Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברצוני לבצע עסקת טרייד אין בעוד כ-3 חודשים.

 

מספר נושאים שלא ברורים לי:

 

1. כיצד אני מתנהל מול הבנק? כלומר בשארית הסכום שנשאר לי להחזיר להם לאחר 3 שנים? האם זה מקוזז מהרכב החדש?

2. נניח והזמנתי רכב שיגיע בעוד שבועיים, האם ההחלפה היא "מפתח תמורת מפתח"?

3. שמעתי הרבה "איומים" ממכרים שביצעו את התהליך, הם טוענים שאין סיכוי לקבל מחיר מחירון. האם זה נכון? כמו כן במידה והרכב ללא שריטות או מכות כלל ויש לו קילומטרז נמוך בכ 20-30 אלף מהממוצע בשוק, זה מעלה את המחיר שאני מקבל על הרכב?

4. במידה ואני מחליט למסור את הרכב לפני קבלת רכב חדש, מי מעביר בעלות על הרכב?

 

תודה רבה!

פורסם

מבחינה כלכלית תמיד עדיף לנסות ולמכור באופן פרטי. תבין שחברות הטרייד אין צריכות להרוויח וזה בא על חשבונך.

אם תגיע עם כסף ביד לסוכנות, סיכוי גדול לקבל הנחה מהמחיר מה שלא יקרה בטרייד אין.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

השאלה מאוד כללית והתשובה תלוית סוג העסקה ( השתדרגות לרכב חדש/משומש אחר) וכמובן מה יש לך ביד כרגע ומול מי תסגר העסקה- סוחר ממגרש פרטי- לא כדאי לעומת טרייד אין של יבואנים גדולים או סוכנות היבואן עצמה.

בכל מקרה, במקרה הראשון הסוחר לרוב לא בודק את הרכב, נותן לך הצעת מחיר שתהיה נמוכה בלפחות 15% מהמחירון וברכב פחות סחיר הנפחתה תהיה גבוהה יותר והוא מצידו דוחף את הרכב שלו במחירון או קרוב מאוד אליו.

בטרייד אין של היבואן ברוב המקרים ישלחו אותך לבדיקה במכון מטעמם , יעשו מטעמים מהליקויים אבל,אתה יודע שברוב המקרים תקבל סחורה איכותית וגם אם תשלם ביוקר תקבל תמורה טובה יותר- גם שם יש "פרמיה" על טרייד אין ונציג המכירות לא עובד לשם שמיים/בהתנדבות.

כדי להימנע ממצב של להיתפס עם המכנסיים למטה בעסקה כזו, מומלץ למכור את הרכב שלך בשוק הפרטי ולמקסם את התמורה אלא אם זו נבלה יוצאת ליסינג/השכרה עם ק"מ גבוה ותאונת שילדה אז כושר המיקוח נמוך בהרבה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שלום

ברצוני לבצע עסקת טרייד אין בעוד כ-3 חודשים.

 

מספר נושאים שלא ברורים לי:

 

1. כיצד אני מתנהל מול הבנק? כלומר בשארית הסכום שנשאר לי להחזיר להם לאחר 3 שנים? האם זה מקוזז מהרכב החדש?

2. נניח והזמנתי רכב שיגיע בעוד שבועיים, האם ההחלפה היא "מפתח תמורת מפתח"?

3. שמעתי הרבה "איומים" ממכרים שביצעו את התהליך, הם טוענים שאין סיכוי לקבל מחיר מחירון. האם זה נכון? כמו כן במידה והרכב ללא שריטות או מכות כלל ויש לו קילומטרז נמוך בכ 20-30 אלף מהממוצע בשוק, זה מעלה את המחיר שאני מקבל על הרכב?

4. במידה ואני מחליט למסור את הרכב לפני קבלת רכב חדש, מי מעביר בעלות על הרכב?

 

תודה רבה!

 

1. אתה צריך לדבר עם הבנק, להסביר להם שאתה הולך למכור (אם יש לך הלוואה אז סביר שיש שעבוד שהם צריכים לשחרר) ואז לסכם איתם מה שתסכם.

2. אם זה מול טרייד של יבואן אתה יכול להשאיר אצלך - אבל קח בחשבון שהמחיר שאתה מקבל תמורת הרכב הוא כפי שהרכב מגיע אליהם (למשל אם היתה תאונה בין לבין הם יכולים להחליט שהם לא מוכנים לקחת את הרכב בטרייד ואז תהיה בבעיה לממן)

3. תקבל אוטומטית -20% ואם הוא רכב טוב קצת יותר מזה. הטרייד צריך להרוויח כמה אלפים רבים וטובים כך שאם זה באמת רכב שמור תמכור אותו לבד

4. אתה משאיר 2 זוגות מפתח לטרייד והם עושים את שאר העבודה. אל תשכח לקחת טופס מסירה כך שאם יש בעיה אחרי המסירה אתה למעשה כבר לא אחראי כי הרכב בחזקתם, ומהצד השני חיובים על קנסות, כבישי אגרה וכו' כבר לא עליך.

×
×
  • תוכן חדש...