Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

 

אנחנו זוג סטודנטים עם תינוקת מחפשים רכב שיביא אותנו ממקום A ל B בשלום.

 

צרכים עיקריים שלנו:

1) נסיעה של 10-20 ק''מ ביום בתוך העיר

2) כאשר המשפחה תתרחב, שיתאים ל-2 עגלות, 2 כיסאות תינוק וכו'

 

 

הדרישות הבסיסיות:

1) עד 15K בערך (אין לי בעיה להשקיע יותר אבל אני מנסה לשלם כמה שפחות על ירידת ערך)

2) אמין, לא רואה מוסך

3) חסכוני בדלק

4) חלקים זולים

 

אני מתלבט בין הונדה ג'ז 2006 לבין מאזדה 3 2008.

מצד אחד ההונדה מאוד חסכונית בדלק, אמינה ויש לה שוק טוב, אבל היא יקרה יחסית לשנתון שלה - ומחיר הביטוחים והטיפולים יחסית יקר בהתאם.

מצד שני המאזדה בעלת שוק טוב, יש הרבה מרווח, והביטוח סביר - אבל צריכת הדלק יקרה.

 

מה אומרים?

אשמח לרעיונות של עוד דגמים במידה ועולה לכם.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי Yoni Zadik
פורסם

אולי עם מיצובישי לנסר יהיה אפשר לעלות ל 2009 או אולי אפילו ל 2010? סה"כ ממה שאני יודע רכב מאוד אמין אבל מצד שני לא מצטיין בכלום.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

תחפש ניסאן נוט 2009 במצב נורמלי. יותר שימושי ויותר חסכוני ממאזדה 3 ופחות יקר מג'אז לשנתון זהה. הבעיה היחידה שאני מכיר בנוט - פנסים דהויים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תחפש ניסאן נוט 2009 במצב נורמלי. יותר שימושי ויותר חסכוני ממאזדה 3 ופחות יקר מג'אז לשנתון זהה. הבעיה היחידה שאני מכיר בנוט - פנסים דהויים.
מחזק. אחלה רכב אמין וחסכוני

וגם מבחינתי הוא די נוח

פורסם (נערך)
אולי עם מיצובישי לנסר יהיה אפשר לעלות ל 2009 או אולי אפילו ל 2010? סה"כ ממה שאני יודע רכב מאוד אמין אבל מצד שני לא מצטיין בכלום.

לא רק שלא מצטיין-זו מטחנת דלק גדולה יותר אפילו מהמאזדה 3 -עם מנוע 1500 שתיין ועצל או עם 1600 שהוא שתיין וטיפה פחות עצל.

ההונדה וגם המאזדה לא ידרשו ביטוח מקיף,אלא יסתפקו בצד ג' שזו כבר הקלה משמעותית בתחזוקה,הטיפולים במורשה הונדה מאוד יקרים אבל זה נכון לכל מורשה ואם מוצאים מוסך כללי טוב אז גם מחירי הטיפולים שפויים.

אם הבחירה רק בין שתיהן אני נוטה מעט יותר לכיוון ה 3- יש המון מבחר אבל גם הרבה זבל יוצא ציי רכב ורכבים גמורים- לבדוק ב 7 עיניים.

מצד שני,אפשר בתקציב הזה לחפש מיני משפחתית כמו אקסנט או ניסאן טידה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני הייתי מוסיף גם שיקול של בטיחות, בטח אם אתה יכול להרשות לעצמך להעלות מעט את התקציב.

 

אם אתם נוסעים כל כך מעט, למה צריכת הדלק מהווה פקטור משמעותי? ההפרש יהיה סביב כמה עשרות שקלים (אולי מאה) כל חודש, לא מספר מאוד משמעותי.

 

בהתחשב בזה שצריכת דלק היא (ממש) לא הצד החזק שלה, הייתי מחפש גם פוקוס דור 2 מ-2009-10. גם הביצועים לא מסעירים, אבל לצרכים שתוארו פה + בטיחות מינימלית (6 כריות אוויר, תוצאות ריסוק סבירות, abs ו-esp) היא יכולה להתאים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אני פתוח להצעות של דגמים אחרים...

 

 

 

לא רק שלא מצטיין-זו מטחנת דלק גדולה יותר אפילו מהמאזדה 3 -עם מנוע 1500 שתיין ועצל או עם 1600 שהוא שתיין וטיפה פחות עצל.

ההונדה וגם המאזדה לא ידרשו ביטוח מקיף,אלא יסתפקו בצד ג' שזו כבר הקלה משמעותית בתחזוקה,הטיפולים במורשה הונדה מאוד יקרים אבל זה נכון לכל מורשה ואם מוצאים מוסך כללי טוב אז גם מחירי הטיפולים שפויים.

אם הבחירה רק בין שתיהן אני נוטה מעט יותר לכיוון ה 3- יש המון מבחר אבל גם הרבה זבל יוצא ציי רכב ורכבים גמורים- לבדוק ב 7 עיניים.

מצד שני,אפשר בתקציב הזה לחפש מיני משפחתית כמו אקסנט או ניסאן טידה.

פורסם
תחפש ניסאן נוט 2009 במצב נורמלי. יותר שימושי ויותר חסכוני ממאזדה 3 ופחות יקר מג'אז לשנתון זהה. הבעיה היחידה שאני מכיר בנוט - פנסים דהויים.

 

כבעל נוט 2013 אני מצטרף להמלצה אבל לא בטוח שיתאים ל2 עגלות ברווח.

אולי כדאי לשקול גם את האחות ניסאן טידה סדאן עם בגאז' גדול יותר.

נכון שהפנסים דוהים אז מלטשים מדי פעם ומקווים לטוב.

מבחינת דלק הנוט חסכוני ממאזדה 3 בכ- 15%. יש לי את שניהם

אף אחד לא יבטיח לך "לא רואה מוסך" על רכב מ 2009 אבל הנוט נחשב אמין.

השוק של הנוט לא טוב ואין הרבה ממנו למכירה אבל אם תמצא אחת שמורה - כדאי.

×
×
  • תוכן חדש...