Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עובר מחר לבניין משותף לראשונה [בהרצליה]

יש לי חניה פרטית בטאבו מתחת לעמודים והמרפסת שלי, קומה שלישית - בדיוק מעל החניה

מבחינה לוגיסטית אין שום בעיה להוריד צינור לרכב

 

השאלה איך הדבר מתקבל? פותחים עיניים?

חייתי בבתים פרטיים מחוץ למרכז עד היום שם שטפתי בחניה פרטית סגורה

פורסם

אם המרפסת נמצאת בקו ישיר אל עבר החנייה שלך, אפילו הייתי מגדיל ועושה העברת צינור מים + חשמל אל עבר החניה, בצורה יפה לאורך קווי קיר הבניין, גם יראה מקצועי וגם תהיה לך גישה למים וחשמל בצורה נוחה

פורסם

גר בבניין משותף, ומשתמש בברז מים של החדר זבל. לא נתקל בשום בעיה. (עושה את זה כבר כמה שנים)

(לא שוטף בשבת כדי לא לעורר את רגשותיהם של מי ששומר אם בכלל יש כאלה בבניין שבו אני גר)

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

שוטף עם גרניק נטען של קרשר.

פתרון מעולה אבל עולה לא מעט כסף.

 

בפייסבוק נתקלתי בפוסט של בחורה שגרה בבניין משותף והיא שטפה עם צינור.

בזמן השטיפה בא אליה פקח ורצה לרשום לה דוח.

פורסם (נערך)

בגדול זה לא חוקי לשטוף עם צינור... האכיפה על זה קטנה עד לא קיימת.

בסופו של יום אני מעדיף לקבל דוח אחד מפקח מאשר לעורר אנטגוניזם מהשכנים החדשים שלי [גרניק - חוקי - עושה רעש]

אין לי בעיה גם פשוט למלא דליים עם הצינור שאוריד מהמרפסת ולא לשטוף ישירות - זה חוקי

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אצלנו בבניין יש ברז עם צינור בחניה בשביל להשקות את הגינה המשותפת ולשטוף את הרכבים. הסידור הזה כמובן בהסכמת כל הדיירים. הבעיה היחידה עם זה היא שלפעמים מניאקים נכנסים לנו לחניה כדי לשטוף את הטוסטוסים שלהם.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למה שצינור מהבית *שלך* יפריע למישהו? מקסימום תעשה את זה בשעות שפחות יש תנועה בבניין, נגיד שישי אחה"צ או משהו כזה.

אני שוטף בחנייה הפרטית עם דליים ומים מהברז בחדר האשפה. השאלה במקרה הזה היא כמובן אם לא מפריע להם שאני משתמש במים "משותפים" - בינתיים איש לא בא בטענות

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

לשתוף את הרכב שלך על חשבון המים המשותפים של הבניין צריך להיות בהסכמת הועד וכל הדיירים. במים שהם שלך - כרצונך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא רואה בעיה בשטיפה עם דלי. אני שוטף את המכונית שלי עם דלי מים. לרוב משתמש בלא יותר מ-12 ליטר מים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בגדול זה לא חוקי לשטוף עם צינור... האכיפה על זה קטנה עד לא קיימת.

בסופו של יום אני מעדיף לקבל דוח אחד מפקח מאשר לעורר אנטגוניזם מהשכנים החדשים שלי [גרניק - חוקי - עושה רעש]

אין לי בעיה גם פשוט למלא דליים עם הצינור שאוריד מהמרפסת ולא לשטוף ישירות - זה חוקי

אתה בטוח?

 

לא בדקתי את החוק, אבל למה שצינור מהבית הפרטי שלך יפריע למישהו בבניין, בהנחה שזה לשימוש פרטי וסביר?

 

במקום לקחת דלי, מאמין שזה הרבה יותר נוח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה חוק של המדינה לחיסכון במים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שוטף עם גרניק נטען של קרשר.

פתרון מעולה אבל עולה לא מעט כסף.

אם מישהו מעוניין ,אני מוכר את שלי מחוסר שימוש. במצב טוב כמובן :)

 

להוריד צינור מים מקומה 3 זה רעיון לא הכי הכי (תאר לך שמשהו מתנתק וכל הדירה שלך מוצפת חס וחלילה..)

ממליץ לך לבדוק את האופציה לחבר ברז לקו מים שהולך לדירה שלך (ובמיוחד אם הוא בצד של החניה).

מניסיון - עובד אחלה.

פורסם

יש ברז לבניין.

אם יפריע למישהו שאני משתמש בצינור פשוט אשתמש בו למלא דלי, אם כי קשה לי להאמין שזה יפריע למישהו.

הרכב יהיה בחניה תת קרקעית בשעות העבודה ומתחת לעמודים בבית - כלומר לא יהיה מלוכלך מדי בשום שלב [משמע prewash לא יהיה הכרחי]

×
×
  • תוכן חדש...