Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

האם מישהו מכיר את הנ"ל ? אני מעוניין לקבל מידע על החלק ואם יש תרשים התקנה למישהו יהיה עוד יותר טוב :)

IMG_20191008_123809.jpg

תודה

פורסם

ספטרוטק צ'רי.

ממש ממש עתיקה.

לדעתי לפחות 15 שנה.

לא מאמין שתמצא תיעוד.

מה השאלה?

אם זו שאלה פשוטה, אולי אזכור.

לא מבטיח.

:-)

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

השאלה היא מה של מה המוח הזה ? אזעקה ? קודן ? איתוראן? כרגע יש אזעקה פעילה של בוש. מעוניין להעיף התקנות ישנות ..

פורסם

קודן ונעילה מרכזית.

חפש בגוגל תמונות "שלט ספטרוטק".

 

אם השלט שלך לא נראה כך, תתחיל במחקר לפני ניתוק:

בטל את הניתוק החוטי (פשוט עקוב אחרי זוג החוטים עד למפגש עם צמת הרכב, וחבר חזרה את החוט שמחובר לצמת הרכב.

 

אחרי זה, בדוק אם הרכב מניע ללא הקשת קוד.

(תתעלם מהזעקות של לוח המקשים).

אם כן-נתק את שאר החוטים בודד היטב את צמת הרכב, הרחק מהרכב והשלך לפח את שאר הצמות של הקודן.

אם לא- יש עלוקה אלחוטית.

לפי "מה אין לך" תזהה איפה היא (סטרטר, משאבת דלק, מודול הצתה...)

וודא שאין מעליה כספת, הסר את העלוקה ובודד את חוטי הרכב.

 

חשוב מאד- רק אחרי שהרכב מניע סדיר מנתקים מתח לקודן ומפרקים לוח מקשים.

זה תמיד יתן לך את האופציה להגיע למתקין/כנופצון באיזור מגוריך "על הצמיגים" ולא על גרר.

 

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלילי , לא התעמקתי יותר מדי .
תלשתי הכל והעפתי לפח ,שחזור צמה למקור וזוג שלטי נוחות כולל התקנה שווים יותר מבזבוז עצבים לחפש תרשימים ישנים ברשת ..

פורסם

הי

ברשותי מערכת cherry2n 

המערכת מכילה קודן ( אימוביליזר) שלטי נוחות ואזעקה

האם יש דרך לבטל את הקודן והאזעקה ולהשאיר רק את השלטים? 

בתאריך 28.10.2019 בשעה 09:33, natco כתב:

קודן ונעילה מרכזית.

חפש בגוגל תמונות "שלט ספטרוטק".

 

אם השלט שלך לא נראה כך, תתחיל במחקר לפני ניתוק:

בטל את הניתוק החוטי (פשוט עקוב אחרי זוג החוטים עד למפגש עם צמת הרכב, וחבר חזרה את החוט שמחובר לצמת הרכב.

 

אחרי זה, בדוק אם הרכב מניע ללא הקשת קוד.

(תתעלם מהזעקות של לוח המקשים).

אם כן-נתק את שאר החוטים בודד היטב את צמת הרכב, הרחק מהרכב והשלך לפח את שאר הצמות של הקודן.

אם לא- יש עלוקה אלחוטית.

לפי "מה אין לך" תזהה איפה היא (סטרטר, משאבת דלק, מודול הצתה...)

וודא שאין מעליה כספת, הסר את העלוקה ובודד את חוטי הרכב.

 

חשוב מאד- רק אחרי שהרכב מניע סדיר מנתקים מתח לקודן ומפרקים לוח מקשים.

זה תמיד יתן לך את האופציה להגיע למתקין/כנופצון באיזור מגוריך "על הצמיגים" ולא על גרר.

 

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

הי

ברשותי מערכת cherry2n 

המערכת מכילה קודן ( אימוביליזר) שלטי נוחות ואזעקה

האם יש דרך לבטל את הקודן והאזעקה ולהשאיר רק את השלטים? 

7DE356CD-81AA-4BBF-B09A-2F241FE6B689.jpeg

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 11.9.2021 בשעה 23:30, Ashergal כתב:

הי

ברשותי מערכת cherry2n 

המערכת מכילה קודן ( אימוביליזר) שלטי נוחות ואזעקה

האם יש דרך לבטל את הקודן והאזעקה ולהשאיר רק את השלטים? 

 

הי

ברשותי מערכת cherry2n 

המערכת מכילה קודן ( אימוביליזר) שלטי נוחות ואזעקה

האם יש דרך לבטל את הקודן והאזעקה ולהשאיר רק את השלטים? 

7DE356CD-81AA-4BBF-B09A-2F241FE6B689.jpeg

 

הי

אני עדיין מחפש את זיהוי החוטים של הצ'ארי 5002 אם יש למישהו , אודה מאוד על המידע

וגם האם מישהו יודע היכן נמצא הניתוק ביונדאי טוסון שנת 2009?

 

תודה

בתאריך 11.9.2021 בשעה 23:30, Ashergal כתב:

הי

ברשותי מערכת cherry2n 

המערכת מכילה קודן ( אימוביליזר) שלטי נוחות ואזעקה

האם יש דרך לבטל את הקודן והאזעקה ולהשאיר רק את השלטים? 

 

הי

ברשותי מערכת cherry2n 

המערכת מכילה קודן ( אימוביליזר) שלטי נוחות ואזעקה

האם יש דרך לבטל את הקודן והאזעקה ולהשאיר רק את השלטים? 

7DE356CD-81AA-4BBF-B09A-2F241FE6B689.jpeg

 

מישהו יכול לשתף בזיהוי פונקציונליות החוטים ב צארי ?

היכן בדכ מבוצע הניתוק ביונדאי טוסון 2009 ?

×
×
  • תוכן חדש...