Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת מאזדה 3 החדשה


shai82
שימו לב! השרשור הזה בן 1731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^אני בטוח שלא ישבת ב3 החדשה ואני מניח שגם לא הקודמת ברמות האבזור הגבוהות.ללאון יש יתרונות בעיקר ביחידת ההנעה. אני מאוד אוהב את סיאט אבל מבחינת איכות חומרים אין מה להשוות בכלל. תא הנוסעים במאזדה טוב בכמה רמות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

AK21,

 

להשוות את איכות החומרים של הדור הנוכחי של הלאון שהושק ב- 2013 רגע לפני שמוחלף, באיכות החומרים של הדור החדש של מאזדה שהושק עכשיו זו לא השוואה נכונה.

 

הייתי מחכה לסקירה של הלאון החדשה ואז משווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי בקודמת ובנוכחית טרם. בקודמת נגעלתי מאיכות החומרים הזולה, הצפיפות, טריקת הדלתות הזוועתית שהרגישה לי כמו סובארו dl. לא מאמין שהיא שופרה בפרמטרים האלו.. בכל זאת איכות גרמנית זה משהו אחר. אפילו לקסוס מרגישה לי כמו טיוטה. אנשים נרתעים מvag בגלל האמינות ובצדק, אבל ברגע שהם יבינו שהרכבים האלו יותר איכותיים ומתקדמים מאזדה, מאזדה תישאר מאחור במיוחד שהמחיר עלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני מבין.אתה עוד חי בשנות ה90. ד"א , הייתה לי איביזה בארץ ומאוד אהבתי את מה שהיא הציעה,אני מאוד אוהב את דיאט באופן כללי ומתחבר למה שהם מציעים אבל איכות חומרים זה לא הקלף שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במאזדה הורידו את המגע מהמסך והרחיקו אותו מהנהג, אפשר להשתמש רק בגלגלת. דיי אמיץ, אבל בעיקר מפגר. אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי מיועדות למסך מגע, לא לעבוד עם כל גלגלת שונה שיש לכל יצרן רכב.

לא מסכים בכלל, חזרתי לא מזמן מטיול במיאטה עם המערכת הנ"ל, אצלי וגם אצל בת הזוג יש אנדרואיד אוטו עם מסך מגע. המערכת במאזדה הרבה יותר נוחה אחרי טיפה התרגלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך בכלל אפשר לנהל דיון רציני עם מישהו שרושם משפט כמו "איכות גרמנית זה משהו אחר", הרי די ברור מה נקודת המוצא שלך.

ישבתי ב 3 החדשה באירוע ההשקה שהיה ביום רביעי [הפקה מדהימה, ד"א] והרכב מרגיש דרסטית יותר איכותי מהגולף\אוקטביה\לאון.

מבחינת יחידת ההנעה: סבבה, אין שם טורבו, אבל הרכב ממש לא עגלה [סביבות ה 8 למאה?] ולמען האמת, אישית, אני לא חסיד גדול של זמינות הכח במנועי טורבו, החוסר לינאריות מפריע לי, בעיקר בידני ובעיקר בהילוכים נמוכים.

לצורך העניין, שני רכבים עם יחס weight to horsepower דומה, האחד מוגדש והשני אטמוספרי, הייתי מעדיף את האטמוספרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים בכלל, חזרתי לא מזמן מטיול במיאטה עם המערכת הנ"ל, אצלי וגם אצל בת הזוג יש אנדרואיד אוטו עם מסך מגע. המערכת במאזדה הרבה יותר נוחה אחרי טיפה התרגלות.

השתמשת במערכת אנדרואיד המעודכנת? כי היא הרבה יותר טוב, והיא רק תשתפר, לעומת המערכת של המאזדה שתשאר אותו דבר לנצח. איך אתם משתמשים באנדרואיד אוטו גם? הפקודות הקוליות של זה ברמה אחרת. פשוט זרוק "take me home" וזהו יש לך ניווט הביתה, על הדרך אתה יכול להוסיף "find me a gas station" וזה ימצא לך תחנה קרובה בתור נקודת עצירה בדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסיון עם מאזדה 3 ברמת קומפורט של הדור היוצא, לא הבנתי מה הבעיה בדיוק באיכות החומרים ומה בדיוק הולך בליאון בגזרה הזאת שמבייש את הרכב, עם כל הכבוד זה כולה סיאט וישבתי גם בכמה כאלו.

 

אולי כי אני בא מקליאו וסוזוקי קרוסאובר (הרכבים של המשפחה) אבל זה הרגיש כמו אחלה מקום להיות בו בתור נהג.

 

מסכים שמאחור יחסית צפוף, אני חושב שהם היו חייבים לפתור את העניין הזה כעדיפות עם ה 3 החדשה ופה הם פישלו קשות, זה קודם כל רכב פרקטי ומשפחתי ורק אחרי זה אתה רוצה להוסיף אולי את האקסטרה בשביל רמת הגימור וההתנהגות המהנה של מאזדה, אבל הם חייבים את הבסיס של להיות רכב משפחתי טוב קודם כל בשביל שהם יהיו קנייה טובה עבור משפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יש להציע למזדה ב145אלף שח?

 

Made in Japan

 

אני נסעתי רצוף על כל המזדות מ-1996 (פרטית) ועד 2019 (ליסינג)

 

שמן, מים, צמיגים -- זהו!

 

מקווה שעם וולוו שלי יהיה דומה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לאון - רכב שהוא בכמה רמות מעל. מאזדה מפגרים טכנולוגית וזה מפריע לי במיוחד שמדובר באיכות חומרים זולה, דלתות שעשויות מנייר ושיבוש רעשים לא טוב. יש כ''כ הרבה מתחרות עדיפות כמו אוקטביה שעולה עליה ב3 רמות.

איך אפשר לקרוא לדבר הזה פרימיום? השתגעתם לגמרי

 

אני נסעתי בסיאט לאון חדשה של חבר, מנוע ה1.5T STYLE, בגולף 2016 T1.4 125 כ"ס, וגם ב3 היוצאת שהיתה לי (ספיריט),

ואין לי מושג על מה אתה מדבר, בלאון יש זמינות כח עדיפה בגלל הטורבו ומורגש שהרכב הרבה יותר חזק (אך כאן זה מסתיים),

מכאן המאזדה היתה עדיפה גם מבחינת בידוד רעשים, נוחות, הנאה מנהיגה, איכות חומרים, ומה לא...

 

אך הגולף באמת סיפור אחר, מבחינת מנוע, יש זמינות טובה יותר בגלל הטורבו, אך לא הייתי אומר שהוא הרבה יותר חזק מה3, לא הרגשתי כך, אך כאן האיכות גבוהה, עדיין לא הייתי אומר שהיא הרבה יותר איכותית מה3, אך היא כן איכותית, הרבה יותר מהלאון, מה שכן היא יותר שקטה ברמה אחרת לגמרי משתי האחרות.

 

אני לא הייתי אומר שמאזדה מפגרים טכנולוגית, אתן דוגמה לספיריט שהיתה לי שמדובר ברכב 2014, עם אבזור שהיום נחשב דל, אך לא לפני 5 שנים ברכב משפחתי:

1. כניסה והנעה ללא מפתח כולל נעילת תא מטען

2. מערכת מולטימדיה הכוללת GPS מובנה וזיהוי קול

3. תאורת LED כוללת תאורה עוקבת פניה

4. בלימת חירום אוטונומית

5. התראה על סטיה מנתיב

7. תצוגה עילית

8. מגבים ותאורה אוטומטית הכוללת גם שליטה אוטומטית על אורות גבוהים

9. מנוע 2.0 165 כ"ס חזק וחסכוני מאוד ולא כמו מנוע 2.0 שהיו פעם, ובכלל עובד חלק מאוד עם תיבת ההילוכים

 

בטח יש עוד ששכחתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע אטמוספרי זה מנוע מת . הרוב משווים מ 0 עד 100 אבל אין לזה משמעות בעולם האמיתי כי רוב האצות הן מגילגול ושם אטמוספרי עם מומנט זניח שלו פשוט מת. השוואה בין לאון שיצא לאור ב 2013 זה פשוט לא נכון וזה לא נכון כפליים כי מאזדה מכוונת את עצמה לגולף. ומול גולף 8 החדשה אין לה מה להציע בשיט חוץ מאותה אמינות . עגלה מתה עם מחיר מופרז. והאמת כבר נמאס לשמוע את אמירות על אמינות . מי שבוחר באמינות , זה בסדר , אבל לצעוק שמזדה 3 זה פרמיום וברמה של גולף זה מופרז. כחובב הגה אני אף פעם לא בחרתי רכב לפי פרמטר של אמינות , קדם להכל פקטור הנאה וזה לא שיש לי שקלים מיותרים למוסכים אלא כי בא לי להנות יום יום מהאוטו ולא לנסוע ולסבול אך להיות מבסוט מזה שהנה עוד שנה עברה ולא יהו לי תקלות.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השתמשת במערכת אנדרואיד המעודכנת? כי היא הרבה יותר טוב, והיא רק תשתפר, לעומת המערכת של המאזדה שתשאר אותו דבר לנצח. איך אתם משתמשים באנדרואיד אוטו גם? הפקודות הקוליות של זה ברמה אחרת. פשוט זרוק "take me home" וזהו יש לך ניווט הביתה, על הדרך אתה יכול להוסיף "find me a gas station" וזה ימצא לך תחנה קרובה בתור נקודת עצירה בדרך.

כן

האנדרואיד אוטו עובד מושלם במאזדה - פשוט במקום מגע יש לך גלגלת לבחור בין האופציות.

החסרון היחידי של זה הוא כאשר אתה רוצה להקליד יעד חדש - אבל לי אישית במילא לא נוח להקליד יעדים באף מסך של רכב, הזווית שהיד מרחפת באוויר בשביל להקליד במסך מגע פשוט לא נוחה. אני שם את היעד מראש ואז מחבר את הכבל - והאנדרואיד אוטו ממשיך משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וד"א, כל מי שאומר שמאזדה מפגרים טכנולוגית פשוט לא יודע מה הולך בעולם הרכב. בכלל.

לדחוף טורבו למנוע זה הפתרון הקל שכולם עושים. לכו תקראו איזה שינויים הם עשו בשביל להגיע למנוע אטמוספרי צנום עם מומנט של מנוע טורבו.

ממליץ על הערוץ engineering explained, יש לו לא מעט סרטונים על החידושים של מאזדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע אטמוספרי זה מנוע מת . הרוב משווים מ 0 עד 100 אבל אין לזה משמעות בעולם האמיתי כי רוב האצות הן מגילגול ושם אטמוספרי עם מומנט זניח שלו פשוט מת. השוואה בין לאון שיצא לאור ב 2013 זה פשוט לא נכון וזה לא נכון כפליים כי מאזדה מכוונת את עצמה לגולף. ומול גולף 8 החדשה אין לה מה להציע בשיט חוץ מאותה אמינות . עגלה מתה עם מחיר מופרז. והאמת כבר נמאס לשמוע את אמירות על אמינות . מי שבוחר באמינות , זה בסדר , אבל לצעוק שמזדה 3 זה פרמיום וברמה של גולף זה מופרז. כחובב הגה אני אף פעם לא בחרתי רכב לפי פרמטר של אמינות , קדם להכל פקטור הנאה וזה לא שיש לי שקלים מיותרים למוסכים אלא כי בא לי להנות יום יום מהאוטו ולא לנסוע ולסבול אך להיות מבסוט מזה שהנה עוד שנה עברה ולא יהו לי תקלות.

 

וכחובב הגה, אתה חושב שגולף זה רכב מהנה לנהיגה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...