Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 28.3.2024 בשעה 16:35, ay115 כתב:

עם יד על הלב, האם היית עומד בפני אותה התלבטות, האם היית קונה שוב את הפיג'ו או הונדה ג'אז?

לי זה דווקא קל. כשבחנתי באותו שבוע ג'אז ו-C3 בכלל לא היתה תחרות. הג'אז עם מנוע מסורס בקושי זזה, ואני נוסע בצירים הרריים עם מזגן. הייתי מעדיף את ה-C3 ידנית, אבל לא היתה וקניתי את המאובזר. 

קצת פחות מ-90KKM אחרי כן, אחרי החלפה יזומה של הרצועה ב-60KKM בגבע וקיצור טיפולים, שמירה מדוקדקת על כל הנוזלים מקורי בתקן היצרן = אפס תקלות (טפו טפו) והרכב נוסע נמרץ וזריז כמו ביום שנולד.  

אפילו בגזרת הצריחה אני לא בטוח שהג'אז לוקחת באופן משמעותי. אני עושה בין 14.4 משולבל- 14.7 ומגיע גם ל-15, תלוי בתוואי. 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מצאתי את זה בחיפוש גוגל על הנושא:

 

https://en.passionnement-citroen.com/post/stellantis-offers-new-extended-warranty-on-puretech-1-2-motors

Measures taken by Stellantis: Warranty extension up to 10 years or 175,000 km

In view of these concerns, Stellantis has announced an exceptional warranty extension for vehicles fitted with 1.2 PureTech engines for a period of up to 10 years or 175,000 km from 19 March 2024. This measure is designed to provide peace of mind to affected owners, but is subject to certain conditions.

In order to benefit from this extended warranty, owners must ensure that their vehicle has been serviced in accordance with the manufacturer's recommendations by an authorised repairer. In addition, diagnosis and any repairs must be carried out exclusively within the manufacturer's authorised network.

Affected owners should also be aware that this warranty extension will not be retroactive to incidents that occurred prior to its implementation. However, Stellantis promises to review the situation of customers who have incurred repair costs prior to this new policy.

Finally, the question of when to replace the timing belt remains essential. With the recommended change interval (10 years or 175,000 km to 6 years or 100,000 km), it is recommended to consult a professional to determine the best time based on the vehicle's VIN number.

 

החלק המודגש עשוי להיות משמעותי- האם מדובר בדיאגנוסטיקה של הבעיה שצצה במנוע אחרי תקופת האחריות, או בהיסטוריית טיפולים רצופה במוסכי יבואן מאז שהרכב עלה על הכביש? any repairs גורם לזה להישמע כאילו ההוצאות שייגרמו על לקיחת האחריות יחזרו בגדול על ידי רתימת בעלי הרכבים ל-10 שנים במוסכי היבואן/חברה. חוץ מזה, האם זה פתח להתנער ממי שטיפל במוסכים חיצוניים (גבע ושות')?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, RROONNII30 כתב:

אבל מ2024 צריך להיות שרשרת או שזה אוטוטו יגיע ..

לא,מנוע עם שרשרת מיועד רק לרכב היברידי ויהיה מצוייד בתיבת הילוכים דו מצמדית.
לכן רכשתי 2008 GT שעברה עכשיו פייסליפט נחמד. עשיתי נסיעת מבחן על כ 6 מכוניות מהקבוצה שלה ואיך שנהנתי ב2008 לא נהנתי בשום רכב אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Renaultrap כתב:

 

מצאתי את זה בחיפוש גוגל על הנושא:

 

https://en.passionnement-citroen.com/post/stellantis-offers-new-extended-warranty-on-puretech-1-2-motors

Measures taken by Stellantis: Warranty extension up to 10 years or 175,000 km

In view of these concerns, Stellantis has announced an exceptional warranty extension for vehicles fitted with 1.2 PureTech engines for a period of up to 10 years or 175,000 km from 19 March 2024. This measure is designed to provide peace of mind to affected owners, but is subject to certain conditions.

In order to benefit from this extended warranty, owners must ensure that their vehicle has been serviced in accordance with the manufacturer's recommendations by an authorised repairer. In addition, diagnosis and any repairs must be carried out exclusively within the manufacturer's authorised network.

Affected owners should also be aware that this warranty extension will not be retroactive to incidents that occurred prior to its implementation. However, Stellantis promises to review the situation of customers who have incurred repair costs prior to this new policy.

Finally, the question of when to replace the timing belt remains essential. With the recommended change interval (10 years or 175,000 km to 6 years or 100,000 km), it is recommended to consult a professional to determine the best time based on the vehicle's VIN number.

 

החלק המודגש עשוי להיות משמעותי- האם מדובר בדיאגנוסטיקה של הבעיה שצצה במנוע אחרי תקופת האחריות, או בהיסטוריית טיפולים רצופה במוסכי יבואן מאז שהרכב עלה על הכביש? any repairs גורם לזה להישמע כאילו ההוצאות שייגרמו על לקיחת האחריות יחזרו בגדול על ידי רתימת בעלי הרכבים ל-10 שנים במוסכי היבואן/חברה. חוץ מזה, האם זה פתח להתנער ממי שטיפל במוסכים חיצוניים (גבע ושות')?

אבל מה הטעם אם לובינסקי לא מכיר בזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזו טענה?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, elera כתב:

האם הידע הנוכחי הוא עדיין שהבעיה חמורה או נפוצה יותר בגרסת הטורבו?

 

לגרסת הטורבו הזרקת דלק ישירה - בכל המנועים עם הזרקה ישירה, קיימת תופעה של דילול השמן בדלק, שהוא חומצי, והוא זה ש"תוקף" את הרצועה. 

 

במנוע האטמוספרי הזרקת סעפת, שם אפקט הדילול של השמן בדלק זניח. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם אותו מנוע (טורבו), מישהו הצליח לפענח למה לחלק מהאנשים אין שום בעיות, גם לא לאורך זמן, לעומת אחרים שכן נתקלים?

 

ולפי מה מחליטים שצריך להחליף מנוע? לא סוחב, נתקע, משהו אחר?

רק אכילת שמן בפני עצמה לא נשמעת דבר נורא, אפילו אם זה ליטר ל-1000 ק"מ.

 

חבל על המכוניות האלה. נשמע שהרבה מהן נחמדות מאוד, חוץ מהמנוע.

גם עם הסיפור החדש על אחריות עד 10 שנים ו-175,000 ק"מ, אני מניח שזה המוקדם מביניהם, כך שהרבה מכוניות כבר לא זכאיות.

עריכה אחרונה על ידי elera
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי כשנסיעות הן בין עירוניות ללא פקקים, אז יש פחות דלק שנכנס לשמן כלומר הרצועה פחות מתפוררת.

 

הנסיעות שלי הן כמעט ורק נסיעות ארוכות (בין הדרום לצפון על כביש 6) ובינתיים טפו טפו הכל בסדר. הרצועה הוחלפה אצל גבע ללא התפוררות.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...