Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר "שנת חורף" ארוכה, התעורר לו האופנוע שלי. לרגע האירוע, צ'יפרתי אותו ב-

520 D.I.D ERV3 Drive Chain

AFAM Sprockets

Harris Grips

Vortex Frame-Sliders

מספר מדבקות, טיפול במוסך ורחיצה מרעננת...בוקר טוב לנו...

תמונות 016.jpg

תמונות 017.jpg

תמונות 020.jpg

תמונות 022.jpg

תמונות 021.jpg

Don't Imitate...Innovate!

Power is nothing without CONTROL!

פורסם
סתם כי יש לי מצב רוח טוב על הבוקר,

Innovate כותבים ככה.

 

שבוע נעים :-)

תוקן. מה אני וכל האחרים היינו עושים אם לא היית קם עם מצב-רוח טוב על הבוקר?!

Don't Imitate...Innovate!

Power is nothing without CONTROL!

פורסם

תתחדש ומזל"ט !!!

 

מאיפה הוזמנו החלקים (אם נקנה דרך הרשת אשמח לקבל קישור לאתר ופירוט עלויות משלוח-מכס)

בתודה , ושוב מזל"ט !

 

פורסם

אחחח..., תענוג...

 

הוא נראה מוכן ומזומן לקיץ הממשמש ובא עלינו לטובה...

 

תעשה חיים!!

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
תוקן. מה אני וכל האחרים היינו עושים אם לא היית קם עם מצב-רוח טוב על הבוקר?!
שולחים לי עוגיות ואז היה לי מצב רוח טוב גם ככה :-P
פורסם
אחחח..., תענוג...

 

הוא נראה מוכן ומזומן לקיץ הממשמש ובא עלינו לטובה...

 

תעשה חיים!!

רק שעכשיו בדיוק יורד גשם ....:(:(

 

פורסם
רק שעכשיו בדיוק יורד גשם ....:(:(

 

 

חחח...,

 

כן..., זה מה שהיה לי באתמול בערב...

 

עשיתי נקיונות קצת בקטנה בצהריים..., ואז פתאום בערב היה גשם מעפן כזה...

 

 

בסדר..., כל עוד הכלי נקי..., הוא לא ממש מתלכלך...

רק להעביר מטלית...

 

;)

 

סע בזהירות!

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
שולחים לי עוגיות ואז היה לי מצב רוח טוב גם ככה :-P

על איזה עוגיות בדיוק אתה מדבר???:wink: .....רצוי לא לאכול עוגיות הולנדיות ולגלוש ......:-D

פורסם
על איזה עוגיות בדיוק אתה מדבר???:wink: .....רצוי לא לאכול עוגיות הולנדיות ולגלוש ......:-D
למה לגלוש? אחרי עוגיות הולנדיות עדיף ישר לרכב.

והגיע הזמן שמישהו יתקן את השעון בפורום הזה..

פורסם
אופנוע מדהים.

 

לפי דעתי הR6 הוא אחד מהאופנועים היפים ביותר שיש לנו בארץ.

 

לירון

לנו? סקוטר אומנם מחזיק מעצמו סוציאליסט, אבל עד כדי כך? :yum:

 

:type:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
וואי אופנוע ממש יפה....

סחטיין על השטיפה :) יכול להיות שאתמול היית באזור בר אילן עם האופנוע??

לא. לאכזבתי הרבה, מזג-האויר קרקע אותי. כל-כך רציתי לצאת לטיול של המועדון (אין לי מושג אם הוא יצא לפעול בסופו של דבר), ומצאתי את עצמי מקלל בבית במקום זה.

 

מה הקטע בשעון קיץ, בלי הקיץ?! לא חסר פה משהו אדוני שר-הפנים?!

Don't Imitate...Innovate!

Power is nothing without CONTROL!

פורסם
לא. לאכזבתי הרבה, מזג-האויר קרקע אותי. כל-כך רציתי לצאת לטיול של המועדון (אין לי מושג אם הוא יצא לפעול בסופו של דבר), ומצאתי את עצמי מקלל בבית במקום זה.

 

מה הקטע בשעון קיץ, בלי הקיץ?! לא חסר פה משהו אדוני שר-הפנים?!

 

 

מה קרה, קצת עננים וטפטוף ואתה מתקפל...? ;)

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

×
×
  • תוכן חדש...