Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחת הסיבות שעשיתי מנוי לכדורגל זה להפיג את השעמום של השבתות אחה"צ.......
אוקיי.. זה דיי מראה על כך שאין לך חברה :)

 

אבל מה לגבי אלה שכן יש להם ... ומה לעשות זה לא ממש מעניין אותה...וגם אני דיי צריך משהו מעניין לשבת עצמה , ולא לאח"צ ..

פורסם

מעניין יהיה לצרף את כל מה שהציעו ביחד.

 

תלך לפאב ותשתכר ביום שישי בלילה, משם תיסעו ליער ותעשו שם הליכת עירום וגם סקס כמובן, תירדמו שם בין השיחים ותקומו בבוקר עם האנגאובר מטורף, משם שתלכו להופעה של זאב נחמה, בדרך תעצרו באיזה שטח תעשו סקס, ומשם תסעו למשחק כדורגל תצרחו שם תתעייפו, תסעו לת"א תשכרו איזה חדר זול תעשו סקס תתעייפו ותלכו לישון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בגדול אין כמו ללכת לדום בלילה, לחזור ב7 בבוקר, ללכת לישון עד הערב ואז לצאת שוב במוצ"ש :)

 

בשבוע שעבר הייתי שם פעמיים, אתמול הסתפקתי בסיבוב בעיר... אי אפשר כל הזמן לצאת עם האוטו...

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אף אחד לא עבר פה את גיל 16 אני שם לב?

 

אורן ... יא סוחר , קח את האוטו עם הבחרוה , סעו לירושליים למוזיאון ירושליים , תראה לה קצת תרבות ותסתובב איתה שם ( מוזיאון באמת יפה ומושקע ) ובדרך חזרה תבחר כבישים קצת יותר יפים ותעשו פיקניק חביב באחד מהיערות ליד מודיעין.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אף אחד לא עבר פה את גיל 16 אני שם לב?

 

אורן ... יא סוחר , קח את האוטו עם הבחרוה , סעו לירושליים למוזיאון ירושליים , תראה לה קצת תרבות ותסתובב איתה שם ( מוזיאון באמת יפה ומושקע ) ובדרך חזרה תבחר כבישים קצת יותר יפים ותעשו פיקניק חביב באחד מהיערות ליד מודיעין.

 

ליביו

אם כבר כבישים יפים,לדעתי עדיף את איזור נס הרים-הסטף

גם כבישים יותר יפים וגם נוף יותר יפה (לפחות לדעתי) ולא מעט מקומות לעשות פיקניק

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
מעניין יהיה לצרף את כל מה שהציעו ביחד.

 

תלך לפאב ותשתכר ביום שישי בלילה, משם תיסעו ליער ותעשו שם הליכת עירום וגם סקס כמובן, תירדמו שם בין השיחים ותקומו בבוקר עם האנגאובר מטורף, משם שתלכו להופעה של זאב נחמה, בדרך תעצרו באיזה שטח תעשו סקס, ומשם תסעו למשחק כדורגל תצרחו שם תתעייפו, תסעו לת"א תשכרו איזה חדר זול תעשו סקס תתעייפו ותלכו לישון.

גדול !! :) דרך אגב אחרי ההופעה של זאב נחמה שיבואו לבקר בקריית מוצקין ויאכלו בורקס :)

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...