Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לייעוץ האם הבדיקה שצירפתי משמעותה שהרכב במצב מצויין יחסית (_שנת 2014, 55,000 ק"מ)

והאם כדאי לשלם על רכב כזה עוד כ- 2000 ש"ח מהמחיר שהייתי מוכן לשלם באופן רגיל

 

תודה

test.jpg

פורסם

לא שווה לשלם יותר לדעתי, בטח כשאתה צריך להחליף צמיגים (אם אינם תקינים על רכב בן 5 עם נסועה כזו, אני מעריך שאלו הצמיגים המקוריים של הרכב. כך שמצבם עלול להיות די רע).

מצב הבלמים לא ידוע לנו אך כך או כך זה לא עסק יקר מדי.

לגבי השבתומים, תשמע בעצמך את פעולת המנוע ותדע האם מדובר בכסתח של מכון הבדיקה או בבעיה אמיתית.

פורסם

הבדיקה הוזמנה על ידי טרייד מוביל כך שלכל היותר היא יכולה לשמש אינדיקציה ראשונית טרם בדיקה מטעמך. נושא המעיכות בגג דורש בדיקה ויכול לגרום לירידת ערך משמעותית. האם ראית את הרכב?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
הבדיקה הוזמנה על ידי טרייד מוביל כך שלכל היותר היא יכולה לשמש אינדיקציה ראשונית טרם בדיקה מטעמך. נושא המעיכות בגג דורש בדיקה ויכול לגרום לירידת ערך משמעותית. האם ראית את הרכב?

 

היי,

את הבדיקה הראה לי אדם פרטי שעומד למכור את הרכב בליסינג ודרשו ממנו לעשות בדיקה לרכב.

הרכב נראה מצויין ואין מעיכות אלא משהו שולי.

המצב המכני של הרכב שנבדק לפני שבוע נראה מצויין לא? המחיר שמבוקש לסגירה (שלטענת המוכר) הציעו לו גם בליסינג הוא 61,000 אך בעוד שבועיים צריך לשלם ולעשות טסט וטיפול ולהחליף צמיגים כך שהמחיר הריאלי שאני עומד לשלם הוא 64,000 כמעט. המחירון המשוקלל הוא 70,000

ובצורה מוזרה מחיר המחירון עלה מאפריל ב- 200 ש"ח.

אני לא בטוח שזו עסקה מוצלחת במיוחד אבל די מיואש מהחיפושים.

פורסם

הגיר הוא נקודת חולשה בשנתון הזה,חובה בדיקה ממוחשבת שלו במכון גירים/מורשה היבואן לפני קנייה ובכל מקרה ,אין לסמוך על טופס הבדיקה שהוצג ולבצע בדיקה עצמאית במכון אובייקטיבי,הרחק מהמגרש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
היי,

את הבדיקה הראה לי אדם פרטי שעומד למכור את הרכב בליסינג ודרשו ממנו לעשות בדיקה לרכב.

הרכב נראה מצויין ואין מעיכות אלא משהו שולי.

המצב המכני של הרכב שנבדק לפני שבוע נראה מצויין לא? המחיר שמבוקש לסגירה (שלטענת המוכר) הציעו לו גם בליסינג הוא 61,000 אך בעוד שבועיים צריך לשלם ולעשות טסט וטיפול ולהחליף צמיגים כך שהמחיר הריאלי שאני עומד לשלם הוא 64,000 כמעט. המחירון המשוקלל הוא 70,000

ובצורה מוזרה מחיר המחירון עלה מאפריל ב- 200 ש"ח.

אני לא בטוח שזו עסקה מוצלחת במיוחד אבל די מיואש מהחיפושים.

לדעתי שווה לשלם 2000 שח יותר אתה קונה לטווח ארוך ו2000 שח זה סכום מינורי לרכב עם נתונים וקמ כזה. קנה ותהנה .

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

אגב סתם לידע כללי, בין הסוכנויות השונות יש הבדלים במחירים. במקרה שלי באותה חברה, סניפים שונים, היה הבדל של כמה אלפים טובים.

לך לסניף נוסף ותעשה בדיקה.

פורסם

"מיואש מהחיפושים" ? מה נסגר?

אתה קונה רכב בעשרות אלפי שקלים, ייאוש זה הדבר האחרון שצריך להיכנס אליו.

תמשיך לחפש עד שתמצא, יש עוד רכבים בסגנון של הסוזוקי הזה (שהוא רכב בינוני מאוד אגב)

בהצלחה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אני כן הייתי משלמת 2000 שקל נוספים על רכב במידה והוא במצב מעולה. מה זה 2000 שקל נוספים כשמדובר על סכום של 60000+? עדיף לחסוך 2000 ולקנות רכב עם נתונים הרבה יותר גרועים?? לא מבינה את כל החסכונות המוגזמת הזאת. תקנה את הרכב ותהנה- כמובן אם הוא במצב מעולה.

פורסם
אני כן הייתי משלמת 2000 שקל נוספים על רכב במידה והוא במצב מעולה. מה זה 2000 שקל נוספים כשמדובר על סכום של 60000+? עדיף לחסוך 2000 ולקנות רכב עם נתונים הרבה יותר גרועים?? לא מבינה את כל החסכונות המוגזמת הזאת. תקנה את הרכב ותהנה- כמובן אם הוא במצב מעולה.

אני מבין שיש לך 10K ויותר כדי לתקן את הגיר חלילה אם ישבוק חיים -הרכב כבר לא באחריות וזו אחת המחלות של הגירים הללו.

שוב,הרכב לא פסול על הסף בתנאי שהגיר יבדק היטב במוסך מורשה היבואן /מכון גירים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אז שיבדקו את הגיר. לא אמרתי לרכוש רכב עם גיר לא תקין חלילה. אמרתי שאם הכל תקין, כן הייתי משלמת על רכב תקין ואם במצב מעולה עוד 2000 שקל.

פורסם

הסיפור עם הגיר כנראה יותר מורכב.

 

השבוע ביקרתי עם הסויפט במוסך, ושאלתי את אחד הבעלים לגבי הגיר. התחושה שלי היתה שהוא מאד לא אהב את השאלה וניסה להתחמק ממנה, אבל טען שהתקלות מתבטאות בצורות שונות, שבחלק מהמקרים היבואן נותן אחריות ובחלקם לא. אבל לאור צורת הדיבור אני ממש לא סומך על התשובה שקיבלתי. לואר מה שאני קורא בפורום ני קצת יותר אופטימי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שימו לב מה הפרטים האמיתיים ואז תגיבו.

הוא מדבר על 2000 שקל יותר ממה שהוא תכנן לשלם, לא 2000 שקל מעל המחירון (הוא קונה את הרכב במחיר נמוך משמעותית מהמחירון).

הבדיקה נעשתה על ידי המוכר הפרטי כחלק מניסיון טרייד אין עם טריידמוביל. ז"א שאם לטריידמוביל יש אינטרס בבדיקה, הוא למעשה להחמיר במצב הרכב ולא להיפך.

מהניסיון שלי בטרייד אין על קרוסאובר בטריידמוביל, הבדיקה שנשלחתי לעשות שיקפה בדיוק את מצב הרכב.

לא נכנס לעניין הגיר כי יש מספיק מידע אודותיו כאן בפורום.

העיסקה היא עיסקה טובה לך כקונה.

קח בחשבון שהמוכר קיבל בטרייד אין פחות ממה שהוא מבקש, אחרת איזה אינטרס יש לו למכור לך.

הוא יצטרך להוריד במחיר על הליקויים ולשלם טסט לפני המסירה לטרייד (במקרה שהטסט קרוב).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...