Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סידרת ה SR היא סידרת פתיחה של אודיסון ,מוצרים של אודיסון הם מוצרים טובים

אבל את האמת זה לא השידוך שהייתי הולך עליו.

מה שגם לא הייתי בוחר לעבוד אקטיבי בנסיבות העניין מדובר בקרוס פסיבי בהחלט טוב

הייתי מעדיף לעבוד פסיבי עם מגבר יותר איכותי חזק ועוצמתי כמו שציינתי ,הקרוס הפסיבי לא מרסן את הסט הזה.

הייתי הולך על מגבר "דואל מונו" 2 ערוצים +מונו

או מגבר 4 ערוצים איכותי וחזק כמו שהמלצתי לך.

 

בנוגע לסאב

בדוק תחילה את מידות אצלך ברכב

מבחינת הגברה ,כל מגבר מונו מבית טוב יכול להתאים.

 

אם אתה מחפש אופציה טובה

במחיר זול ,יש לך את המגבר הנ"ל:

https://b-a-s-s.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5-1-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95/kicker-dx250-1

פורסם

ידוע לי שהמגבר הוא מסדרת.פתיחה שלהם...

יחד עם זאת מאוד מפתיע אותי לטובה בייחוד כשמחובר באופן אקטיבי באמת שעושה עבודה מצוינת.

לגבי המגבר אקח בחשבון את הקיקר, אני מתכוון להגביר על jl 6w6v3.

חשוב לי מאוד כל נושא של המקום.

אגב... למישהו יש נסיון עם סאב שטוח מוגבר?

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם

הסאבים השטוחים המוגברים מתאימים להשלמת סאונד בתדרים הנמוכים ,אלו לא סאבים עם יומרות

להחליף 12 בתיבה פורט ,אבל אתה נשמע לי כמו אחד שמחפש בדיוק את זה.

ישנם סאבים כאלו שכן נותנים תוצאה טובה ,בניהם הייתי בוחר ב- JBL BassPro SL שמפתיע לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...