Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 309 GTI


מקלארן F1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
GT - קרבורטור כפול ולא הזרקה חד נקודתית (ראה גם AX GT, 205 GT)

GTI - בחו"ל בגרסת 1900, וגם MI16 וגם MI16 4X4 - כולן 3 דלתות

 

בארץ היה יבוא רשמי של מספר מועט ביותר בגרסת 5 דלתות עם מנוע וגיר של 205 GTI 1.6 שנקראו כאן 309GTI אפילו שבינם לבין ה-309GTI האירופאית אין ממש..

אז פה הטעות שלך, יש 205 ו 309 GT גם עם הזרקה חד נקודתית(נכון יש גם עם קרבורטור כמו המקרה הנ"ל)

יש 309 GTI גם 5 דלתות!

 

הדגם היחיד של ה-309 שבא רק ב3 דלתות הוא הGTI16 (מנוע MI16)

 

http://perso.wanadoo.fr/alexandre.semonsut/309/

 

הנה קצת נתונים, תכנס ל "GT" ול "GTI" אמנם זה בצרפתית אבל אפשר להבין משם...

 

ועוד אתר מחו"ל שטוען שיש GTI 5 דלתות

http://309gti.xu9ja.free.fr/

תכנס ל "309 GTI" בצד שמאל למעלה

Type mine 309 GTI 3 portes: 10 CD 62

Type mine 309 GTI 5 portes: 10 AD 62

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוא ממסה לעשות קצת סדר בבלאגן שנוצר כאן:

 

למנוע ששירת ב-AX/205 GT

1,400 סמ"ק וקרבורטור כפול (ולא עם הזרקה) עם 80/85 כ"ס (תלוי בשנה, החל מאמצע 1991 עם 85 כ"ס).

 

ל-305 GT היה מנוע 1,600 קרבורטור כפול (והזרקה חד נקודתית בשנים המאוחרות) עם 90 כ"ס, עד כמה שזכור לי - נדמה לי שזה המנוע שהמשיך אח"כ גם ב- 309 GT (ולא 105 כ"ס כפי שציינת).

מנוע 1,600 סמ"ק עם 105 כ"ס היה מנוע ההזרקה ששירת ב- 205 GTI הראשונות (1984/5) ואח"כ גם ב- 106 XSi בשנים 1995/6. כך שאולי עלית פה על קומבינה...

 

תן שנה מדויקת ואוכל לוודא עבורך את נתוני ה- 309 GT כפי שמופיעים בספרות (כלומר מדויקים עד כדי קומבינות ישראליות - בין אם רשמיות דרך היבואן או בעבודה אפורה במוסך מקומי).

פורסם

ה 309 שפותח השרשור מדבר עליה היא GT 1.9 עם קרבורטור כפול

היא שנת 89

 

יש GT 1.6

ויש GT 1.9

 

כמו שרשמת התחיל עם קרבורטור(משנת 86 עד 92) והמשיך(משנת 90 עד 94) עם הזרקה חד נקודתית

פורסם
ה 309 שפותח השרשור מדבר עליה היא GT 1.9 עם קרבורטור כפול

היא שנת 89

 

יש GT 1.6

ויש GT 1.9

 

כמו שרשמת התחיל עם קרבורטור(משנת 86 עד 92) והמשיך(משנת 90 עד 94) עם הזרקה חד נקודתית

אוקקי, אנסה לבדוק בערב בבית ולעדכן בהתאם.

פורסם

ה309 שהייתה שלי נקראה בארץ 309 GT INGECTION לעומת חו"ל ששם היא הייתה GTI.

 

ה309 GT מגיע עם קרבורטור ולא עם הזרקה, ה309 GTI היא מהמכונית השנייה ושקיבלה מנוע MI16, המכוניות היחידות שקיבלו מנוע MI16 היו ה405 ואחותה הקטנה ה309, ההצלחה של ה309 הייתה משהו מדהים בצרפת, בארצנו לא זכינו לקבל הרבה כאלו, ישנם מספר בודד של 309 GTI שנמצאות בארץ, שניים מהם החזירו את נשמתם לבורא:| .

 

בעיקרון ה309 GTI התבססה על אותם המכלולים של ה205 GTI, רק שה309 GTI קיבלה גם הגה כח, ה309 עד כמה שזה מפליא קלה יותר מה205 GTI .

 

נתי.

 

רלוונתי לעכשיו (28.3.05) יש בלוח פוקוס 309 מנוע 1900, האוטו אינו GTI גם אם הבחור יגיד לכם, זו היא 309 ביבוא אישי מנוע 1900 ידנית מפוארת, האוטו רחוק מלהיות GTI.

פורסם

מה שיש בפוקוס זה GT עם קרבורטור כפול (ולא GTI)

נתי עוד לא הוכחת לי שה309 יותר קלה...

 

ואל תחשוב שאנחנו שוחכים מי השבית אחת מה GTI :?

פורסם
מה שיש בפוקוס זה GT עם קרבורטור כפול (ולא GTI)

נתי עוד לא הוכחת לי שה309 יותר קלה...

 

ואל תחשוב שאנחנו שוחכים מי השבית אחת מה GTI :?

אופיר אני מכיר את האוטו הוא מפ"ת הוא יום אחד התקשר אלי וסיפר לי שיש לו 309 GTI עוד לא עברה דקה הייתי מתחת לבית

 

הזרקה חד נקודתית

מנוע 1900

האוטו נצבע באדום בכפר קאסם

סאן רוף מקורי

לוח שעונים שלא ראיתי בחיים שלי

 

מכיר את האוטו אני רץ יותר מהר ממנו

 

ואני לא אשם שנכנסו בי מאחורה :|

פורסם

תתקשר לבחור תשאל אותו כמה עלה לו המחשב שהוא החליף שנשרף לו :-)

 

פעם ראיתה קרבורטור עם מחשב :roll:

 

בקיצור כמו שהבחור רושם שהיא GTI עם גלגלים של 309 רגילה, ככה גם יש לו קרבורטור כפול

 

מי שהולך לראות את האוטו שיפתח תא כפפות וישאל את הבחור מה המחשב עושה שם

פורסם
בעיקרון ה309 GTI התבססה על אותם המכלולים של ה205 GTI, רק שה309 GTI קיבלה גם הגה כח, ה309 עד כמה שזה מפליא קלה יותר מה205 GTI .

תיקון קל.... גם ה 205 GTI הגיעו עם הגה כח. זה רק בארץ הקודש שהן הגיעו בלעדיו וגם בלי האופציה.

שמעתי פעם איזה קשקוש על זה שהתושבת של המזגן לא נותנת מספיק מקום לתושבת של ההגה כח וכו' , קשקוש שלם, יש מלא 205 GTI בעולם שנוסעות עם ה"כ ומזגן (וגם ABS לשם העניין)

יניב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
פעם ראיתה קרבורטור עם מחשב :roll:

המממ...

את האמת - קיימים קרבורטורים עם מחשב.

אם אני זוכר נכון, יש מכוניות אמריקאיות משנות השמונים המוקדמות עם ממירים קטליטיים וקרבורטור מבוקר מחשב.

אבל זה לא קיים בפיז'ו ככל הידוע לי. :wink:

פורסם
לא כתוב ברשיון "GTI"

אני יודע שלא כתוב,

אבל כתוב דגם שונה של מנוע ברשיון.

צריך לוודא שדגם המנוע ברשיון מתאים לדגם המנוע ברכב.

 

נ.ב. בדיוק נתת דוגמא למה שאני אומר.

בחתימה שלך כתוב 309GTI אבל הרכב שלך הוא 309 פשוטה שהושתל בה מנוע 1.9....

גם כשתמכור, לא תסכים לקבל מחיר כמו של 309 רגילה (נדמה לי שקוראים לזה גראפיק)

ותפרסם אותה כ GTI.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בוא ממסה לעשות קצת סדר בבלאגן שנוצר כאן:

 

מנוע 1,600 סמ"ק עם 105 כ"ס היה מנוע ההזרקה ששירת ב- 205 GTI הראשונות (1984/5) ואח"כ גם ב- 106 XSi בשנים 1995/6. כך שאולי עלית פה על קומבינה...

אל תעשה סדר אם אתה לא ממש בקיא במה שאתה כותב , הקשר היחיד בין המנוע של ה205GTI בשנים המוקדמות לאלו ב106 10! שנים אחריהם זה ששניהם מנועי 4 צילינדר בעירה פנימית , שיצאו מפיזו והנפח.

 

האחד מנוע XU ( סעפת יניקה מאחורה ) הזרקה הרבה יותר פרימיטיבית , בעוד המנוע של ה106 הוא TU! ( סעפת יניקה מקדימה ) ומערכת הזרקה אלקטרונית מודרנית , עם ממיר , למבדה ועוד מטעמים.

 

פעם הבאה תבדוק יותר טוב מה שאתה רושם... כי זו דוגמא פשוט לשטות.

 

לא כל 2 מנועים של יצרן עם אותו כח סוס זהים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...