Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנת 2015, הבוקר נדלקה מנורה כתומה עם סימן קריאה.

אני מבין שמנורה הזו אומרת שיש בעיה עם לחץ אוויר בצמיג\ים.

ניגשתי לתחנת דקל ולאחר בדיקה לא נראה שחסר אוויר בצמיגים, יש לציין שלפני יומיים הייתה לי תאונה קלה כאשר רכב נכנס ברכב שלי בצמיג הקדמי - לא נראה נזק רק שפשוף קל מאוד.

 

אשמח לקבל עזרה כיצד אוכל להעלים את המנורה?

אם שותים לא נוהגים.

פורסם

לא לשכוח למלא אוויר גם בצמיג הרזרבי.

אם מש כפתור איפוס אז לאפס ואם אין אז לאחר נסיעה של מקסעמום קמ אחד היא נכבית אוטומטית אם אין תקלה נוספת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כמתדלק לשעבר נתקלתי בהרבה מאוד רכבים כולל פיקנטו,שבהן ניפוח של 4 גלגלים בלבד ללא הגלגל הרזרבי עדיין השאיר את המנורה דלוקה- זה כולל ד"א מקרה של רכב חדש כמעט מהניילון של לקוחה,שנלחצה ובכתה שהרכב חדש והיא לא מבינה מה קרה. לאחר ניפוח הגלגל ספייר ונסיעה של מספר דקות (עד מקסימום ק"מ,יש כאלו של כמה מטרים ויש כאלו שעד ק"מ אחד המנורה נכבית).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תפסיק לכתוב שטויות בבקשה.

הגלגל הרזרבי בפיקנטו הוא קטן (בייגלה) ללא TPMS.

אין גם שום קשר לנסיעה של 1 ק"מ - בקיה החיישן לומד את הערכים בנסיעה של מעל ל-25 קמ"ש.

 

RTFM.

פורסם
כמתדלק לשעבר נתקלתי בהרבה מאוד רכבים כולל פיקנטו,שבהן ניפוח של 4 גלגלים בלבד ללא הגלגל הרזרבי עדיין השאיר את המנורה דלוקה- זה כולל ד"א מקרה של רכב חדש כמעט מהניילון של לקוחה,שנלחצה ובכתה שהרכב חדש והיא לא מבינה מה קרה. לאחר ניפוח הגלגל ספייר ונסיעה של מספר דקות (עד מקסימום ק"מ,יש כאלו של כמה מטרים ויש כאלו שעד ק"מ אחד המנורה נכבית).
יש מכוניות עם מערכת ללא חיישנים בכלל, יש מכוניות שצריכות איתחול המערכת עם כפתור, יש מכוניות שצריכות מסיעה של כך וכך ק"מ במהירות מסויימת. יש מערכות שמתייחסות למיקום גלגל באוטו ויש שלא.

 

 

בקיצור, מה שאנחנו יודעים על דגם אחד לא בהכרח רלוונטי לדגם אחר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...