Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עולמית במנוע טורבו 1.5 של הונדה סיוויק 2016-2018


igal84

פוסטים מומלצים

אני לא רוצה לזרוע מלך על הפצעים, ואני יודע שהתגובה הזאת קצת לא קשורה לאופי הנושא.

אבל תארו לעצמך לרגע מה היה קורה בארץ ישראל אם במקום סיוויק היה מדובר ברכב צרפתי כמו ה308 למשל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 230
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה כבר קרה, קוראים לו prince htp 156, עכשיו הזמן של היפנים לעבור מה שהארופים עברו לפני עשור, אצלם נקווה זה יהיה מהיר יותר

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין, להגיע למצב שמנוע שופך את נשמתו לגודש עולם לפני שהגיע למועד הטיפול הראשון מעיד על כשל פסיכוטי ביכולת של היצרן לבצע Q.C ראוי למנועים שלו. מצד שני, וואג לימדו אותנו כבר שהכל אפשרי.

 

Sent from my Galaxy Note 9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה לזרוע מלך על הפצעים, ואני יודע שהתגובה הזאת קצת לא קשורה לאופי הנושא.

אבל תארו לעצמך לרגע מה היה קורה בארץ ישראל אם במקום סיוויק היה מדובר ברכב צרפתי כמו ה308 למשל...

אתה יכול להיות רגוע, אף אחד לא קונה 308 למרות שיש לה רקורד אמינות בהחלט טוב, ודאי אין אצלה בעיה אקוטית כמו זו המתוארת כאן, כך שהשאלה היפותטית. ובכלל מכונית כמו פז'ו לא קונים בגלל שיש לה בעית אמינות, מכונית כזו לא קונים בגלל שאומרים שיש לה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ב308 הייתה חלילה בעיה שהיא פי 100 פחות קריטית אנשים בארץ כבר היו צולבים את כל המכוניות הצרפתיות.

זועקים בכל נושא "לצרפתיות יש בעיות חשמל, מנוע, גיר, מזגן, בלמים ועץ הריח מחזיק פחות מאצל טויוטה!"

 

קונים או לא קונים, לפחות הצרפתים יודעים בשנים האחרונות לייצר מנועי טורבו שחיים יותר מ10,000 קילומטר וגירים שעלות הטיפול בהם לא עולה כמו משכורת חודשית ממוצעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובזה בדיוק הענין, מכונית צרפתית לא צריכה באמת איזו בעיה מהסוג הנידון כאן בכדי להיות כישלון שיווקי, די בכך שהיא צרפתית, העובדה שאין באמת קשר בין המציאות לבין הסטיגמה אינה ענין חדש, דווקא די וותיק. בעיה כמו זו שבהונדה כאן, היתה מארגנת לאוטו צרפתי קבורת חמור הולמת, גם זה די ברור, בעובדה מנועי הפרינס הדפוקים חיסלו פחות או יותר את השוק של ה 508 וה 3008/5008 מהדור הקודם, אבל לא נגעו לרעה במיני עם אותו מנוע בדיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הזמנתי את ה1.5 טורבו הידנית שבוע שעבר (אציין שאחרי קליאו 0.9 טורבו ידנית ששירתה אותי נאמנה ללא רבב למרות הסטיגמות והמנוע החדש יחסית).

 

לפני הרכישה נברתי בעיתונות ובפורומים (CivicX ו HondaKarma) ועלו הנקודות הבאות:

 

למנוע יש 3 ווריאנטים (L15BA, L15BB, L15B7) כאשר רק ה A נבנה כולו מאפס במפעל הבריטי בסווינדון, בעוד ששני האחרים נבנים בדונגפנג בסין ובאינדיאנה בארה"ב ומגיעים לשם להרכבה. כמו כן המפעל הבריטי מרכיב אקסקלוסיבית את ההאצ'באקיות (כולל הTYPE R שהמנוע שלה גם כן מגיע מאינדיאנה), כך שלמעשה הדגמי 1.5 שמגיעים ארצה מורכבים מאפס בסווינדון. הפורומים גם מציינים שהמפעל בסווינדון נחשב לרמה גבוהה יותר מהמפעלים בארה"ב ובסין מבחינת איכות ובקרה.

 

מציינים כמו כן שהבעיה ניכרת עקב אטמים ושמן (0w20) שמתוכננים למקסימום חיסכון בדלק, כאשר בנסיעה קצרת טווח בטמפרטורות קרות ביותר, המנוע והשמן לא מספיקים להתחמם כיאות ודלק לא שרוף חודר לאגן השמן ונמהל בו. להבנתי זה בעיקר קורה ב CRV ובסיוויק סדאן שמגיעות מארה"ב ומסין. לגבי מנועי ה1.0 ליטר הבנתי שגם הם מגיעים להרכבה ולא נבנים מאפס בבריטניה.

 

האם זה יותר עניין של איכות הייצור או ממש כשל תכנוני? בינתיים מדברים שם על פתרונות ביניים של שימוש בשמן פחות דליל, אולם אני מתחיל לדאוג. יש מה לעשות עם זה אל מול הסוכנות או במעמד המסירה? להבטיח התייחסות או משהו בחוזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל גם בהספק בין המנועים - L15B7 174 כוח סוס - שלנו L15BA יש - 180 כוחות סוס. ולא 182 ....

 

חוץ מזה מדובר באותו מנוע....זה ששלנו ייוצר מאפס באנגליה והשני בארה''ב לא אומר שאין תקלה - קראתי בשני מקומות שזה כבר מתחיל להיות מדובר בכשל תכנוני ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין מה לעשות בשלב זה בסוכנות. הם יסכימו ל buy back עתידי ? כנראה שלא. גם הם כנראה לא יודו בבעיה.

ראית מה קרה עם המנועים של ה insight.

ריח דלק בסלון יכול לבוא גם מנזילה בעמידה, בעייה בצינור פליטה: ככה שאדים מגיעים בסוף ליניקת המזגן ומשם לאף.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין מה לעשות בשלב זה בסוכנות. הם יסכימו ל buy back עתידי ? כנראה שלא. גם הם כנראה לא יודו בבעיה.

ראית מה קרה עם המנועים של ה insight.

ריח דלק בסלון יכול לבוא גם מנזילה בעמידה, ככה שאדים מגיעים בסוף ליניקת המזגן.

 

בטח שיש שיתחילו לשים לב שלקוחות מתחילים לבטל הזמנות בשל שמיעה על בעיות במנוע ...ויתחילו לשאול שאלות באולמות תצוגה אז הונדה יעשו משהו ....חבל להם עכשיו להסתבך ...גם ככה בעולם יש כבר דיבורים על תביעה ייצוגית וביטול מכירה של כלי רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אופטימי, רק מיעוט מהקונים מסתובב פה בפורום.

חלק עוד יותר קטן נמצא בפורומים טכניים בחו"ל

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אופטימי, רק מיעוט מהקונים מסתובב פה בפורום.

אם לא יפתרו את זה במסגרת האחריות ויתנו לי ערבות כלקוח ותיק שלהם - תאמין לי שאדאג שגם התקשורת תהיה בעניין ולא רק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין מה לעשות בשלב זה בסוכנות. הם יסכימו ל buy back עתידי ? כנראה שלא. גם הם כנראה לא יודו בבעיה.

ראית מה קרה עם המנועים של ה insight.

ריח דלק בסלון יכול לבוא גם מנזילה בעמידה, בעייה בצינור פליטה: ככה שאדים מגיעים בסוף ליניקת המזגן ומשם לאף.

 

האמת אני פחות מכיר את הסיפור של האינסייט. הבנתי שמאיר הם מהיותר הגונים מן היבואנים בישראל, למרות ששמעתי זוועות על קרסו (סיפור בטר פלייס) אבל אישית עם הקליאו הייתי מרוצה מהם הן במכירה והן בתחזוקה.

 

השאלה האם זה הולך לכיוון הDSG או שזה ייגמר בשמן אחר ואטמים? האם היפנים למדו לקחים מהאירופים? לפחות מהקליאו אני יודע שליין המנועים היה פיתוח של ניסאן בכלל עם שת"פ של הונדה ומיצובישי, אז יש מצב שהיפנים כן למדו לקח מפולקסווגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כאן עניין של ללמוד מפולקסוואגן - כמו כל טכנולוגיה חדשה, כנראה גם במנועים החדשים והמוגדשים של הונדה יש מחלות ילדות. הראשונים שקונים טכנולוגיה חדשה הם שפני ניסיון במובן מסויים.

אולי מהר ימצאו דרך לסדר את הבעיה ואולי זה ייקח זמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי הבוקר עם חבר בעל רכב כזה, בדיוק שנה על הכביש, 9000KM.

ביום חמישי האחרון הוא קיבל טלפון מנציגת היבואן שהזמינו אותו לטיפול ראשון על חשבונם ועל הדרך שאלה האם הוא כבר החליף/הוסיף שמן. החבר לא מתעניין ולא מבין בדברים האלה ולא עשה שום פעולת תחזוקה לרכב בשנה שהוא אצלו. נקבע טיפול כבר ליום שאחרי (שישי).

בתזמון שטני, בדרך לטיפול נדלקה הנורה...

כביכול סיפור שגרתי, אבל השאלה היא האם היבואן כן יודע משהו, אחרת למה שאלו את שאלת השמן במפורש?

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...