Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 208 2017 לא מניע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, הרכב פג׳ו 2017, החליט לא להניע היום, כשאני מכניס את המפתח לסוויץ כל לוח המכוונים נדלק כרגיל, הקודנית עובדת, מקיש את הקוד כרגיל מסובב שוב על מנת להניע את הרכב ברגע שעושה זאת כל לוח המכוונים נכבה לשניה אחת ויש רעש של תיקתוק מאזור המנוע ואז זה חוזר להיות דלוק כרגיל כשהמפתח בסוויץ, מה יכולה להיות הבעיה? מצרף תמונה ראשונה כשהמפתח בסוויץ http://www.up2me.co.il/images/18816927.png ותמונה שנייה לאחר שמסבוב את המפתח על מנת להניע http://www.up2me.co.il/images/82527098.png

פורסם

תחליף מצבר. סיים את חייו. אם הרכב פחות משנתיים על הכביש גש למרכז שירות של היבואן ויחליפו לך אותו באחריות.

 

אם הוא יותר משנתיים על הכביש יש לקנות מצבר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

כן, למה לא?

אם זה בניסיון להטעין אותו בנסיעה אתה יכול, אבל להערכתי סיים את חייו.

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

שים לב שאתה מחליף מצבר לאותה טכנולוגיה שיש לך במצבר היום EFB או AGM, לטובת מערכת ה- stop & start.

 

לפני שאתה רץ לשים 1000+ ש״ח על מצבר תבדוק אם יחליפו לך באחריות.

לי החליפו באחריות בפג׳ו מצבר בן שנתיים וחצי לאחר שהתלוננתי שמערכת ה- s&s לא נכנסת לפעולה.

פורסם
הציעו לי 60A EFB ב1100 ש״ח כולל מע״מ מגיעים עד אליי, המחיר טוב? מצבר של שנפ

מחיר יקר להחריד. בדוק מחיר של מצבר תוצרת וורטא/בוש.

 

האם הצלחת להניע את הרכב עם כבלים ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...