Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהנחה שלאבא שלו יש מפעל לממירים קטליטיים אתה צודק 100%... :nono:

למה? רכב שנת 93 ->ללא הזרקה וללא ממיר->שימוש באוקטן 96.

 

אם פספסתי משהו, כדאי שאני אדע את זה עכשיו.. יוכל להסביר כמה תקלות מוזרות שקרו באיביזה 93 שלי... :roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז ככה,

 

ממה שזכור לי בעבודתי בלובינסקי הרי שבשנת 93 הייתה השנה הראשונה שיבואן פיג'ו סיטרואן החל בשיווק מכוניות מצויידות בממיר הצורכות דלק נטול.

 

זו גם הייתה התקופה בה עברו מקרבורטור להזרקה חד נקודתית בחלק מהדגמים (ZX, 309) ואולי גם ב-205 (אני פשוט לא זוכר כבר).

 

לעצם העניין:

 

אם הרכב מצוייד בממיר - הדלק חייב להיות נטול - נקודה (בהנחה שהממיר עדיין פועל אחרי שהבעלים הקודם תדלק ב-96 ...)

 

לעומת זאת אם הרכב אינו מצוייד בממיר - אפשר לתדלק ב-96 אבל אין שום מניעה לתדלק בדלק נטול כי המנועים האירופאים לפחות מותאמים לדלק נטול החל מתחילת שנות ה-80 לפחות.

HFturbo

פורסם

תרשו לי להתעלק על הנושא כי פגעתם בידיוק בנקודה הכואבת שלי...

:puppydoge

 

אני נוהג באלמרה אוטומטית שנת 1997.

ולפני כשנה הופיע מה ש-אני מאמין- אתם קוראים לו צילצולים (רעש שנשמע כמו שפיכת גולות זכוכית על מתכת)

בנוסף שמתי לב לירידת כח די משמעותית ברכב.

הרכב מיועד לאוקטן 95.

 

האם אתם יכולים ליעץ משהו?

guide me to the light

 

תודה מראש לכל המגיבים...

 

עריכה: הרעש מופיע רק כאשר הרכב בהילוך.

ביקשתי ממישהו שישב באוטו ויתן לחיצה בניוטרל - הרעש לא נשמע גם בסל"ד גבוה.

כמו כן, שמתי לב שהתופעה יותר שכיחה בימים חמים...

הייתכן?

 

או שזה בגלל שאני רוסי ומתחילות לי הזיות בחום הישראלי?

:lol:

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
צלצולים, דטונציה, אוקטן, עופרת ומה שביניהם

 

 

הסבר מרשים ביותר! קראתי כל מילה ולמדתי המון דברים חדשים.

תודה על התשובה המושקעת! :-D

×
×
  • תוכן חדש...