Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

אבא של רוכב כבן 40, אדם יחסית שקול (עד כמה שאפשר להיות שקול על אופנוע) מעוניין להתקדם הלאה לאחר מספר חודשי רכיבה על ג'י אס 500.

הדרישות שלו מאופנוע הם בעיקר פוזה אך הוא נהנה לרכב לפעמים בצורה ספורטיבית אך אחראית.

חשוב שהאופנוע יהיה נוח ואמין יחסית ליומיום ושייספק המון פאן.

התקציב הוא 40 אלף ש"ח וניתן לחרוג ממנו לכאן ולכאן.

המינימום שהוא מעוניין לרדת בשנתונים הוא 96 או אם יש הצדקה 95.

אופציות שעלו: אר 750, סי בי אר 600 או 900, נינג'ה זד אקס 6 או 7 ,אף זד אר, ו-ווי זד אף למיניהם, וכמובן האליל וי אף אר.

תודה מראש לכל המשיבים,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
שבת שלום לכולם,

לאחר מספר חודשי רכיבה על ג'י אס 500.

התקציב הוא 40 אלף ש"ח וניתן לחרוג ממנו לכאן ולכאן.

המינימום שהוא מעוניין לרדת בשנתונים הוא 96 או אם יש הצדקה 95.

אופציות שעלו: אר 750, סי בי אר 600 או 900, נינג'ה זד אקס 6 או 7 ,אף זד אר, ו-ווי זד אף למיניהם, וכמובן האליל וי אף אר.

מצטער מאור ,לא נראה לי שאבא שלך מוכן לשלב הבא אחרי "מס' חודשי רכיבה על GS" - כל הכלים שהזכרת כאן הם ספורטיבים טהורים (למעט VFR) ויכולים להיות מאד אלימים ולא נראים ,לי לפחות, מתאימים לאחד שרק באמצע סט'ג על GS במיוחד לא מתאימים CBR900 R750 ו- ZX7. :evil:

ממליץ מאד לאבא שלך לנשום עמוק להמתין לפחות עד שתהייה לו שנת ותק וזה ממש מינימום.

גם אז קצת חסרה התאמה בין המחירים לדגמים (בעיקר אלה שציינתי למעלה).

למעשה מבחינתו יש רק שניים ZX6 ו-CBR600 (על ה- VFR מייד).

על ה-ZX מומלץ הדגמים של 98 ומעלה אבל אז המחירים הם 45K ומעלה כנ"ל ה-CBR למרות שהוא לא השתנה מהותית עד 99 אותו דגם בסיסי ומאד ידידותי (יחסית לכלי עם 90 כ"ס) שזה בדיוק מה שאבא שלך צריך - תבדוק את המחירונים באתר של מוטו.

ה- VFR למרות שמדובר בדגם SPORT TOURING המחירים מאד גבוהים יחסית אפילו לדגמי 95/6 ואז הם גם הופכים מאד נדירים (אם אבא שלך גמיש במחיר אופציה זו היא העדיפה לפחות לטעמי).

שוב כדי העצה שלי לאבא שלך - להמתין מדובר בכלים מאד מהירים המפתחים מהירות בצורה שונה מה- GS נותנים הרגשה של שליטה ואז מתגלה שלקופסאות יש תוכניות שונות ההמשך ידוע.

בברכת KEEP THE RUBER SIDE DOWN .

 

בתשובה הנחתי כי לאבא אין נסיון קודם לפני ה- GS.

Machines need love too - Terminator I

פורסם

מצטרף להמלצה של jonathan

 

...ואני עברתי תהליך זהה(אמנם לפני 14 שנה) מ-GS לכבד יותר (לאחר יותר משנה ).

שירגיש בעצמות שה-GS ממש קטן עליו ואז יחשוב להתקדם...

בידידות

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

הוא אכן מרגיש שהGS קטן עליו אם הייתי במקומו הייתי צובר עוד טיפה ניסיון אבל הוא חושב שהוא מוכן אז מה אני יכול לעשות.... בקצרה יש כלי שיתאים לו ולא יהרוג אותו? בכל זאת יש ילדה בת חודשיים בבית.

כשהוא היה חייל |(מלחמת לבנון 82) הוא רכב על כל מיני כלים והסתגל בקלילות לאופנוע החדש,

הוא לא קרע את הג'י אס (לא ניסה להגיע ל200) ורכב יחסית רגוע לכן אני חושב שאם הוא יתן הרבה כבוד לכלי החדש הוא ישרוד.

תודה,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אתה יכול לשרוד עם כל כלי..

עם תדע את גבולותייך, וכרובי, בבקשה אל תתעצבן.

אז לא.. לא נהגתי בחיי על אופנוע כביש אך יש לי דוגמא של ממש..

אבא שלי, שכל חייו נסע על אופנועי שטח, החליט יום אחד לקנות GSXR 750, כלי

קיצוני לכל הדעות, ועוד שהוא היה משופר, נו אתם יודעים, אגזוז סיבי פחם פתוח מהסעפת וכו' וכו'..

נקודתי היא.. אבא שלי לא היה קרוב לתאונה עם האופנוע אפילו פעם אחת.. וזה לא כי הוא רוכב אשר

משתלט על האופנוע בצורה מושלמת, אלה שהוא פשוט ידע את מגבלותיו, לדעתי, אבא שלך יוכל לחיות

עם אחד האופנועים הנ"ל הוא רק צריך לוודא שהוא עושה את זה בצורה הנכונה ביותר..

לקחת את כל לאט, ולדאוג שיהיה כבוד מהרוכב לאופנוע.. ולא לוותר כאשר האופנוע לא מחזיר כבוד.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
שבת שלום לכולם,

אבא של רוכב כבן 40, אדם יחסית שקול (עד כמה שאפשר להיות שקול על אופנוע) מעוניין להתקדם הלאה לאחר מספר חודשי רכיבה על ג'י אס 500.

הדרישות שלו מאופנוע הם בעיקר פוזה אך הוא נהנה לרכב לפעמים בצורה ספורטיבית אך אחראית.

חשוב שהאופנוע יהיה נוח ואמין יחסית ליומיום ושייספק המון פאן.

התקציב הוא 40 אלף ש"ח וניתן לחרוג ממנו לכאן ולכאן.

המינימום שהוא מעוניין לרדת בשנתונים הוא 96 או אם יש הצדקה 95.

אופציות שעלו: אר 750, סי בי אר 600 או 900, נינג'ה זד אקס 6 או 7 ,אף זד אר, ו-ווי זד אף למיניהם, וכמובן האליל וי אף אר.

תודה מראש לכל המשיבים,

מאור.

CBR600 , VFR מומלצים לרוכבים מתחילים.

אבל לדעתי אם הוא בן 40 ושקול שילך על מה שהוא רוצה רק בזהירות ולאט :-)

פורסם

שיתחיל לחפש YZF600 משנת 97'. רכבתי עליו מס' שנים, אופנוע נוח מאוד, חזק מספיק לדורו, ויפה כחיוכה של המונה ליזה אחרי שעשתה סיבוב על MV אוגוסטה.

האופנוע בסביבות ה-35k ,כך שישאר עודף לביטוח.

או שתעשה לו הסבה לסופרמוטו............

פורסם

לא נראה לי שמשהו ישכנע אותו שהוא עדיין לא מוכן...

אם אתה רוצה חיזוקים למה כן אז:

VFR,CBR-600,בנדיט-600 יכולים להיות כלים הרבה יותר חזקים מה-GS אבל עדיין שפויים.

בהצלחה...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

רבותי, להרגע, אתם מדברים עליו כאילו הוא זקן רגוע ושקול. אני כמעט בן 40 ואני עדיין משתולל כמו ילד. אז תרגיעו. אני עשיתי את המעבר הזה לפני 20 שנה אבל אז הייתי ילד אז נפלתי ואז הבנתי. אם הוא קצת יותר שקול ממני ליפני 20 שנה אז הוא יוכל להסתדר. ההמלצה שלי, VFR, רכבתי על רוב הכלים שהוזכרו, ה VFR מאוד אמין נוח ואם רוצים הוא גם ספוטיבי. ומאחר והתקציב שלו מוגבל והוא לא קונה אופנוע חדש, את ה VFR לא "קרע" בחור צעיר חסר ניסיון שחסך בטיפולים.

פורסם

לדעתי עוד קצת נסיון על GS יועיל מאוד ויתן הרבה דיוודנטים בעתיד. ההמלצה שלי CBR600 כבחירה ראשונה, או ה - VFR כבחירה שניה.

 

 

ה - VFR למרות מצוינותו הוא אופנוע להרבה זמן, רצוי לטעום דברים אחרים לפני שממסדים קשר ארוך כל כך.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מצטרף להמלצה בפה מלא :)

אם מלא אז איך נבין אותך?

 

:lol:

 

גם אני מצתרף.

גם ZX6 יכול להיות אופציה טובה. אופנוע נוח וספורטיבי.

 

שיעזוב את ה R750, ZX7, או כל מה שמעל 750 סמ"ק והוא ספורטיבי. לדעתי לא בשבילו כרגע.

פורסם
אם מלא אז איך נבין אותך?

 

:lol:

 

טוב שלא שאלת במה? :yum:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...