Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורום אופנועים במערכת תפוז.

הודעת התפטרות, כניראה עקב חילוקי דעות עם הנהלת תפוז.

 

הנשיא..מודה להם מפה על השירות..ומזמין אותם לכאן באופן קבוע..

 

מה איכפת לי..פורום שלי?!

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שזו שעת כושר מצויינת להביא משם כלמיני מעלי-רמה (45degrees, dlx), ולרוקן את הפורום ההוא מתוכן באופן סופי, בדיוק כפי שקם הפורום הזה (carsforum) מחורבות פורום YNET, וכו'.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חבל, היה פעם לפורום טוב

 

אבל אני מרוצה מהפורום הנוכחי שלנו, מ"הראש" ומהרוח הכללית

הנושבת בין האשכולות השונים.דוגרי? ולמרות שאני לא אובייקטיבי.? נעים לי

בפורום שלנו

:)

 

לא כ-ל כ-ך כואב לי על פורום 8 - כבר מזמן הפנמתי

שהאווירה שהייתה בו בעבר כבר לא תחזור לשרור בו שוב

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

בשרשור קודם שאלתי את סקוטר מה זה פורום 8

האמת שאני חוזר להתעניין בתחום אחרי תקופת ניתוק, וכשחפשתי פורומים מצאתי את תפוז(לא ידעתי שהוא מכונה גם 8) כמובן ולמרות שבחיפושים מצאתי חומרמועיל, האוירה הכללית היתה "רועשת" לי מדי. אולי בעבר היה שם נחמד אבל לא הייתי אז:roll: ככה שלא יודע. בכול מקרה כשהמשכתי לחפש מצאתי את המקום הזה, ואכן נחמד פה ויש פה "ראש" טוב כהגדרת כרובי....מקווה שימשך כך.....:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah::biglaugh:

פורסם
חבל, היה פעם לפורום טוב

 

אבל אני מרוצה מהפורום הנוכחי שלנו, מ"הראש" ומהרוח הכללית

הנושבת בין האשכולות השונים.דוגרי? ולמרות שאני לא אובייקטיבי.? נעים לי

בפורום שלנו

:)

 

לא כ-ל כ-ך כואב לי על פורום 8 - כבר מזמן הפנמתי

שהאווירה שהייתה בו בעבר כבר לא תחזור לשרור בו שוב

:cry:

אחרי שנתיים שם... מהצעדים הראשונים שלי בעולם הדו"ג, ממש קשה להודות, אבל נראה שהפורום הגיע לשפל המדרגה! חבל, אבל היה פורום טוב ומקצועי פעם ונהיה במה ליציאות מטומטמות של חוכמולוגים למיניהם, רוע, וזלזול ברוכבים אחרים..

JoyRider בתפוז... :turn-l:

פורסם

פורום תפוז היה פעם פורום מצליח...

גם MOTOBIKE היה פעם לפורום מאוד מצליח.. בתקופה שהיה קיים שם מומחה אמיתי שהיה עונה לשם COLT, לדעתי מאוחר יותר הוא אף הפך למנהל פורום תפוז אך איני בטוח..

 

כרגע, מבחינת המקצועיות והרצינות והרצון לעזור, מבחינתי, אין על הפורום הזה.

רק חסר לי משו אחד, לדעתי צריך לגרום פה יותר תחושה של משפחה..:)

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
פורום תפוז היה פעם פורום מצליח...

גם MOTOBIKE היה פעם לפורום מאוד מצליח.. בתקופה שהיה קיים שם מומחה אמיתי שהיה עונה לשם COLT, לדעתי מאוחר יותר הוא אף הפך למנהל פורום תפוז אך איני בטוח..

 

כרגע, מבחינת המקצועיות והרצינות והרצון לעזור, מבחינתי, אין על הפורום הזה.

רק חסר לי משו אחד, לדעתי צריך לגרום פה יותר תחושה של משפחה..:)

לא בכוח, ולא להחפז... זה יגיע

 

כל דבר בזמנו שלו

:)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

תחושה של משפחה...

אולי כRובי יזמין את כולם לסדר פסח? :grin:

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
פורום תפוז היה פעם פורום מצליח...

גם MOTOBIKE היה פעם לפורום מאוד מצליח.. בתקופה שהיה קיים שם מומחה אמיתי שהיה עונה לשם COLT, לדעתי מאוחר יותר הוא אף הפך למנהל פורום תפוז אך איני בטוח..

 

כרגע, מבחינת המקצועיות והרצינות והרצון לעזור, מבחינתי, אין על הפורום הזה.

רק חסר לי משו אחד, לדעתי צריך לגרום פה יותר תחושה של משפחה..:)

בוא נתחיל לארגן מפגשי אופנועים כל שבוע ביום שישי באזור של המפגש ברמת גן.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

בחצי שנה האחרונה פורום 8 תיפקד בעיקר כבמה למריבות/קללות/השפלות ולעג לכל מי ששונה או בעל דעות שונות .המנהלים בעלי ידע רב לא שלטו בפורום ו"כל מיני" פרחו וצמחו שם .אני מעדיף שה "כל מיני

" הללו לו יחשבו על הפורום הזה כתחליף.לפי דעתי עדיף לשמור על הפורום הזה בצורתו הנוכחית (ואולי אפילו להכשיח חלק מן החוקים).כדי שגם כאן לא יתפתחו שירשורי "לך ***** אתה ו הGS שלך ".

או "איפה אני קונה DT/RMX אפשרי גם גנוב" .

 

ואני מאוד רוצה לחשוב שההנהלה פה תתיחס למשתמשים והמנהלים הרצינים בצורה יותר רצינית והוגנת.

 

והדרך היחידה שהפורום הזה יהפוך ליותר "משפחתי" היא שהרוכבים היותר ותיקים יחלקו את הידע ,ויזמינו ללמוד לא רק דרך המסך אלה גם דרך העיניים,הגלגלים,הטיולים,התיקונים והרצון לעזור גם מחוץ לסביבה הממוחשבת.

Dead but dreaming

פורסם

ואני מאוד רוצה לחשוב שההנהלה פה תתיחס למשתמשים והמנהלים הרצינים בצורה יותר רצינית והוגנת.

.

לא הבנתי - אתה טוען שאני לא רציני מספיק?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

וכמובן הגרלות לחברי הפורום והטבות... מה לא טוב? :wink:

ובכל מקרה כרוב, תמשיך פה עם ההנהלה הדיקטטורית שלך! בהתחלה חשבתי שאתה מגזים

אבל ללא ספק זה עושה רק טוב!

ובאמת שכל אחד פה ייתן כמה בצעות לשיפור בשביל שהפורום יהיה יותר כמו משפחה, ואז הכל יהיה פשוט מושלם..!

בעליו החדש של HONDA CR 125!!


×
×
  • תוכן חדש...