Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטובוס Ankai סיני חשמלי 100% בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי יצא לראות אוטובוסים חשמליים בתל אביב. מעניין האם טעינת לילה מספיקה להם ליום עבודה מלא או שנדרשים להתחבר לחשמל גם באמצע היום?

 

 

אגב, מסתובב בתל אביב אוטובוס של דן של אחד היצרניים הסיניים, הוא לא חשמלי אלא נראה דיזל רגיל אבל יש לו 3 ארגזים ענקיים על הגג. מישהו יודע מה זה?

 

 

פורסם
...

אגב, מסתובב בתל אביב אוטובוס של דן של אחד היצרניים הסיניים, הוא לא חשמלי אלא נראה דיזל רגיל אבל יש לו 3 ארגזים ענקיים על הגג. מישהו יודע מה זה?

כנראה שזה BYD, לפי הכתבה הזה: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001283300

פורסם

אגב,

 

בתמונה הראשונה בלינק של גלובס לאוטובוס מחוברים 2 אקדחי טעינה -

 

האם מדובר ב-2 סוללות שונות או אפשרות להטענה מהירה של סוללה אחת באמצעות 2 'מטענים'?

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
גם לי יצא לראות אוטובוסים חשמליים בתל אביב. מעניין האם טעינת לילה מספיקה להם ליום עבודה מלא או שנדרשים להתחבר לחשמל גם באמצע היום?

 

 

 

 

אגב, מסתובב בתל אביב אוטובוס של דן של אחד היצרניים הסיניים, הוא לא חשמלי אלא נראה דיזל רגיל אבל יש לו 3 ארגזים ענקיים על הגג. מישהו יודע מה זה?

 

 

באגד טעינה בלילה בלבד כרגע, זה היה המצב כשהם נכנסו לשירות ולא השתנה

https://aga4u.style.co.il/files/560/FILE-20191103-1134RWUFDQVSVPUJ.pdf עמוד 10

 

 

למטרופלין בשרון יש מכונות שמונעות בגז טבעי

פורסם

למטרופלין בשרון יש מכונות שמונעות בגז טבעי

 

גז טבעי זה בעיתי באוטובוסים. כלי רכב שמונעים בגז טבעי לא יכולים להכנס למתחמים סגורים כמו תחנות מרכזיות. פה בבוסטון אוטובוסים מונעים בכז היו די נפוצים אבל זה הגביל את השימוש בהם וכיום עוברים לאוטובוסי דיזל היברידיים במקומם.

פורסם

 

 

אגב, מסתובב בתל אביב אוטובוס של דן של אחד היצרניים הסיניים, הוא לא חשמלי אלא נראה דיזל רגיל אבל יש לו 3 ארגזים ענקיים על הגג. מישהו יודע מה זה?

 

אני מדבר על האוטבוסים האלו.

 

מה יש בארגזים שעל הגג?

 

20191118_164739_HDR.jpg

 

 

פורסם
גז טבעי דחוס.

 

קו 524 לא מגיע לתחנה המרכזית בתל אביב? פה בבוסטון יש איסור על אוטובוסי CNG להכנס לתוך מבנים משיקולי בטיחות. אני גם זוכר שבעבר היה אסור בישראל לרכב שמונע בגז להכנס לחניונים תת קרקעיים. ביטלו את ההגבלה הזו?

פורסם

גם אם כן מגיע לתמח"ת, האיזור של הרכבים שם הוא לא מקורה - בניגוד לירושלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

 

בתוך המבנה עומד עוד אוטובוס קומתיים עם קומה שניה פתוחה, עם כיתוב Full electric tour bus.

 

המתחם היה סגור בשעה שעברתי שם לכן אין תמונה מקרוב.

 

20191128_161512.jpg

 

 

פורסם

מוזר - דוקא המגמה בשנים האחרונות היא לבטל את אוטובוסי התיירים, בארץ זה בוטל בתל אביב ובירושלים וזה גם בשאר העולם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מוזר - דוקא המגמה בשנים האחרונות היא לבטל את אוטובוסי התיירים, בארץ זה בוטל בתל אביב ובירושלים וזה גם בשאר העולם.

 

לא יודע לגבי שאר העולם, בבוסטון אוטובוסי התיירים האמפיביים עדיין מאוד פופלריים.

 

[video=youtube_share;SGfif0YncHE]

×
×
  • תוכן חדש...