אם השמאי לא ירצה להשבית את הרכב, אז הוא אמור לקבוע ירידת ערך.
אם השמאי הוא של חברת הביטוח, סביר להניח שהערכת ירידת הערך שלו תהיה קטנה מירידת הערך האמיתית, ואז תצטרך לקחת שמאי פרטי שיעריך את הנזק ללא אינטרס מצידו.
אם אתה מעוניין במספר טלפון של שמאי, שבמקרה הוא גם מתעסק בחלקי חילוף לסאאב (ואולי ירצה לקנות את הרכב) פנה בה"פ.
עריכה:
בדיוק עכשיו ראיתי (בקומונה של אורן קיפניס) שכבר גררת את האוטו למוסך של אריה גרוסמן, אם תצטרך שמאי, תבקש מאריה.