Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב עד 60 אלף ש"ח, אני אציין מה חשוב לי ברכב ואיזה הצעות אני כבר פוסל מראש,

מראש אני פוסל עד הצרפתיות, לפני כן הייתה לי סיאט איביזה 2016 ידני מצוינת מיד ראשונה ומכרתי אותה כיוון שאשתי לא מסתדרת עם הידני, והחלטנו לעבור לרכב אחד,

מה שחשוב לי שהוא יהיה חסכוני, אמין בסגנון של תדלק וסע וגם הזריזות לא חשובה פחות.

הכיוונים שחשבתי כרגע במסגרת התקציב: קיה פורטה, סקודה פאביה, סוזוקי סוויפט(מאוד התקשתי למצוא שומרה שלא מליסנג),גם קיה ריו היא אופציה, וטויוטה קורולה 2014 הייתה לי בראש וחשבתי לקחת מימון של 15-10 אלף אבל בסוף ירדתי מהרעיון(אשמח גם לשמוע דעות בעניין זה)

תודה לעוזרים זה מאוד חשוב לי.

פורסם

תחפשו מאזדה 2 במצב שמור. סוויפט גם בסדר.

אין לכם שום צורך ברכב משפחתי כמו פורטה או קורולה. ריו אוטומטית חלשה. הגיר הרובוטי של איביזה/ פאביה לא אמין במיוחד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תחפשו מאזדה 2 במצב שמור. סוויפט גם בסדר.

אין לכם שום צורך ברכב משפחתי כמו פורטה או קורולה. ריו אוטומטית חלשה. הגיר הרובוטי של איביזה/ פאביה לא אמין במיוחד.

 

תודה קודם כל ,

הצריכת דלק של מזדה 2 לא גבוהה?

ולגבי זוג+1 בעתיד היא תתאים ?

פורסם

הייתי בודק הונדה גאז, מאוד מרווחת כךשלא תהיה בעיה עם סלקל, אמינה וחיסכונית.

החיסרון שהיא פחות חקה מרכבי הטורבו אם זה משנה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צריכת דלק של מאזדה 2 פחות טובה מזו סל איביזה ידנית, אבל יותר טובה משל רכב משפחתי אוטומטי 1.6.

רכב סופר מיני צריך להספיק למשפחה עם ילד אחד.

אפשר לחפש הונדה ג'אז, היא יותר מרווחת, חסכונית, בגאז' יותר גדול, בטיחות גבוהה. אבל הרכב מרגיש חלש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדוק אם איביזה החדשה נכנסת בתקציב, היא מרווחת מהקודמת באופן משמעותי, מאובזרת ובטוחה יותר.

אם לא אז גם סקודה פביה יכולה לעשות את העבודה, קצת פחות מרווחת ומאובזרת.

פורסם

תוכל להשיג פאביה 2016 מאובזרת בצורה בריאה בפחות מהתקציב. (מאובזרת בצורה בריאה = אנדורואיד אוטו/קאר פליי, בלימת חירום וכו...)

כיום Skoda Fabia 2016,1.2

בעבר Fiat 500 2013

פורסם

ללא קשר לאיזה רכב, 2 דברים:

1. העיקר לקנות מבן אדם אמין.

2. לעשות בדיקה בשביל דברים שהמוכר לא יודע או לא רוצה שתדע.

 

בהצלחה מרובה!

פורסם

מצטרף להמלצה על מאזדה 2 צורה חדשה - מאוד מהנה לנהיגה, עד כמה שהבנתי מאוד אמינה (בתחזוקה ראויה כמובן). מרווחת מספיק ועם גיר פלנטרי ולא רובוטי, שלרוב אמין יותר מהגירים הרובוטיים/דו-מצמדיים למיניהם (DSG).

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

דווקא המזדה 2 בין הפחות מרווחות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
דווקא המזדה 2 בין הפחות מרווחות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מרווחת *מספיק* - הוא לא צריך להסיע שם 5 אנשים.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

הבעיה יכולה להיות עם סלקל אשר חורג מסף המושב, דבר אשר יכול לגרום להזזת מושב הקדמי (תלוי בגובה של הנוסעים מקדימה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבעיה כרגע שלא הצלחתי למצוא מזדה 2 או הונדה גאז מספיק שמורות לפי מה שאני מחפש...(יד 1 פרטית עם קילומטר סביר)

פורסם

התקציב שלך הסופר מיני שתיתן לך את התמורה הטובה ביותר למחיר תספק בטיחות מעולה צריכת דל ק טוב ותתאים לטווח ארוך עם ילדים היא הונדה ג'אז מהצורה הנוכחית (מעל 2015).

אנחנו זוג +2 ומאוד נהנים איתה. אוטו חסכוני מאוד.

מחירי ביטוח נמוכים. מערכות בטיחות אקטיביות. נסיעה נעימה מאוד. החסרון היחד זה מנוע חל וגיר רציף רועש אבל מתרגלים וזה לא נורא.

חוצמיזה אוטו מצויין וצריך רק סבלנות למצוא אחת שמורה.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...