Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נכון שלפטופים, גם של החברות והמותגים הגדולים, מרכיבות חברות (ענק) שלא שמעתם את שמן מעולם (הגדולות quanta compal wistron pegatron foxconn ועוד) אבל זה לא נכון שלא משנה מה כתוב על הקופסה. היצרניות האלו הן יצרניות, לפעמים גם המתכננות (במקרים הזולים), והמפרט, כולל הרכיבים ובדיקות האיכות, נקבעים על ידי המותג.

 

אגב, מ clevo לא הייתי קונה ;-)

:turn-l:
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתי מוסיף ואומר אל תתקרב לשום אסוס נקודה.

מחזק שבעתיים! לא לגעת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אם כבר מחשב בלי מסך, שלא יכול להיות עצמאי, למה להוציא כל כך הרבה? אפשר לקנות קופסא קטנה שתעשה את העבודה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מעדיף לפטופ, מדי פעם לקחת אותו לאן שצריך זה ממש נוח.

או אולי איזה raspberry pi יכול לבוא בחשבון, אבל אני לא באמת מכיר מה לעשות איתו.

 

חשבתי לקנות דרך אמזון Lenovo Flex 6 סביבות 3000 שקל, כדאי ?

Polo 2012

פורסם

לדעתי (דמוי) NUC הרבה יותר מתאים מלפטופ לשימוש הזה. בלפטופ אתה משלם על המון דברים שלא תשתמש בהם 90% מהזמן

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

בנוק אתה מאבד 10 אחוז מהשימושיות לגמרי...

למשל, נניח שפעם בעשרה ימים היית לוקח את המחשב איתך לעבוד בבית קפה.

עם נוק איבדת את זה לגמרי....

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני אשאר עם לפטופ.

 

 

חשבתי לקנות דרך אמזון Lenovo Flex 6 סביבות 2500-2800 שקל, כדאי ?

הבעיה שהוא מגיע רק עם HD 256 GB

Polo 2012

פורסם

מה הבעיה עם 256, בהתייחס לדרישות המקוריות שלך?

 

תביא קישור, נבדק את הנתונים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תבדוק שהמחשב שאתה קונה מגיע מגיע עם חיבור hdmi בגרסה 2.0 ומעלה. אחרת תהיה לך בעיה להזרים וידאו ב 4k 60fps.

הנוקים של אינטל מהסדרות האחרונות יעשו את העבודה. גם לפטופים עם מעבד גרפי של אינטל UHD620 יתמודדו עם זה בהצלחה, אבל סביר להניח שתצטרך סוג של תחנת עגינה שממירה וידאו מחיבור usb-c לhdmi 2.0. לטווח ארוך לא הייתי מוותר על תמיכה בזה.

פורסם

i7 די מיותר, כמו גם העובדה שזה מחשב יוגה, למחשב שלא תזיז מהמקום.

אם תשתמש בו גם לצפייה בבית כשהוא לא מחובר לטלוויזיה, אחלה.

אם לא, אתה משלם כפול ממה שאתה צריך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה אתה סתם מבלבל לו את המוח עם מחשב לא רלוונטי לדרישות?

מה הקשר למשחקים עכשיו?!

למה לא תמליץ לו גם על ג'וסטיק וזוג אופניים...

 

 

תוכלו לתת לי המלצות על דגמים קונקרטים במחיר של עד 2500 בבקשה ?

 

אתה מתכוון להשתמש בו מעבר לחיבור לטלוויזיה?

אם כן, איפה כמה ואיך?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...