Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SEAT IBIZA 94 CLX 1600 טיפול 10,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכדי להשוות עלויות לפני שאני נכנס לטיפול

רציתי לדעת לדגם זה של הרכב שלי

איזה חלקים מחליפים בדיוק

 

אמרו לי שצריך גם פילטר שמן אבל יש עדין וגס מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל ומה עדיף?

איזה חלקים עדיפים בכלל מכל החלקים שאני צריך לקנות בשביל הטיפול?

 

תודה מראש

"רוצה מסאג'? - שב לי על הבגאז" :-P

למכירה סאב לאוהבי SPL ו SQ http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=750709#post750709

פורסם

טיפול 10K זה פילטר שמן/אויר/דלק, שמן מנוע ופלאגים.

תגיד למוכר בחנות חלפים איזה סוג רכב יש לך והוא יביא לך את כל החלקים שמתאימים.

פלאגים תיקנה של בוש שהם ייעודיים לרכב ותיקנה שמן טוב בכל השאר אתה יכול ל"חפף" ולקנות חלקים מאיכות רגילה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

טיפול 10000 מחליפים שמן +מסנן שמן (מומלץ אורגנלי) , פילטר אויר , בדיקת פלאגים + ניקוי או במידת הצורך (בד"כ כל 20-40 אלף)להחליף ,בקרת מעצורים קדמיים ,פירוק הדרם ובדיקת מצב הנעליים מאחורה. בדיקת גומיות גרמושה של הגה וצריות ,בדיקת צינורות בלם ,בדיקת שמן גיר והחלפה כל 50-60 אלף ק"מ, פילטר דלק כל 30 אלף ק"מ תלוי במצבו .

פעם בשנה לפני תקופת הקיץ , רצוי מאוד לרענן את הנוזלים ברדיאטור ולהוסיף נוזל קירור !!

תדרוש מהמוסך לבדוק את כל אלו כדי לחסוך בעיות בעתיד .

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...