Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

אבל היחס לא חריג?

208 אקטיב פרו 2015, יד 1 - 25,000

מאזדה 2 אותו השנתון ~50,000 (הדגם הכי בכיר), אם נרד לדגם למטה 45~.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 12 שעות, yuvalganim כתב:

המקביל היפני גם יקר יותר כחדש...


באלפים בודדים (שלא יחזרו במכירה), אם אתה קונה את גרסת הבסיס. יאריס עולה כמו 208 וC3 עולה כמו מאזדה 2. ועד לפני חודשיים בערך, היית יכול לקנות את המאזדה ב 112 אלף.
בקיצור, הטיעון הזה לא מחזיק מים, כי מי שקנה צרפתייה חדשה ומכר אחרי 3 שנים שילם יותר כסף בסופו של דבר.
עבור מי שקונה משומשת שנשחטה במחירון, זה כבר סיפור אחר...


image.thumb.png.9f2ecafef2a7d407c4fe454254d57177.png

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, nadavd4 כתב:


באלפים בודדים (שלא יחזרו במכירה), אם אתה קונה את גרסת הבסיס. יאריס עולה כמו 208 וC3 עולה כמו מאזדה 2. ועד לפני חודשיים בערך, היית יכול לקנות את המאזדה ב 112 אלף.
בקיצור, הטיעון הזה לא מחזיק מים, כי מי שקנה צרפתייה חדשה ומכר אחרי 3 שנים שילם יותר כסף בסופו של דבר.
עבור מי שקונה משומשת שנשחטה במחירון, זה כבר סיפור אחר...


image.thumb.png.9f2ecafef2a7d407c4fe454254d57177.png

 

 

גם הטיעון הזה לא מחזיק מים כי בג'יפונים כמו ה3008 המצב הפוך ולפני 3 שנים בדגם הקודם ה208 הייתה זולה יותר.

אין פה שום רציונל

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, Gavrik כתב:

 

גם הטיעון הזה לא מחזיק מים כי בג'יפונים כמו ה3008 המצב הפוך ולפני 3 שנים בדגם הקודם ה208 הייתה זולה יותר.

אין פה שום רציונל


ובדיוק בגלל שאין רציונל וכל כמה שנים המצב מתהפך, להגיד "צרפתיות יותר זולות כחדשות" זה טיעון לא נכון. זו גם לא בדיוק אסטרטגיית המכירה של יבואני הצרפתיות בארץ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, nadavd4 כתב:


באלפים בודדים (שלא יחזרו במכירה), אם אתה קונה את גרסת הבסיס. יאריס עולה כמו 208 וC3 עולה כמו מאזדה 2. ועד לפני חודשיים בערך, היית יכול לקנות את המאזדה ב 112 אלף.
בקיצור, הטיעון הזה לא מחזיק מים, כי מי שקנה צרפתייה חדשה ומכר אחרי 3 שנים שילם יותר כסף בסופו של דבר.
עבור מי שקונה משומשת שנשחטה במחירון, זה כבר סיפור אחר...


image.thumb.png.9f2ecafef2a7d407c4fe454254d57177.png


את ה-C3 המאובזרת היה ניתן לקנות ב-95,900 ש"ח כשהושק הדגם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי שהערך של הונדה סיויק מנוע 1000 שהתקלקלו להם מנועים על ימין ועל שמאל ירד, 

או של כמה מדגמי יונדאי וקיה שעלו באש,
וכאלו שנסדקו להם דשבורדים,

או של סונטה היברידית שגם התפגרו להם מנועים,

או של ניסן ג'וק או קשקאי, או סוזוקי קרוסאובר עם הגיר הרציף הידוע לשמצה,

ועוד ועוד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, gilgil28 כתב:


את ה-C3 המאובזרת היה ניתן לקנות ב-95,900 ש"ח כשהושק הדגם

 

ומאז עברו כמה שנים והיבואנים העלו מחירים...

לפני כשעה, itamarg כתב:

לא ראיתי שהערך של הונדה סיויק מנוע 1000 שהתקלקלו להם מנועים על ימין ועל שמאל ירד, 

או של כמה מדגמי יונדאי וקיה שעלו באש,
וכאלו שנסדקו להם דשבורדים,

או של סונטה היברידית שגם התפגרו להם מנועים,

או של ניסן ג'וק או קשקאי, או סוזוקי קרוסאובר עם הגיר הרציף הידוע לשמצה,

ועוד ועוד.

 

כנראה שאתה צריך אוסף של תקלות לאורך לפחות 2-3 עשורים כדי להרוויח מוניטין מפוקפק

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, nadavd4 כתב:

 

ומאז עברו כמה שנים והיבואנים העלו מחירים...

 

כנראה שאתה צריך אוסף של תקלות לאורך לפחות 2-3 עשורים כדי להרוויח מוניטין מפוקפק

 

לפני 14 דקות, itamarg כתב:

או תרבות של עדר של מה שכולם קונים אני אקנה

 

אולי הכל נכון, אבל בסופו של יום מי שנכווה ממותג, ועוד נכווה מהיבואן של אותו מותג, ככל הנראה לא ירכוש את אותו מוצר בשנית, ואם כן אז רק בהפחתה  משמעותית המגלמת את הסיכוי/סיכון, ומכל מקום הוא לא יהיה שגריר טוב ליצרן.

 

@itamarg עם יד על הלב, האם היית עומד בפני אותה התלבטות, האם היית קונה שוב את הפיג'ו או הונדה ג'אז?

אני יכול להעיד על עצמי, בתור חובב המותג, אני לא ארכוש רכש מהיצרן בשנים הקרובות, למרות שאני מחפש מחליף לרכב שלי, והפיג'ו 2008, למעט המנוע, הייתה יכולה להיות מחליפה ראויה ביותר.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע. אני קניתי את האוטו ב 20 אלף בערך בשנת 2020 כשהרכב עלה לכביש ב 2014 מסבתא עם 11 אלף קילומטר. היום האוטו מתקרב ל 90 אלף. 

החלפתי טיימינג באופן יזום והממיר התקלקל. 

האוטו צורך שמן כחצי ליטר ל 3000 קילומטר, עדיין לא נורא כל כך. 

כמה יצא לי לשלם לאורך 50 חודשים בערך שהאוטו אצלי לכל חודש? 

טיימינג עלה סביב 3 אלף

ממיר תחליפי 2500 (בדיעבד חבל שלא שמתי מקורי)

טיפולים שוטפים דיי זולים

 

ב 20 אלף הייתי יכול לחלום למצוא יפאנית עם נתונים כאלו. אז כרגע אני נוסע איתו ואני מאמין שאצליח לסגור איתו לפחות חמש שנים שהוא אצלי. אם הייתי עושה ליסינג פרטי זה היה יקר יותר.

הכל שאלה של מחיר ובאיזה מצב אתה. בזמנו זה מה שהיה לי כדי להציל את עצמי מהתחבורה הציבורית הנוראית. וזו הייתה הקניה הכי טובה. אגב כשאתה קונה יפאנית ב 80 אלף אחרי 4-5 שנים סביר להניח שתפסיד איזה 20 אלף ירידת ערך לפחות. 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראלים מחפשים "יפני" בלי להבין מה הם קונים. זה משפיע באופן משמעותי מאוד על מחירי הרכבים המשומשים, הרבה פעמים בלי הצדקה.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר להונדה, אני דווקא חושב שערך המותג שלהם ירד בעקבות התקלות במנועים שלהם (לפחות בעיניי) והם לזכרוני לקחו אחריות במידת מה ושינו את מרווחי הטיפול.

 

 

לפני 3 שעות, itamarg כתב:

שמע. אני קניתי את האוטו ב 20 אלף בערך בשנת 2020 כשהרכב עלה לכביש ב 2014 מסבתא עם 11 אלף קילומטר. היום האוטו מתקרב ל 90 אלף. 

החלפתי טיימינג באופן יזום והממיר התקלקל. 

האוטו צורך שמן כחצי ליטר ל 3000 קילומטר, עדיין לא נורא כל כך. 

כמה יצא לי לשלם לאורך 50 חודשים בערך שהאוטו אצלי לכל חודש? 

טיימינג עלה סביב 3 אלף

ממיר תחליפי 2500 (בדיעבד חבל שלא שמתי מקורי)

טיפולים שוטפים דיי זולים

 

ב 20 אלף הייתי יכול לחלום למצוא יפאנית עם נתונים כאלו. אז כרגע אני נוסע איתו ואני מאמין שאצליח לסגור איתו לפחות חמש שנים שהוא אצלי. אם הייתי עושה ליסינג פרטי זה היה יקר יותר.

הכל שאלה של מחיר ובאיזה מצב אתה. בזמנו זה מה שהיה לי כדי להציל את עצמי מהתחבורה הציבורית הנוראית. וזו הייתה הקניה הכי טובה. אגב כשאתה קונה יפאנית ב 80 אלף אחרי 4-5 שנים סביר להניח שתפסיד איזה 20 אלף ירידת ערך לפחות. 

אפשר לשאול מה הייתה שגרת הטיפולים מבחינת שמן מנוע וכו'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, itamarg כתב:

שמע. אני קניתי את האוטו ב 20 אלף בערך בשנת 2020 כשהרכב עלה לכביש ב 2014 מסבתא עם 11 אלף קילומטר. 

 

ובכנות, היית קונה אותו חדש ב 100 אלף וצפונה?

אז אנשים מצביעים ברגליים לא קונים חדש...

יש מקרים שזו תופעת עדר ויש מקרים שזו  החלטה נבונה לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב 100 אלף לא. 

אולי גרסת דיזל.

לגביי שגרת טיפולים היצרן אומר כל 15 אלף אבל אני הקדמתי. פלאגים כל טיפול שני. טיימינג הוראות יצרן 10 שנים או 165000 קמ (מנוע אטמוספרי גיר רגיל נשארו ההוראות הללו) אבל אני החלפתי לפני קצת פחות משנתיים ב 53000 אלף). 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...