Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם מתקנים את התקלה ואת המנועים הפגועים ואז גם מורים על תחזוקה יותר תדירה (נניח טיפול בכל 10 או חלילה כל 7.5(כמו הונדה)), אז מעניין אם הרכב יכול לחצות גם את ה 200 אלף קילומטר.

 

או שאני חמדן. 😂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Lior_Django כתב:

אם מתקנים את התקלה ואת המנועים הפגועים ואז גם מורים על תחזוקה יותר תדירה (נניח טיפול בכל 10 או חלילה כל 7.5(כמו הונדה)), אז מעניין אם הרכב יכול לחצות גם את ה 200 אלף קילומטר.

 

או שאני חמדן. 😂

אין מנוע כזה שעבר את ה 200 אלף ?

מישהו מהמשפחה קנה רכב עם מנוע כזה 1.2 פיורטק ואחרי חודש הלך מנוע (לאחר שהרכב זלל 2-3 ליטר שמן ל 200 ק"מ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Lior_Django כתב:

האמת שיש פה פוטנציאל להפוך את הרכב לבעל ערך יותר גדול.

חבל מאוד שהיצרן חיכה כל כך הרבה זמן לטפל בבעיה הזו.

 

לפחות לי נראה ככה 

היה זול יותר לנסות לשפר את הרצועה מאשר לקחת כזאת אחריות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, discoTD5 כתב:

שוב, (ושוב ושוב ושוב) אני נדהם מהתגובות כאן.

 

האירוע הזה אומר דבר אחד וברור, ומי שרצה להבין הבין, ומי שרצה לצעוק המשיך לצעוק:

יבואן לא יכול להחליט על דעת עצמו על ריקול ללא הנחיית היצרן.

גם אם יעשה שמיניות באוויר, ופליק פלאק לאחור, וצוקהארה ובורג לאחור, וינחת על מקבילית, ללא הוראה של היצרן הוא כבול לחלוטין. 

ברגע שהיצרן מאשר ריקול, ומודיע לנציגים השונים שלו בעולם - רק אז היבואן יכול ליישר קו. לא דקה לפני.

 

ממש לא פורסם כבר ביוני 23 והראתי להם את זה והם התנערו

image.png

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בעיה אחרת: הרבה פעמים היצרן מכריז ריקול והיבואן לא. באתר The car יש המון דוגמאות כללו גם ביונדאי וקיה. 

ופה משרד התחבורה לא אוכף זאת ומחכה לנס. 

למשל:

 
 
עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, yulianx כתב:

היבואן אמר שיקח אחריות.

היבואן לא אמר, הוא מסר הודעה די עמומה שנכללה כתגובה לכתבה בעניין:

image.png.08fcb622585a7c1d6944d8a53d454c0b.png

 

ביום שהיבואן ישלח הודעה רשמית לכל מי שרכש מהם רכב עם המנוע, על טיב האחריות ועל היקפה, אולי יהיה ניתן להגיד שהוא לקח אחריות.

 

כמו כן, לא ברור אם האחריות הזו כוללת את המנועים בגרסה האטמוספרית או רק את מנועי הטורבו.

 

כך או כך, לובינסקי לחלוטין ביצעו השמדת ערך למותג, היצרן בהחלט מהווה שחקן משמעותי בסיפור הזה, אבל הלקוח בסופו של דבר לא מכיר את היצרן אלא את היבואן.

עריכה אחרונה על ידי ay115
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, yulianx כתב:

היה זול יותר לנסות לשפר את הרצועה מאשר לקחת כזאת אחריות.

 

להבנתי בדגמים החל מ-2022 שינו את הרצועה ככה שלא תהיה בעיה.

מכיר את הנושא?

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, yuvalganim כתב:

 

להבנתי בדגמים החל מ-2022 שינו את הרצועה ככה שלא תהיה בעיה.

מכיר את הנושא?

 

הרצועה החדשה עמידה יותר אבל לא פותרת לגמרי את הבעיות.

 

הדבר היחיד שפותר את הבעיה הוא קיצור החלפות השמן בחצי.

 

מעניין מה יעשו כל אותם בעלים שעד עכשיו החליפו ושיפצו מנועים על חשבונם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yuvalganim כתב:

 

להבנתי בדגמים החל מ-2022 שינו את הרצועה ככה שלא תהיה בעיה.

מכיר את הנושא?

ב2020 שינו לדור 3, אבל עדיין יש בעיות, זאת הסיבה שעברו לשרשרת.

@ay115

למרות הכול המותג לא נפגע, המכירות דומות למה שהיה. וגם בשוק היד שניה אתה לא רואה פתאום שהרכבים נמכרים בעשרות אחוזים פחות ממה שהיה עד כה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד הצרפתיות היו זולות לאותו שנתון מאשר היפניות, זה לא חדש.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...