Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בתהליך של קניית רכב יד 2, רציתי לדעת איך עושים את זה בצורה הנכונה ביותר שלא יהיו טעויות שיעלו לי הרבה כסף

אני לא מבין בזה יותר מידי, והייתי שמח להסבר

אני מתכוון לקחת את הרכב לבדיקה בראשון, במידה ויהיה הכל תקין אני רוצה לסגור ולקחת את הרכב משם לבסיס

אז הבנתי שצריך כמה דברים:

1. ביטוח - שדיברתי עם הסוכן ביטוח שישר יפעיל אותו

2. טופס שיעבוד מהבנק - אז יש לי את האישור מהבנק לשעבוד כלומר צריך להעביר את הכסף

3. העברת בעלות - מהמוכר אלי

 

מה סדר הדברים, איך אני עושה את זה? קודם בנק ואז העברת בעלות או הפוך?

איך אני מעביר לו את הכסף?

הדברים קוראים בראשון, ואני לא יכול לצאת יותר מידי מהבסיס בשביל זה אני צריך לעשות את הכל באותו היום אז זה גם אומר להתחשב בזמן

אשמח לעזרה, תודה!

פורסם
קראת את הנעוץ בפורום ?

אם לא: תתחיל שם.

 

האמת שלא שמתי לב לפני זה, ראיתי עכשיו תודה!

אני רק לא יודע איך לנסח את הזיכרון דברים

×
×
  • תוכן חדש...