Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הושחרנו, כRוב. הושחרנו.

רק שתבינו- אחרי יום אחד שאנחנו לא בניהול הם שיחררו את מערכת הניתור,

הם לא יכולים לעמוד בעומס ההודעות שאנחנו עמדנו בהם :lol:

 

 

עכשיו נראה מה יהיה כשהטרולים יחזרו לפורום:roll:

 

 

 

וד"א- לא חשבתי שגם שנייכם תעשו צעד כזה,

הפורום איבד הרבה מאוד בכמה שעות ובגלל טעות דבילית

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
רק שתבינו- אחרי יום אחד שאנחנו לא בניהול הם שיחררו את מערכת הניתור,

הם לא יכולים לעמוד בעומס ההודעות שאנחנו עמדנו בהם :lol:

 

 

עכשיו נראה מה יהיה כשהטרולים יחזרו לפורום:roll:

תגיד, D, מי עומד מאחורי "הנהלת הפורומים"?

על כמה אנשים מדובר?

פורסם
תגיד, D, מי עומד מאחורי "הנהלת הפורומים"?

על כמה אנשים מדובר?

מאחורי הנהלת הפורומים באופנועים עומדת בחורה בשם רונית (ניק- RONIT E)

יש מעליה את מנהלת הפורומים נטע (ניק- neta s)

ולמעלה מעל כולם מנכ"ל תפוז גיא (ניק- GuyEliav@Tapuz)

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
בחצי שנה האחרונה פורום 8 תיפקד בעיקר כבמה למריבות/קללות/השפלות ולעג לכל מי ששונה או בעל דעות שונות .המנהלים בעלי ידע רב לא שלטו בפורום ו"כל מיני" פרחו וצמחו שם .אני מעדיף שה "כל מיני

" הללו לו יחשבו על הפורום הזה כתחליף.לפי דעתי עדיף לשמור על הפורום הזה בצורתו הנוכחית (ואולי אפילו להכשיח חלק מן החוקים).כדי שגם כאן לא יתפתחו שירשורי "לך ***** אתה ו הGS שלך ".

או "איפה אני קונה DT/RMX אפשרי גם גנוב" .

 

ואני מאוד רוצה לחשוב שההנהלה פה תתיחס למשתמשים והמנהלים הרצינים בצורה יותר רצינית והוגנת.

 

והדרך היחידה שהפורום הזה יהפוך ליותר "משפחתי" היא שהרוכבים היותר ותיקים יחלקו את הידע ,ויזמינו ללמוד לא רק דרך המסך אלה גם דרך העיניים,הגלגלים,הטיולים,התיקונים והרצון לעזור גם מחוץ לסביבה הממוחשבת.

ואני רוצה שמי שכותב בפורום הזה ילמד לכתוב

dont drink & drive, just smoke & ride

פורסם
בחצי שנה האחרונה פורום 8 תיפקד בעיקר כבמה למריבות/קללות/השפלות ולעג לכל מי ששונה או בעל דעות שונות .המנהלים בעלי ידע רב לא שלטו בפורום ו"כל מיני" פרחו וצמחו שם .אני מעדיף שה "כל מיני

" הללו לו יחשבו על הפורום הזה כתחליף.לפי דעתי עדיף לשמור על הפורום הזה בצורתו הנוכחית (ואולי אפילו להכשיח חלק מן החוקים).כדי שגם כאן לא יתפתחו שירשורי "לך ***** אתה ו הGS שלך ".

או "איפה אני קונה DT/RMX אפשרי גם גנוב" .

 

ואני מאוד רוצה לחשוב שההנהלה פה תתיחס למשתמשים והמנהלים הרצינים בצורה יותר רצינית והוגנת.

 

והדרך היחידה שהפורום הזה יהפוך ליותר "משפחתי" היא שהרוכבים היותר ותיקים יחלקו את הידע ,ויזמינו ללמוד לא רק דרך המסך אלה גם דרך העיניים,הגלגלים,הטיולים,התיקונים והרצון לעזור גם מחוץ לסביבה הממוחשבת.

 

לא יודע למה- אבל בכל הזמן שקראתי את ההודעה הזאת רץ לי השיר של "קשר מישפחתי" בראש :lol:

 

בכל מקום יש עליות וירידות- תפוז עשו טעות שבעיקבותיה הפסידו מס' גולשים,

אין למה לדוש בנושא- הטעות נעשתה.

 

להפסיד ביום אחד גם את כרובי, גם את הדוקטור וגם את 45 זה לא חכם (במילים עדינות).

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

באמת שהיה נחמד שם.

 

אולי עכשיו פולגז יחליפו את הממשק של הפורום ויעברו למשהו קצת יותר ידידותי למשתמש....?

למכירה:

 

ג'ילרה ראנר VXR180, שנת 2002, יד ראשונה, 35,000 ק"מ,

שמור במצב חדש, מטופל בחברה, ללא תאונות.

 

אייל - 050-4346222.

פורסם

חבל...:? פעם היה כיף שם. כנראה הגיע הזמן לעבור לכאן לתמיד...

 

 

 

פורום אופנועים במערכת תפוז.

הודעת התפטרות, כניראה עקב חילוקי דעות עם הנהלת תפוז.

 

הנשיא..מודה להם מפה על השירות..ומזמין אותם לכאן באופן קבוע..

 

מה איכפת לי..פורום שלי?!

------------------

מוות לזבובונים המתאבדים! :borg:

פורסם

:shock::twisted::evil::puzzled::multi::splat::shock2::bad-word::mad::crazyeyes:?::?::?:חזרתי הבוקר מחו"ל, פתחתי את המחשב ו

מה קורה שם? מה היה? מה? למה? ומתי?? מה זה פה לעזאזל

מישהו יכול להסביר לי מה הולך שם ומי זו דיבה??? י


The Enemy of the System is the Individual

פורסם

מישהו יכול להסביר לי מה הולך שם ומי זו דיבה??? י



 

 

 

 

 

אל תשאל "מי זו דיבה", אלא תשאל מי הוציא אותה :-P
פורסם
חבל, היה פעם לפורום טוב

 

אבל אני מרוצה מהפורום הנוכחי שלנו, מ"הראש" ומהרוח הכללית

הנושבת בין האשכולות השונים.דוגרי? ולמרות שאני לא אובייקטיבי.? נעים לי

בפורום שלנו

:)

 

לא כ-ל כ-ך כואב לי על פורום 8 - כבר מזמן הפנמתי

שהאווירה שהייתה בו בעבר כבר לא תחזור לשרור בו שוב

בהחלט נעים בפורום הנוכחי. למרות המונוטין הטובים שלו (כביכול), מעולם לא הצלחתי להתחבר לפורום האופנועים של תפוז; דווקא משום שהוא במה מעולה בעיקר להשפלות הדדיות. וזה הרי משעמם מוות כשפורום אופנועים נראה כמו חדר שלושים פלוס בצ'אט של תפוז.

לפורום הזה יש צביון אחר, מקצועי יותר, אולי כדאי לשמור עליו.

פורסם
בהחלט נעים בפורום הנוכחי. למרות המונוטין הטובים שלו (כביכול), מעולם לא הצלחתי להתחבר לפורום האופנועים של תפוז; דווקא משום שהוא במה מעולה בעיקר להשפלות הדדיות. וזה הרי משעמם מוות כשפורום אופנועים נראה כמו חדר שלושים פלוס בצ'אט של תפוז.

לפורום הזה יש צביון אחר, מקצועי יותר, אולי כדאי לשמור עליו.

:idea::mm_yeah::type: .

מחזק.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096


×
×
  • תוכן חדש...