Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עולמית במנוע טורבו 1.5 של הונדה סיוויק 2016-2018


igal84

פוסטים מומלצים

אני לא חושב שלהונדה היה מספיק כסף לשים מכשיר לדיאגנוזה של חומציות שמן. לדעתי הם סתם מודדים סלד וטמפרטורה ואז עושים שיערוך.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 230
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא חושב שלהונדה היה מספיק כסף לשים מכשיר לדיאגנוזה של חומציות שמן. לדעתי הם סתם מודדים סלד וטמפרטורה ואז עושים שיערוך.

הגיוני, תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל מי שיש סיוויק טורבו:

גם לכם יוצא שהתזכורת להחליף שמן נדלקת לפני 15 אלף קילומטרים.

זה נדלק כבר ב 12-13 אלף, זה דיי מעצבן כי זה לא מסונכרן עם הטיפולים השוטפים כל 15K

ולא נוהגים ברכב בפרעות או משהו.

זה מתחיל מ 20,000 אלף קילומטרים להחלפה הבאה אבל יורד ממש מהר.

יש מצב שזה בגלל שהם שמים שמן לא איכותי מספיק במוסך הונדה?

 

אשמח אם תדפדף אחורה ותקבל תשובה לשאלתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תדפדף אחורה ותקבל תשובה לשאלתך.

אני רואה שכבר שאלתי את זה חחח, אבל לא הבנתי את התשובה שלך(אולי גם אז?)

כנראה בגלל ששאלתי כמה שאלות בתגובה אחת, אז אני לא בטוח על מה ענית את התשובה שלך.

 

רשמת "לא הגיוני", מה התכוונת שלא הגיוני ? (לי נראה שזו תשובה לשאלה אחרת ששאלתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר בעבודה עם סיוויק 1.5 בת 10 חודשים. הרבה לפני 15 אלף קילומטרים נדלקה הנורה והרכב הגיע למוסך. השמן הוחלף ( בעלות של כ- 300₪ אותם הוא שילם כמו גדול ) והחבר קיבל מכתב ארוך בשפה משפטית, מעורפל ומבלבל, בו רשום גם שהחלפת השמן לא קשורה לטיפול התקופתי 15 אלף. כמובן, לא היה לו מושג לגבי הבעיות של המנועים החדשים של הונדה עד שהראתי לו את השרשור הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר בעבודה עם סיוויק 1.5 בת 10 חודשים. הרבה לפני 15 אלף קילומטרים נדלקה הנורה והרכב הגיע למוסך. השמן הוחלף ( בעלות של כ- 300₪ אותם הוא שילם כמו גדול ) והחבר קיבל מכתב ארוך בשפה משפטית, מעורפל ומבלבל, בו רשום גם שהחלפת השמן לא קשורה לטיפול התקופתי 15 אלף. כמובן, לא היה לו מושג לגבי הבעיות של המנועים החדשים של הונדה עד שהראתי לו את השרשור הזה.

לגבי ההחלפה הראשונית שהרבה לפני 15 אלף, אם אני לא טועה לפני 10 אלף אפילו.

הם אמרו שזה בגלל שזה ההחלפה הראשונית.

 

זה עוד סביר אני מניח כי בכל זאת הרצה וכל זה. אני מדבר על ההחלפות שבאות אחרי זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה להסביר שוב ;) - בגלל שזה מנוע עם מקדש טורבו ופחות בגלל הריקול והבעיה העולמית, היצרן נתן הוראה לבצע טיפול החלפת שמן כל 15,000 או מרגע שנדלקת נורית חיווי של הכד שמן - עלייך לגשת למוסך במהלך 3,000 ק''מ ולהחליף. אין קשר לטיפול שנתי או 15,000. אם נדלקה לך נורה לפני אז אתה צריך להחליף שמן גם נגיד ב - 12,000 לצורך העניין וגם 15,000. אלו הוראות יצרן הונדה יפן.

 

אני לא יודע מה איתכם, אבל כשקיבלתי את הרכב באולם תצוגה הוסבר לי על עניין הטיפולים והחלפת השמן לפני שנה או 15,000 ק''מ.

 

* בסין ובקנדה למשל אחרי הריקול הוראות יצרן נשארו אותו דבר.

עריכה אחרונה על ידי igal84
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה פרסמו סירטון הסבר באנגלית - על ערבוב דלק בשמן במנועי טורבו 1.5 של מכוניות CRV (מתייחס גם לסיוויק) למה זה יכול לקרות ומה עושים.

 

[video=youtube_share;fVdKNRgzGT8]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שלהונדה היה מספיק כסף לשים מכשיר לדיאגנוזה של חומציות שמן. לדעתי הם סתם מודדים סלד וטמפרטורה ואז עושים שיערוך.

 

לא בטוח בכלל. יש חיישנים סטנדרטיים למדידת איכות שמן בתעשיה האוטומוטיבית, ואני חושב שבכל רכב דיזל מודרני יש חיישן כזה מאז שהתחילו עם ענייני DPF ושאר ירקות. (לא זוכר איפה קראתי זאת - אבל די בטוח שכך היה כתוב. אחפש סימוכין אח"כ).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח בכלל. יש חיישנים סטנדרטיים למדידת איכות שמן בתעשיה האוטומוטיבית, ואני חושב שבכל רכב דיזל מודרני יש חיישן כזה מאז שהתחילו עם ענייני DPF ושאר ירקות. (לא זוכר איפה קראתי זאת - אבל די בטוח שכך היה כתוב. אחפש סימוכין אח"כ).

 

יש חיישן במנועי טורבו של הונדה שאתה מדבר עליו - בגלל זה נורית נדלקת או לא לפני 15,000.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: הונדה אומרים שהם יתחילו עם הריקול למנועי טורבו פגומים ברכבי CR-V בדצמבר. בתחילה התיקון יתמקד בחמש מדינות בצפון ארה''ב: מיין, מינסוטה, צפון דקוטה, דרום דקוטה, ויסקונסין. החברה מעכבת את התיקון של לוח הזמנים המקורי - נובמבר. מעריכים כי מדובר על 25,000 כלי רכב. במהלך החודשיים הבאים, החברה תרחיב את התיקון לאותם כלי רכב ב -16 מדינות נוספות: אלסקה, קונטיקט, אילינוי, אינדיאנה, איווה, מסצ'וסטס, מישיגן, מונטנה, נברסקה, ניו המפשייר, ניו ג'רזי, ניו יורק, אוהיו, פנסילבניה , רוד איילנד, ורמונט.

 

הונדה טוענת כי התיקון - אשר יהיה ללא עלות - יכלול תוכנה חדשה עבור מנוע שליטה יחידות שידור, שינוי שמן, ובמקרים מסויימים החלפת יחידת מיזוג אוויר. החברה אומרת כי מנועי 2019 CR-Vs יגיעו כבר מתוקנים. בקנדה, (הריקול החל) הונדה מתכננת לשלב את התוכנית בתחילת נובמבר, החל בחלקים קרים יותר של המדינה הראשונה. במקביל, החברה גם מרחיבה את האחריות על רכיבי מנוע מסוימים במשך שש שנים ללא מגבלות קילומטראז '. בנוסף, התיקונים בקנדה יכללו את סיוויק.

דובר הונדה כריס מרטין אומר כי החקירה של החברה גילתה שהבעיה מתרחשת בכלי רכב שנוסעים למרחקים קצרים במזג אוויר קר קיצוני במדינות הצפון.

 

אבל כמה צרכנים אומרים שהבעיה מתרחשת גם במזג אוויר חם יותר. לדוגמה, בעלי CR-V באריזונה, קליפורניה, דלאוור, טקסס ונבאדה. ואת מסד הנתונים מתוחזק על ידי NHTSA כולל חשבונות של בעיה זו לבעלי רכבי CR-V בקנטקי, אורגון, טנסי, וירג 'יניה. אף אחד מהצרכנים האלה אינו מתגורר במדינות קרות אלו. בתגובה אמר מרטין הבעלים של כל אחד מכלי הרכב מהמדינות הלא-קרות שחווים את הבעיה, יכולים לקחת את רכבם לסוכנות מורשה של הונדה לאבחון.

עריכה אחרונה על ידי igal84
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו בדקתי מפלס שמן בהונדה 1.0 שלנו והמדיד הראה מעל full.

אבל נסעו ברכב נסיעה ארוכה לפני 3 שעות אז אולי זה בגלל זה, אני אבדוק שוב מחר בבוקר ואעדכן אותכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו בדקתי מפלס שמן בהונדה 1.0 שלנו והמדיד הראה מעל full.

אבל נסעו ברכב נסיעה ארוכה לפני 3 שעות אז אולי זה בגלל זה, אני אבדוק שוב מחר בבוקר ואעדכן אותכם.

 

בוקר אור, מומלץ לבדוק את רמת מפלס השמן שהמנוע קר לפני הנעה, או אחרי המתנה של לפחות 5 דקות אחרי כיבוי המנוע. אם הבדיקה בוצעה אחרי שלוש שעות נסיעה שהמנוע קר - אז הבדיקה כפי שאתה מתאר לא תקינה - תוכל לצלם תמונה ? (לא ידוע על בעיה בקנה מידה גדול במנועי 1.0)

עריכה אחרונה על ידי igal84
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מבאס לקנות רכב חדש ואז להיכנס לכזה סיפור....לדעתי זה היצרן היחיד שהחלפת השמן לא מסונכרנת עם הטיפול.....במנועי VAG זה כמובן לא כך.

כנראה הדרך של הונדה לעקוף את הבעיה. בכל מקרה, מקווה שהיצרן ייקח אחריות ויטפל בבעיה ובלקוחות בצורה נאותה, אז זה הכל ישכח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר אור, מומלץ לבדוק את רמת מפלס השמן שהמנוע קר לפני הנעה, או אחרי המתנה של לפחות 5 דקות אחרי כיבוי המנוע. אם הבדיקה בוצעה אחרי שלוש שעות נסיעה שהמנוע קר - אז הבדיקה כפי שאתה מתאר לא תקינה - תוכל לצלם תמונה ? (לא ידוע על בעיה בקנה מידה גדול במנועי 1.0)

אתה מתכוון ששלוש שעות המתנה אחרי נסיעה זה יותר מידי אבל חמש דקות אחרי נסיעה זה בסדר? נשמע לא הגיוני

בדקתי עוד פעם היום אחרי שלוש שעות שנסעו באוטו נסיעה קצרה, גם היה מעל "מלא".

 

אני אבדוק היום עוד פעם (כרגע אני לא יכול) ואצלם לך

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...