Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם בזמן ביצוע שאיבה כזאת חלק מהצינורית נחתך לי ונפל פנימה...ואז יש לך כאב ראש הרבה יותר גדול.

 

אם אין מספיק בטחון לפתוח את בורג הריקון, תוותר על ההחלפה או תעשה אותה במוסך.

 

 

פורסם

הצינור ממש ממש קשיח.. לא נראה לי הגיוני שפתאום יחתך ממנו.. זה לא צינור דק שקוף אלא שחור קשיח מאוד אבל גמיש.. למה שיחתך?

פורסם

נחתך אצלי על ידי השפה התחתונה החדה של מוביל המדיד. מאז אני לא מכניס שום דבר דרך מוביל המדיד.

 

כמובן סיכוי נמוך שזה יקרה, רק ציינתי כדי שתהיה מודע לזה.

 

 

פורסם
1. האם ההחלפה מסוכנת לגיר במצב שתואר לעיל? 2. האם אני יכול להחליף במקום המקורי ב mobil 3309 כך שיהיה חצי ישן atf-3317 וחצי חדש - mobil 3309 ?במילים אחרות האם יש הבדל בין שני השמנים המותרים לפי הוראות היצרן? 3. אם תיאורטית אני שואב את השמן דרך פתח המדיד האם זה שווה בכמות לפתיחת הבורג מלמטה? או שדרך המדיד אין לי גישה לאגן התחתון? תודה.

 

1. יש לי סוזוקי SX4 עם אותו שמן גיר ואותו משטר טיפולים של שמן גיר (כל 165K). לאחרונה עשיתי שלוש החלפות חלקיות ב-118K, 124K ו-130K, וכמו שאמרו אסף ומאור "זה עשה רק טוב".

 

2. חפרתי המון בעניין השמן בפורומים הרבים בחו"ל והמסקנה היא ש-ATF-3317 ו-MOBIL-3309 זה אותו שמן בדיוק עם מיתוג שונה. מכאן השתמשתי ב-3309 שהזמנתי מחו"ל.

 

3. ניתן לשאוב אבל לדעתי לא תוכל להוציא הרבה. ואגב החלפת שמן גיר דרך פתיחת בורג הריקון אכן פשוטה ביותר אפילו בהשוואה להחלפת שמן מנוע.

פורסם

אגב לא חייבים להגביה את הרכב. אפשר לעלות עם שני גלגלים קידמיים על מדרכה (לסדר עליה נוחה עם קרשים או אבנים) כך שהחלק הקידמי של האוטו יהיה באוויר ואז יש מספיק מקום.

 

 

פורסם
1. יש לי סוזוקי SX4 עם אותו שמן גיר ואותו משטר טיפולים של שמן גיר (כל 165K). לאחרונה עשיתי שלוש החלפות חלקיות ב-118K, 124K ו-130K, וכמו שאמרו אסף ומאור "זה עשה רק טוב".

 

2. חפרתי המון בעניין השמן בפורומים הרבים בחו"ל והמסקנה היא ש-ATF-3317 ו-MOBIL-3309 זה אותו שמן בדיוק עם מיתוג שונה. מכאן השתמשתי ב-3309 שהזמנתי מחו"ל.

 

3. ניתן לשאוב אבל לדעתי לא תוכל להוציא הרבה. ואגב החלפת שמן גיר דרך פתיחת בורג הריקון אכן פשוטה ביותר אפילו בהשוואה להחלפת שמן מנוע.

 

1 מצויין אני גם אעשה..

2 תודה על התשובה

3 אם זה אותו מקום בדיוק ואני מחנה את הרכב בשיפוע לכיוון המדיד, מדוע שלא אצליח לשאוב את אותה הכמות?

×
×
  • תוכן חדש...