש את הצי של מכוניות בצורה מואצת).

זה ייתן הרבה יותר לפתרון של זיהום האוויר וצפיפות בערים מכל ההתעסקות הזאת במכוניות חשמליות.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 22 דקות, EvGriga כתב:

מארובות של תחנות כוח לייצור חשמל?

 

מאנרגיה סולארית. עד 2030 30% מיצור החשמל  בארץ יגיע משם.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, EvGriga כתב:

 

הכל יפה, טאורטית, אבל מעשית, לפי הנסיון שלי עם סוללות של טלפונים, הסוללות מחזיקות מעמד יותר גרוע ממה שמצופה.

טענתי את הטלפון (iphone 5s מ-2014) תמיד 40% - 80% ולא חשפתי אותו לטמפרטורה גבוה אף פעם - תנאים כמאט אופטימליים.

עדיין אחרי פחות מ 4 שנים של שימוש ( ~600 מחזורים של טעינה מלאה) הסוללה כבר לא החזיקה את המטען.

כנראה הזמן גם משחק תפקיד פה ולא רק מחזורי טעינה.

בטלפונים אחרים, שלא הקפידו וטענו ל 100%, אבל לא ירדו מתחת ל 20% - הסוללה החזיקה שנתיים עד שירדה ל 77% (לפי battery health) אבל במצב הזה כבר אי אפשר היה להשתמש בטלפון והיה צריך להחליף את הסוללה כי היא לא החזיקה מטען (היה מתרסק אחרי שימוש קצר) ולא הייתה מסוגלת לספק זרם הנדרש לעבודה של הטלפון  בגלל עליה בהתנגדות הפנימית (הטלפון היה ניכבה לבד).

הסוללות במכוניות חשמליות לא שונות מהותית ואפשר לצפות לאותן תופעות גם עם יש קירור אקטיבי.

 

כשיצרני הטלפונים יתנו לך 8 שנות אחריות על הסוללה תוכל להשוות את הסוללות של טלפונים לסוללות של רכב חשמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, EvGriga כתב:

המכוניות הישנות מזהמות פי כמה יותר מחדשות, יש גם משאיות ואוטובוסי דיזל.

את כל אלה לא ימהרו להחליף והם ימשיכו לזהם את מרכזי הערים.

אבל אתה מציע להחליף מכוניות בנזין חדשות בארובות של חברת החשמל שמזהמות יותר מהן.

נו טוב, צריך להתחיל ממשהו. תראה את נורווגיה. 

 

ואם כבר מדברים על טלפונים - כל הטלפונים שהיו לי החזיקו מעל 5 שנים. ההחלפה שלהם כמובן נבעה מסיבות מגבילות אחרות. לא הסוללה. כיום אני משתמש בgalaxy s9p בן 5 שנים שלא מראה שום סימני גסיסה. מעולם לא הקפדתי על הטעינה. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 13 דקות, EvGriga כתב:

המכוניות הישנות מזהמות פי כמה יותר מחדשות, יש גם משאיות ואוטובוסי דיזל.

את כל אלה לא ימהרו להחליף והם ימשיכו לזהם את מרכזי הערים עוד 15 שנה גם אם ממחר לא ימכרו אף מכונית בנזין פרטית.

אבל אתה מציע להחליף מכוניות בנזין חדשות, עם מנועים לפי תקן יורו 6, בארובות של חברת החשמל שמזהמות יותר מהן.

תחליף את תחנות הכח מפחם לגרעין ופתרת את הבעיה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, Gopher כתב:

מאנרגיה סולארית. עד 2030 30% מיצור החשמל  בארץ יגיע משם.

 

מה שלא יכול לעבוד - לא יעבוד.

 

לפני 27 דקות, SlowRide כתב:

תחליף את תחנות הכח מפחם לגרעין ופתרת את הבעיה. 

 

לפני שאפשר להזמין תחנה כזאת צריך להצטרף לסוכנות בינלאומית לאנרגיה אטומית ולפתוח "מפעל טקסטיל" בדימונה לביקורת שלה.

אני לא חושב שיסכימו לזה, או שאפילו כדאי להסכים לזה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Gopher כתב:

החל מהשנה הבאה לא ימכרו מכוניות מזהמות בנורווגיה!

 

לפני שעתיים, Gopher כתב:

הגיע הזמן שגם ישראל תלך באותה הדרך

 

93% מהחשמל בנורווגיה מיוצר בתחנות הידרו, השאר טרמו ורוח, ללא זיהום האוויר בכלל ובצורה קבוע כמאט, ללא צורך בתחנות גיבוי.   

רוב החשמל בארץ מיוצר היום וימשיך להיות מיוצר בעתיד הנראה לעין מדלקים מאובנים (גז, פחם, סולר ומזוט)

אני לא חושב שהשווה כאן היא נכונה בכלל.

אין שום טעם להחליף מכוניות בנזין חדשות, עם מנועים לפי תקן יורו 6, בארובות של חברת החשמל שמזהמות יותר מהן.

וכל זה תוך בזבוז מיליארדי דולרים על בניית תחנות חשמל נוספות, פיתוח תשתית נוספת להובלה והספקה של החשמל ותשלומים על רכבים חשמליים שעולים, בפועל, כפול ממכוניות בנזין.

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, EvGriga כתב:

אתה יודע, צריך לממן בתי חולים,בתי ספר, צבא, חרדים, יש גרעון ממשלתי וכו'

הופס, אני מכבד את דעתך לאורך השרשור. רק תיקון קטן:

אני חרדי, ואני מחזיק עם המיסים שלי ושל אשתי את הצבא ובתי החולים.

 

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, tinoki כתב:

הופס, אני מכבד את דעתך לאורך השרשור. רק תיקון קטן:

אני חרדי, ואני מחזיק עם המיסים שלי ושל אשתי את הצבא ובתי החולים.

 

ככל שמשתמש EvGriga היקר לא מקבל התראה בגין שנאת האחר ודעות שלא משקפות כנראה את בעלי האתר אני פורש מהאתר לצמיתות.

 

נמאס כבר העניין הזה, בשביל דעות שמכבדות את האחר יש אופ טופיק ודעות שלא מכבדות את האחר לא כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל דבר שהאדם עושה משפיע על הטבע לרעה. אין כזה דבר ירוק לגמרי. גם טורבינות רוח הן מגרסות ציפורים ענקיות ופאנלים סולארים משתמשים בפוליסיליקון מזהם שדורש זיקוק סיליקון באמצעים כימיים וטמפרטורות גבוהות. השאלה מה הכי פחות נורא.

איסוף וטיפול בסוללות בצורה מרוכזת הוא יותר יעיל מפליטת גזים רעילים משריפת דלקים במנועי הרכבים, שמתפשטים לכל עבר ללא שליטה. גם ייצור והובלת החשמל בתחנות הכוח, אפילו אלה שפועלות על פחם (שהן זן שהולך ונכחד), יעיל יותר משריפת דלק ברכב ושינוע שלו במיכליות לתחנות התדלוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, vadim6385 כתב:

כן, אותה אחת.

 

זה גם מסביר איך היא קיבלה רישוי, כי הפסיקו לייצר את הדגם ב2012.

הייתה בישראל גם אחת אדומה של עידן עופר בימים של בטרפלייס. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, EvGriga כתב:

 

מה שלא יכול לעבוד - לא יעבוד.

 

 

ממש תגובה לעניין, אני מתחיל להבין כמו שכותבים אחרים שאתה רק מספים את הפורום.

כדאי שהמנהלים פה יתערבו.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדול!!! מוריד את הכובע 👏

יש מצב שאם זה היה באנגלית- אילון מאסק היה מצייץ את זה :-).

 

נ.ב: הייתי מוסיף כסעיף עשירי "שאני נפגש עם החברה בחוץ, אני שם את הבירות בקרח בFrunk - האם זה אפשרי גם ברכבים רגילים?"

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, hwgeek כתב:

גדול!!! מוריד את הכובע 👏

יש מצב שאם זה היה באנגלית- אילון מאסק היה מצייץ את זה :-).

 

נ.ב: הייתי מוסיף כסעיף עשירי "שאני נפגש עם החברה בחוץ, אני שם את הבירות בקרח בFrunk - האם זה אפשרי גם ברכבים רגילים?"

 

בכל זאת אולי אני אקנה עוד הפעם טסלה אבל היברידית ? 

https://insideevs.com/reviews/535218/tesla-obrist-runs-on-gasoline/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...