Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי זוג רפידות Ferodo DS2500, וצינורות שזורים של Goodridge שאמורים להגיע בקרוב, ובדיוק גם סיימו לצבוע את הג'אנטים החדשים שלי :twisted:

 

אני מעוניין להתקין את הכל באופן מרוכז, אז יש לי כמה שאלות...

 

1. איזה כמות של נוזל בלימה כדאי לקנות וכיצד לדאוג שימלאו אותו? (הבנתי שכדאי לקנות 500 מ"ל ולהיעזר בו כדי לנקז את הנוזל הישן)

 

2. אני מחליף את הרפידות המקוריות לרפידות טובות יותר, לא מחליף קאליפרים או דיסקים בכלל. האם יש צורך כלשהו שיכוונו לי את שסתום עומסי הבלימה?

 

3. אני מחפש מקום באיזור השרון או ת"א שיבצע את העבודה הבאה.

חשוב שיהיה אמין מאוד (בלמים) וסופר מקצועני. גם חשוב שידע לעשות פאזות ברפידות.

 

• החלפת רפידות מקדימה

• התקנת צינורות בלימה

• החלפת נוזל בלימה עם ניקוז אויר מהמערכת - באמצעות מכשיר יעודי

• ביצוע פאזות טובות לרפידות מאחורה, אפילו הן חורקות.

• החלפת ג'אנטים (פירוק הצמיגים מהג'אנטים הישנים שלי והרכבתם על החדשים) – איפה כדאי.

 

כמה לדעתכם כל העבודה אמורה לעלות? (סדר גודל, אני לא רוצה שידפקו אותי...)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

1. אין לי מושג כמה נוזל בלמים נכנס אצלך, אבל קנה שני מיכלים (הקטנים).

 

2. אין מה לגעת בזה. יותר מזה, למיטב ידיעתי זה גם לא ממש רכיב שנוגעים בו. בכלל.

 

3. אני יכול להמליץ על המוסכניק שלי בת"א - חפש בפורום "מוסך זיסו".

 

מחיר? להערכתי יותר מ-200, פחות מ-500. תלוי מן הסתם מי ואיפה.

 

את הג'אנטים תרכיב אצל הצמיגאי השכונתי שלך. זה לא למוסך.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב. בקשה אחרונה לעזרה. הרכיבים הגיעו.

 

אני ממש צריך המלצות למקום שיודע לעשות ניקוז לנוזל בלמים, לא עם פמפום הדוושה אלא עם מכשור יעודי. רפי לין? Anyone? :wink:

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

כשהחלפתי צינורות נוזל בלמים בקאליפרים הקדמיים, ביצעתי גם ריענון נוזל בלמים לכלל המערכת.

 

רוקנתי את ההמיכל נוזל בלמים באמצעות פיפטה.

מילאתי נוזל חדש.

 

פתחתי את ברגי ה"הזעה" בכל אחת ממשאבות הבלימה, ופימפמתי עם הדוושה את הנוזל הישן (תוך דאגה כמובן למלא נוזל חדש ע"מ שלא יכנס אוויר למערכת)...

 

גש לכל מוסך שאתה סומך עליו, לא צריך מכשירים של נאס"א כדי להחליף נוזל בלמים וצנרת...

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אכן, כפי שכתבו קודמי, פנה ל"מוסך זיסו", הראש 2 (פינת סלמה 44) ת"א-יפו.

תאם בואך עם יוסי לנייד שלו 052-6677411. יש לו מכשיר יעודי להחלפת נוזל בלמים (ספוטניק)

והוא במקורו מכונאי מטוסים (רמה תעופתית).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

ליאור, אפשר פרטים על הרפידות וצינורות הבלם השזורים?

מאיפה? מחיר?

 

 

גם אני מעונין בשלב זה או אחר "לחדש" את מערכת הבלימה באוטו שלי והייתי שמח למעט פרטים

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
ליאור, אפשר פרטים על הרפידות וצינורות הבלם השזורים?

מאיפה? מחיר?

 

 

גם אני מעונין בשלב זה או אחר "לחדש" את מערכת הבלימה באוטו שלי והייתי שמח למעט פרטים

 

 

רון.

כנ"ל כמו רון,

הזמנת מהאתר הזה http://www.brake-fast.com/?

No worries 8)

פורסם

תודה על העזרה :wink:

 

הזמנתי דרך ירון (YE66) שהוא סוכן של ספארקו.

 

המחירים במקור:

  • 4 צינורות בלימה שזורים מנירוסטה של Goodridge (זהה לספארקו) = 550 ש"ח
    נחשבים טובים מאוד. לא ישפרו מרחק בלימה, אבל בהחלט אמורים לשפר את התחושה.
  • 2 רפידות Ferodo DS2500 דנדשות = 510 ש"ח
    לא פחות ממעולות, אבל יקרות רצח. אם זה על בלימה אז אני מוכן לשלם.
  • נוזל בלימה Motul DOT 5.1 זה = 60 ש"ח (אגב, זה עולה משמעותית פחות אצל הפרסי או צנטרל).
    לפי מה ששמעתי לא כדאי לקנות את ה-RBF של מוטול. יש אמנם עומד בטמפ' יותר גבוהות, אך מצד שני לא מגיעים לכאלו טמפ' בנסיעת כביש וכמו כן אורך החיים שלו קצר יותר!

סה"כ 1120 ש"ח. אחרי הנחה לחברי מועדון PSI יצא לי 950 ש"ח.

- - -------[Fireball]------ - -

×
×
  • תוכן חדש...