Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעה, vadim6385 כתב:

לפני כמה ימים יצא לי לראות על גרר טסלה רודסטר (המקורית, מ2010). מישהו יודע מה הסיפור של הרכב הזה, ומה הוא עושה בארץ?

 

אני חושב שזאת טסלה יחידה מהדגם הזה בארץ.

יש אחד שיבא אותה במיוחד לשיפוץ בתור פרוייקט אישי. היה על זה פוסטים בפייסבוק בעבר. 

לפני 38 דקות, EvGriga כתב:

 

תשווה לטויוטה - חדשה שווה רבע מחיר טסלה, משומשת חצי מחיר טסלה.

אבל טויוטה במצב טוב אפשר למכור מיד, בלי להוריד מחיר. טסלה? אולי, עם תוריד מחיר בחצי :)

 

אני אקנה את הטויוטה שלך רק אם תביא לי אותה בחינם ותשלם על האחזקה. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סוללה LFP עם 3000 מחזורי טעינה של 0 ל 100 אחוז, תחזיק קרוב ל 30 שנים עבור נסועה ממוצעת של 20 אלף ק"מ בשנה. כעת נוסיף שה LFP זולה משמעותית לייצור, ולא מפליא שאילון מאסק טוען שהעתיד של טסלה הוא בכיוון של LFP. זה מבחינתי טיעון חזק לטובת ה SR. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, eitanuch כתב:

אני אקנה את הטויוטה שלך רק אם תביא לי אותה בחינם ותשלם על האחזקה. 

bold statement

איזה מהם אתה רוצה? יש לי שתיים.

מוכן לקנות ב 1 ש"ח וללא תשלום על האחזקה?

תהייה מהיר כי יש לי עוד מועמדים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, EvGriga כתב:

bold statement

איזה מהם אתה רוצה? יש לי שתיים.

מוכן לקנות ב 1 ש"ח וללא תשלום על האחזקה?

מוכן להתפשר על חצי שקל? בכל מקרה, אני מציע להעביר את המיקוח על המחיר לפרטי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

לפני כמה ימים יצא לי לראות על גרר טסלה רודסטר (המקורית, מ2010). מישהו יודע מה הסיפור של הרכב הזה, ומה הוא עושה בארץ?

 

אני חושב שזאת טסלה יחידה מהדגם הזה בארץ.

 

אתה מתכוון לזאת?

 

image.png.db1609b43001dfc303dcb6c7c18e075d.png

 

כנראה שהגיעה ע"י תושב חזור / עולה חדש.

 

0-100: פחות מ-4 שניות

הספק:  248 כ"ס

טווח (כשהיתה חדשה) 350 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, eitanuch כתב:

מוכן להתפשר על חצי שקל? בכל מקרה, אני מציע להעביר את המיקוח על המחיר לפרטי. 

למה לפרטי, זה מעניין את כולם, המכירה חייבת להיות פומבית.

בינתיים יש לי כבר מועמדים פוטנציאליים (אישתי מציעה מחירון, 25 אלף שקל) ואני מעלה מחיר ל 10 אלף שקל, העברת בעלות, הבדיקות והחזקה על חשבון הקונה. 

פעם אחד - 25 אלף שקל לאישתי!

פעם שניה! - יהיו עוד הצעות?

מישהו יציע 26?

פעם שלישית! מישהו?

- נמכר לאישתי ב 25 אלף שקל.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, EvGriga כתב:

למה לפרטי, זה מעניין את כולם, המכירה חייבת להיות פומבית.

בינתיים יש לי כבר מועמדים פוטנציאליים (אישתי מציעה מחירון, 25 אלף שקל) ואני מעלה מחיר ל 10 אלף שקל, העברת בעלות, הבדיקות והחזקה על חשבון הקונה. 

פעם אחד - 25 אלף שקל לאישתי!

פעם שניה! - יהיו עוד הצעות?

מישהו יציע 26?

פעם שלישית! מישהו?

- נמכר לאישתי ב 25 אלף שקל.

נשמע שמצאת קונה אידיאלי. אישתך יודעת שמכרת את האוטו? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, eitanuch כתב:

נשמע שמצאת קונה אידיאלי

 

עוד רבים מחפשים קונה אידיאלי, לדוגמה

image.thumb.png.9d4319e8c454f400d4a704ef70fcfa33.png 

 

מחיר כזאת חדשה (2021)  $41,190 כולל הובלה.

מי רוצה לקנות מודל 3 בת שנתיים עם 40 אלף ק"מ ב 200 דולר פחות ממחיר של החדשה? לא כולל הובלה.

מחיר מציאה. GREAT PRICE

CARVANA מוכנים למכור,כנראה לפי השיטה שהצגתי קודם, ללא בדיקה מוקדמת כמובן, אבל יש להם CARFAX.

קצת יותר יקר מ 2013 מודל S ב 35 אלף דולר

פבל, בבקשה, אני גם רוצה את החומר שהם מעשנים שם בארה"ב :)

 

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, PriceDevil כתב:

אתה מתכוון לזאת?

 

image.png.db1609b43001dfc303dcb6c7c18e075d.png

 

כנראה שהגיעה ע"י תושב חזור / עולה חדש.

 

0-100: פחות מ-4 שניות

הספק:  248 כ"ס

טווח (כשהיתה חדשה) 350 ק"מ.

כן, אותה אחת.

 

זה גם מסביר איך היא קיבלה רישוי, כי הפסיקו לייצר את הדגם ב2012.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,מי שיש לו משהו קונקרטי נגד טסלה אחלה, שיפרסם לטובת כולם אבל זה לא בסדר להשתמש בטסלה כמוסג המתייחס לכל רכב חשמלי כי זה לא נכון.  זה לגטימי להתנגד לרכבים חשמליים לפחות אנשים שמפסידים מזה כמו רשות המכס, יובואנים, מוסכים, חלקי חילוף חדשים ומשומשים ועוד הרבה כאלה. רכב חשמלי הוא העתיד ועל זה אין ויכוח וכמו בכל דבר בחיים יש טוב ויש יותר טוב וכל אחד והאפשאיות שלו. הוויכוח כאן הוא לא בין תומכי טסלה ותומכי אניאק שהוא ויכוח לגטימי ביותר.כאן יש חזית במיוחד נגד הטסלה.לא ניתן לטעון ולהוכיח שאחרי 8 שנים הטסלה לא שווה כלום, אולי  אפ הטענה היא שרכב חשמלי לא שווה כלום אחרי כך וכך שנים אז אולי אפשר לחשוב על הטיעון הזה כטיעון אפיקטיבי. 

עריכה אחרונה על ידי nurusz
דקדוק
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, nurusz כתב:

חברים,מי שיש לו משהו קונקרטי נגד טסלה אחלה, שיפרסם לטובת כולם אבל זה לא בסדר להשתמש בטסלה כמוסג המתייחס לכל רכב חשמלי כי זה לא נכון.  זה לגטימי להתנגד לרכבים חשמליים לפחות אנשים שמפסידים מזה כמו רשות המכס, יובואנים, מוסכים, חלקי חילוף חדשים ומשומשים ועוד הרבה כאלה. רכב חשמלי הוא העתיד ועל זה אין ויכוח וכמו בכל דבר בחיים יש טוב ויש יותר טוב וכל אחד והאפשאיות שלו. הוויכוח כאן הוא לא בין תומכי טסלה ותומכי אניאק שהוא ויכוח לגטימי ביותר.כאן יש חזית במיוחד נגד הטסלה.לא ניתן לטעון ולהוכיח שאחרי 8 שנים הטסלה לא שווה כלום, אולי  אפ הטענה היא שרכב חשמלי לא שווה כלום אחרי כך וכך שנים אז אולי אפשר לחשוב על הטיעון הזה כטיעון אפיקטיבי. 

על תקח את זה רציני יש כאן כמה טרולים וכולם זורמים איתם שלא יהיה משעמם...

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין שוק המשומשות של טסלה להזכירכם היה מיזם ישראלי גדול שמכר כ-1000 כלי רכב שהטווח שלהם היה כ-150 ק"מ, מכר כ-1000 כלי רכב, ואחר כך אפילו יצא במבצע לרכישה חזרה של המכוניות.

 

למרות הכל כ-200 כלי רכב עדיין נוסעים בכבישי ישראל, חלקן עם סוללות משודרגות. בקוריאה ניתן לרכוש סוללות ל-ZE שמגדילות את הטווח עד ל-213 ק"מ.

 

נראה לי שהמכוניות הללו ישרדו הרבה מעבר ל-10 שנים, ומה ש"יהרוג" אותן לא תהיינה הסוללות אלא המחשבים והתמיכה בתוכנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נגד טסלה ספציפית, אני מזלזל בכל הרכבים החשמליים בצורה שווה.

לפני כשעה, nurusz כתב:

רכב חשמלי הוא העתיד ועל זה אין ויכוח

לדעתי רכב חשמלי זה אופנה חולפת שמחזיקה מעמד רק בזכות הרגולטור הממשלתי, בעיקר אירופאי, בגלל משבר מקורות האנרגיה באירופה ותלותם בהספקת גז טבעי מרוסיה שמציקה להם מבחינה פוליטית.

במקומות שרגולטור לא מתערב בשוק (שזה, אחרי פרישת סין מסובסידיות חשמליות, כל העולם חוץ מאירופה, קליפורניה וישראל) - רכבים חשמליים לא מצליחים להתחרות במכוניות בנזין עקב מחירן הגבוה ומגבלות שימוש קשות.

אין לרכב חשמלי מלא יתרון מול מכונית בנזין/היברידי מודרני ,במצב הטכנולוגי הקיים, גם מבחינת איכות הסביבה.

כריה עודפת של חומרים כמו ליטיום, קובלט, ניקל, נחושת ומתכות נדירות לא מוסיף לאיכות הסביבה על כדור הארץ.

ובנוסף, אין כרגע דרך למחזר את הסוללות בצורה שעולה על הדעת והשלכתן לפסולת תרעיל את העולם עוד יותר.

 

בעצם, אני כן נגד טסלה, כי הם התחילו את ההונאה הזאת במסווה של שמירה על איכות הסביבה.

הציבור האירופאי מטומטם והציבור הזה ישלם על אנרגיה "ירוקה" שלו כבר בחורף הקרוב.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, EvGriga כתב:

אני לא נגד טסלה ספציפית, אני מזלזל בכל הרכבים החשמליים בצורה שווה.

לדעתי רכב חשמלי זה אופנה חולפת שמחזיקה מעמד רק בזכות הרגולטור הממשלתי, בעיקר אירופאי, בגלל משבר מקורות האנרגיה באירופה ותלותם בהספקת גז טבעי מרוסיה שמציקה להם מבחינה פוליטית.

במקומות שרגולטור לא מתערב בשוק (שזה, אחרי פרישת סין מסובסידיות חשמליות, כל העולם חוץ מאירופה, קליפורניה וישראל) - רכבים חשמליים לא מצליחים להתחרות במכוניות בנזין עקב מחירן הגבוה ומגבלות שימוש קשות.

אין לרכב חשמלי מלא יתרון מול מכונית בנזין/היברידי מודרני ,במצב הטכנולוגי הקיים, גם מבחינת איכות הסביבה.

כריה עודפת של חומרים כמו ליטיום, קובלט, ניקל, נחושת ומתכות נדירות לא מוסיף לאיכות הסביבה על כדור הארץ.

ובנוסף, אין כרגע דרך למחזר את הסוללות בצורה שעולה על הדעת והשלכתן לפסולת תרעיל את העולם עוד יותר.

 

בעצם, אני כן נגד טסלה, כי הם התחילו את ההונאה הזאת במסווה של שמירה על איכות הסביבה.

הציבור האירופאי מטומטם והציבור הזה ישלם על אנרגיה "ירוקה" שלו כבר בחורף הקרוב.

 

אז אתה רוצה לשכנע אותנו שתעשיית הנפט עם כל ההבטים השליליים על הסביבה תמשיך להיות העתיד של תעשית הרכב העולמית ?

אם לא רכב חשמלי אז מה על מימן ? אטומי ? אולי על עיקרון ה אנטיגרביטציה ?

עריכה אחרונה על ידי nurusz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרעיון של מנוע בעירה פנימית הוא פשרה גרועה כי לא הייתה יכולת אגירת אנרגיה שמשתווה לדלק עבור הנעה חשמלית והמון בעלי אינטרסים שניסו לשים רגל לכל מהלך בדרך לייצור רכבים בעלי מערכת הנעה הכי טריויאלית שקיימת בעולם, שהיא חשמלית. צריך משאית ששורפת המון דלק כדי להוביל דלק. מנוע בעירה עם חסם תיאורטי של ניצולת של 60 אחוזים (במציאות זה הרבה יותר גרוע). אם תספר על זה למישהו בעוד 20 שנה, הוא כנראה לא יבין על מה אתה מדבר. קטרי דיזל חשמל שפועלים ברכבת ישראל הם דוגמה טובה לכך. מנוע הדיזל משמש כגנרטור וההנעה כולה היא חשמלית. 

 

שוק האנרגיה משתנה ואיתו עולם הרכב. ההודים כבר הבינו והם מסבים מליוני מכוניות בשנה להנעה חשמלית. הסינים גם הבינו את זה וכיום פועלות בשוק הסיני המקומי מספר חברות בגדלים שונים. הנורווגים הפנימו את זה הכי עמוק עד כדי כך ש90 אחוזים מכלי הרכב הם חשמליים כיום וב2025 יהיה איסור על מכירת כלי רכב עם מנוע בעירה פנימית. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...