Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 309 GTI


מקלארן F1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוט הנל הוא 4 דלתות או 2?

כי ראיתי אחת שהיא 4 דלתות והוא טוען שהיא GTI....

איזה עוד גירסאות יש ל-309 עם מנועי 1900, אני יודע שיש GT, איך מבדילים חיצונית בינהם?

תודה רבה

יונתן

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש 309 GTI עם 3 ועם 5 דלתות.

 

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

ג'ורג' צודק.

 

חוץ מזה:

GT - הזרקה חד נקודתית

GTI - הזרקה רב נקודתית

 

פה אתה יכול לראות ג'אנטים מקוריים של 1.9 GTI

peugeot.jpg

פורסם

אוט מהנה לנהיגה, זריז, אחיזת כביש טובה - בקיצור צרפתיה :wink:

אמינות - תטפל בו כמו שצריך לא יהיו לך בעיות מיוחדות, לי יש 309 כבר 5 שנים ואני מרוצה

פורסם

שלי במקור 1.6

עברה הסבה לGTI 1.9

נתוני יצרן 0 ל 100 : 8 שניות

 

אבל זה לא אוטו לקו ישר(כמו כל הצרפתיות) למרות שהוא מהיר...

פורסם

GT - קרבורטור כפול ולא הזרקה חד נקודתית (ראה גם AX GT, 205 GT)

GTI - בחו"ל בגרסת 1900, וגם MI16 וגם MI16 4X4 - כולן 3 דלתות

 

בארץ היה יבוא רשמי של מספר מועט ביותר בגרסת 5 דלתות עם מנוע וגיר של 205 GTI 1.6 שנקראו כאן 309GTI אפילו שבינם לבין ה-309GTI האירופאית אין ממש.

 

כך גם בדיוק עם ה-"BX GTI" של שנת 89-90 שצויידה באותו מנוע וגיר והיתה למעשה גרסה שיועדה לשוק הישראלי.

 

ה-BXGTI האמיתית (1.9) שווקה רק בשנת 91-93, וה-309GTI 1.9 לגרסותיה לא שווקה מעולם אך בודדות הגיעו בייבוא אישי.

HFturbo

פורסם
זה רק נדמה לי או שראיתי כמה 309 שרשום עליהם ג'ובילי?... מה זה אומר מבחינת האוטו? ביצועים שונים?

ה-309 שווקה בישראל במגוון דגמים ומנועים:

בתחילה שווקה עם מנועי 1.1 או 1.3 של טלבו (שומר נפשו ירחק)

וכן גרסת 90 כ"ס של מנוע 1.6 ששכן גם ב-405 וב-BX אך וצוייד בקרבורטור סולקס בעייתי מאד.

 

בהמשך החליף מנוע 1.4 (1360סמ"ק, 75 כ"ס) המעולה את מנועי הטלבו (זו הגרסה המוצלחת מכולן) ומנוע ה-1.6 קיבל בתחילה קרבורטור משופר (1991-92 אם איני טועה) ובהמשך גם הזרקה חד נקודתית (1993).

כן, כמו שנאמר כבר - היו בודדות עם מנוע 1.6 GTI.

 

מבחינת הגימור היו הרבה כיתובים ושמות כמו קורוס, ג'וביליה, GLX וכו'

 

הדגמים שיש להעדיף הם עם מנועי 1.4 או 1.6, עם הזרקה חד נקודתית או קרבורטור משופר, מזגן מקורי ובשום פנים ואופן - לא אוטומטיות.

 

בהצלחה

HFturbo

פורסם

פשוט לבנדוד שלי היתה כזאתי, נפח 1600, אוטומטית, היה רשום עליה ג'ובילי מאחורה... הרכב עשה לו המון בעיות עד שהוא נפטר ממנו.

פורסם

כדאי לבדוק ברשיון הרכב מהו באמת הרכב בעצם....

 

כי היום כל אחד זורק מנוע 1.9 לתוך הפיג'ו שלו, וקורא לה GTI...

וזה בלי לשדרג שום מערכת נוספת מלבד המנוע....

מה עם ברקסים למשל?

 

בקשר לאמינות, זהו רכב צרפתי מתחילת שנות ה90...

אמין הוא לא יהיה.

אם התקציב שלך מצומצם ורובו מיועד לסכום הרכישה, אז רד מהעניין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...