Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם נסיעה עם אורות דולקים, בקיץ, באור יום, באופן יום יומי, מבזבזת יותר חשמל/ יותר דלק?

 

שאלה אולי קצת דבילית אבל ממש אשמח לדעת.

 

למשל אצלי ברכב יש תוספת בפנסים כשאני פונה ימינה או שמאלה נדלק פנס נוסף.

 

 

תודה רבה לעונים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יותר דלק לא.

חשמל מן הסתם כן . זה עוד צרכן שמושך מהמצבר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
יותר דלק לא.

חשמל מן הסתם כן . זה עוד צרכן שמושך מהמצבר.

 

ומאיפה בדיוק מגיע חשמל למצבר? אם לא מדובר ברכב חשמלי או היברידי נטען הדרך היחידה לטעון את המצבר זה ממנוע הבנזין וזה צורך דלק. עם זאת, ההספק של הנורות די זניח, בפרט אם אלו נורות LED, כך שספק אם ניתן יהיה למדוד את העליה בצריכת הדלק כתוצאה מכך. אם תעלה את הטמפרטורה במזגן בחצי מעלה זה יהיה הרבה יותר משמעותי.

פורסם

בוא נגיד שאם אתה חוסך שריטה אחת במהלך חיי הרכב הפסדך יוצא בשכרך.

 

בשיעור הנהיגה הראשון שלי המורה לימד אותי שהדלקת האורות היא הפעולה הראשונה לאחר ההתנעה, ואני משתדל לקיים זאת מאז. הדלקת האורות משפרת את הנראות שלך, וכך מסייעת למנוע תאומות. ואני מדבר על ימים בהם המנורות היו ליבון ומנוע ה-1300 סמ"ק של הפורד אסקורט הפיק 48 כ"ס, כלומר חצי ממה שמספק מנוע מודרני צנום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הזכרת לי שרשור ישן למדי כאן או בפורום מקביל שהיה בו וויכוח על כמה יעיל או לא יעיל להדליק אורות ביום (אני מהמדליקים).

stio עדיין כאן?, אתה מדליק אורות או עדיין לא?!:-D

 

אני גם חושב שהבלאי למערכות הרכב שולי בטח ובטח לצריכת דלק. מה שכן זה מגדיל משמעותית הבלאי לנורות, מחייב החלפה תדירה יותר שלהן ומגדיל הסיכוי לתקלות בפנסי-הרכב. אני כבר שנים רבות חי עם זה טוב וכל תחילת נסיעה מבחינתי זה הדלקת אורות.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

ב-9 השנים האחרונות (במצטבר 21 שנות רכב) החלפתי נורת חזית אחת, ואני ובני משפחתי די מקפידים על הדלקת פנסי חזית (רק במכונית אחת יש DRL - זו שבה אני נוהג - ולמרות זאת אני מדליק פנסים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כבר שנים רבות לא מתעסק עם מתג התאורה. התאורה הראשית נמצאת באופן קבוע על "ON" גם ברכב שלי וגם של אישתי. ברוב הרכבים המודרניים כיבוי המנוע מכבה גם את התאורה הראשית כך שאין חשש למצבר. התנעה מחדש של הרכב מדליקה את התאורה שוב.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

תלוי ביצרן. אני מנחש שאתם נוהגים ברכבים אירופיים, שבהם הדבר הזה מקובל. עדיין בדגמים רבים הדממת המנוע לא מכבה את הפנסים, והסייען היחיד הוא צפצפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
ב-9 השנים האחרונות (במצטבר 21 שנות רכב) החלפתי נורת חזית אחת, ואני ובני משפחתי די מקפידים על הדלקת פנסי חזית (רק במכונית אחת יש DRL - זו שבה אני נוהג - ולמרות זאת אני מדליק פנסים).

 

מאחר והנראות של פנסי ה-DRL ביום טובה יותר מהנראות של אור הדרך, ברכבים בהם קיים DRL עדיף שלא להדליק אורות ביום.

 

 

כבר שנים רבות לא מתעסק עם מתג התאורה. התאורה הראשית נמצאת באופן קבוע על "ON" גם ברכב שלי וגם של אישתי. ברוב הרכבים המודרניים כיבוי המנוע מכבה גם את התאורה הראשית כך שאין חשש למצבר. התנעה מחדש של הרכב מדליקה את התאורה שוב.

 

ברכב כשלך, כבכל רכב עם תאורת DRL+חיישן תאורה, עדיף להשאיר את המתג על מצב AUTO (בחודשי הקיץ לפחות), שכן ביום, עדיפה תאורת ה-DRL כאמור.

עריכה אחרונה על ידי TDI
פורסם

הדלקת הפנסים הראשיים אינה מבטלת את ה-DRL, אם כי מעממת אותם משהו, וכן מוסיפה את הדלקת הפנסים האחוריים שאינה קיימת במרבית ה-DRL. כמובן נושא לדיון נוסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היה איזה דיון ארוך שבו חן.ג אם אני לא טועה, הציג מחקרים על כך שבאור יום עדיף להשתמש ב Drl , ותאורה אחורית לא בהכרח תורמת לנראות.

ב107 - התאורה הייתה נשארה דולקת עם הוצאת המפתח מהסוויץ'.

מס' פעמים מועט שכחתי אותה דלוקה והמצבר התרוקן.

 

היום -עד מועד הדלקת האורות חובה ביום אני שם קבוע על מצב auto.

מהתקופה שבה זה הופך להיות חובה אני שם קבוע על on.


×
×
  • תוכן חדש...