Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

יש לי סוזוקי אלטו 2011, ידנית (150 אלף קילומטר)

כבר שנתיים כמעט הרכב אצלי, הוא לא עושה לי שום בעיות אמין מאוד וחסכוני

אבל אני לא נהנה מהנסיעה.. פשוט מדי, לא מפנק.. אני בטוח שמי שיש לו אלטו מכיר את ההרגשה.

 

יצא לי לנסוע בMG 550 וממש אהבתי את האבזור והנסיעה למרות שכאמור מדובר ברכב סיני שאין לו שוק בארץ..

ראיתי לא מעט מכוניות כאלו שנת 2011-2013 עם קילומטרז' של כ 130-90 אלף

 

הייתי רוצה לשמוע ממישהו שמכיר את הרכב לגבי האמינות שלו, עלויות חלפים, צריכת דלק וכו'

פורסם

רכב זול לרכישה,שהבעיה הגדולה שלו היא עלות החלפים הלא שפוייה במוסכי היבואן ואין הרבה מידי מקומות שטפשר להשיג תחליפי (מה התחליפי של סיני, טאיוואני ?)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

השאלה היא האם אפשר להזמין מחו"ל

מה זה אומר עלות לא שפויה במוסכי יבואן?

מישהו יכול לתת לי דוגמא למחיר של חלק מסויים?

פורסם

תרשה לנו לפני כן לשאול אותך מה התקציב שלך ומה אתה מחפש במכונית?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם (נערך)

כשקניתי את האלטו חיפשתי אוטו שייקח אותי מהבית לעבודה ובחזרה.. זול חסכוני ואמין.. זה בדיוק האלטו..

 

אחרי השנתיים עם האלטו בא לי לפנק את עצמי בסלון יפה ונוח ועם יש סאנרוף אז עוד יותר טוב.. אני מאוד אהבתי את הסלון של

MG

והאמת גם הנסיעה הייתה ממש אחלה.. סה"כ הבדל משמעותי לעומת האלטו.. היא לא כיפית לנהיגה בכלל..

ועם אני יכול לתת את הרכב שלי ולהוסיף עוד 5-8 אלף ולחלק לאיזה שנתיים אז אני לא ארגיש את זה בכלל ואתפנק בנסיעה..

 

כשאני רושם לתת את האוטו שלי הכוונה היא למגרש ומן הסתם לא ירצו לתת לי יותר מ10-12 אלף כי הם גם ירצו להרוויח..

הייתי באיזה מגרש שרצה לתת לי 8 אלף על האוטו שלי ושאשלם לו את ההפרש על ה הMG 550 (עוד 6-7 אלף)

עריכה אחרונה על ידי master_k
פורסם

חשוב שתדע שהרכב הוא ההיפך הגמור מזה שיש לך מבחינת דלק- זללן לא קטן עם ביצועים ממוצעים.

לדעתי, תמכור את הרכב שלך בשוק החופשי ותנסה למצוא מאזדה 3, או דומיה.

×
×
  • תוכן חדש...