Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עולמית במנוע טורבו 1.5 של הונדה סיוויק 2016-2018


igal84

פוסטים מומלצים

  • תגובות 230
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם יש ריח של דלק במדיד השמן זה תקין,

תקרא על סוג הזרקת הדלק הזו, ואני לא מדבר רק על מנועי הונדה.

 

מכיר את הטכנולוגיה של הזרקת דלק ישירה - לכל מנוע טורבו ולא רק בהונדה יש את זה.

עריכה אחרונה על ידי igal84
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את זה - לא במנועים של VW ולא במנוע של פיג׳ו. זה בהחלט לא תקין.

 

מסכים, זה לא תקין. אז אתה בעצם אומר שהונדה משקרת ללקוחות בכך שיש בעיה במנוע והיא מעדיפה להמשיך למכור כלי רכב עם אותו מנוע ותקלה כבר שלוש שנים ברציפות. ולמעשה מסתכנת בתביעה עולמית נגדה, שיכולה להשפיע על מכירות ובכלל השמדת החברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עשתה פולקסווגן שהתחילו בעיות בגיר? או פיג'ו שהבינה שמנועים שלה בעייתיים? הם המשיכו למכור כאילו כלום במשך שנים, לפחות vw לקחו אחריות ושיפרו את המוצר לכלל הלקוחות, פיג'ו ביום שנגמרה האחריות שלחה את הלקוח לדרכו. אפילו אחריות לא לקחה, מה יהיה עם הונדה? מי יודע, אבל מה שאני כן יודע, למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? חסר אופציות?

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, זה לא תקין. אז אתה בעצם אומר שהונדה משקרת ללקוחות בכך שיש בעיה במנוע והיא מעדיפה להמשיך למכור כלי רכב עם אותו מנוע ותקלה כבר שלוש שנים ברציפות. ולמעשה מסתכנת בתביעה עולמית נגדה, שיכולה להשפיע על מכירות ובכלל השמדת החברה.

 

אתה כזה תמים?

כל יצרן יעשה הכל כדי להקטין למינימום את ההפסדים שלו, גם עם זה בא בעקיפין על חשבון הלקוחות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר יהיה לי זמן אעלה לכאן כמה כתבות שמסבירות על ההזרקה הישירה הזו ודילול דלק בשמן

לקרוא ולהחכים זה טוב :)

וללא קשר - לא מכיר את התופעה הזו במנועים של VAG (כמובן המוגדשים) הן מניסיון שלי והן מרכבים של חברים.

לא ריח וכמובן שלא עלייה במפלס השמן (יש ירידה לחלק מהבעלים עקב הטורבו) - עלייה במפלס וריח בנזין - אין!

ריח דלק בשמן ועליית מפלס = בעיה (אין פירושים כן לא ואולי משהו)

מי שמשפר ובעל משאבות לחץ דלק חזק לדלק יכול לסבול אולי מריח אך בטוח שלא ברכב סטוק.

 

מה עשתה פולקסווגן שהתחילו בעיות בגיר? או פיג'ו שהבינה שמנועים שלה בעייתיים? הם המשיכו למכור כאילו כלום במשך שנים, לפחות vw לקחו אחריות ושיפרו את המוצר לכלל הלקוחות, פיג'ו ביום שנגמרה האחריות שלחה את הלקוח לדרכו. אפילו אחריות לא לקחה, מה יהיה עם הונדה? מי יודע, אבל מה שאני כן יודע, למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? חסר אופציות?

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

כמה שאתה צודק!

מי שיכול נכון לרגע זה עדיף שימצא אלטרנטיבה ל 1.5T

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כזה תמים?

כל יצרן יעשה הכל כדי להקטין למינימום את ההפסדים שלו, גם עם זה בא בעקיפין על חשבון הלקוחות.

 

אני מאמין שאם הייתי תמים לא הייתי פותח נושא על הבעיה.

אני יודע שזו בעיה ותאמין לי הגעתי עד למפעל סוויסנסון באנגליה עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכאשר הבעיה מחריפה הריח חודר לסלון. בעצם זה התחיל מתלונות של לקוחות סיוויק/CRV על עודף שמן וריח דלק בסלון. לדעתי מהנדסי הונדה חשבו איך לשאוב אויר למזגן בלי לשאוב את כל האדים האלה מהמנוע.

ומכאן הגיע התיקון למזגן (שהוא בנוסף לעדכון תוכנה להזרקת דלק )

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר יהיה לי זמן אעלה לכאן כמה כתבות שמסבירות על ההזרקה הישירה הזו ודילול דלק בשמן

לדעתי יש בעיה.. והסברי הונדה, הם משחקים במידע חלקי

 

נסה למצוא חוו"ד וביקורות על הבעיה במנועים הללו ברשת - לא להתמקד, רק במידע שהיצרן הונדה - רושם על הבעיה.

ואם אתם מוצאים מידע - העלו לדיון.. המידע מעניין.

(חלק מיצרניות הרכב.. טוענות כבר מלפני כשנתיים

על בעיות בניסיונות הרצת מנועים עם שמנים בצמיגות 5W-16W20W ותקן GF-6 העתידיים )

 

ולכן בנתיים - להגנת המנועים עם השמנים של היום - נכנס תקן שמן מנוע נוסף API SN Plus

 

כתבה - מדוע נכנס דלק לשמן.. והבעיות האפשריות.

 

א - https://www.lubricants.total.com/fuel-dilution-engine-oil-causes-and-effects

ב - https://www.motor.com/magazine-summary/resolving-low-speed-pre-ignition/

ג - https://mobiloil.com/en/article/why-the-mobil-advantage/mobil-1-modern-engines/lspi-protection

ד - http://www.underhoodservice.com/gf6-delay-oil-shop/

ה - https://www.fuelsandlubes.com/fli-article/ilsac-gf-5-to-gf-6-bridging-the-gap/

 

הנושא מורכב, ונמצא בעוד מנועי הזרקה ישירה ובמיוחד עם שמנים דלילים .. ובעיות אטימה בטבעות הבוכנות

התחממות שמני מנוע בצמיגות נמוכה - הונדה מכנה זאת כבעיית העברת חום, לא תקינה לאגן השמן.

בפועל - זו התחממות שמן המנוע, ומאחר והשמן לא מתקרר מהר, הוא ממשיך להידלל עקב הטמפרטורה והמאמצים

 

אפשר לבצע שינויים באגן המנוע ומערכת הקירור, להכלת החום והעברתו לדפנות, ומשם לאוויר החופשי.(להוסיף קירור)

ואפשר לדעתי לבנתיים - לשנות את צמיגות השמן ל 5W-30 ולשמנים סינטטיים העמידים למאמצים -

כך עובי פילם השמן - יאטום את בריחת הלחץ ואדי דלק לאגן השמן.

כך נתמודד עם שריפת הדלק הלא מושלמת בתא השריפה - וזליגת אדי הדלק, דרך טבעות הבוכנה לאגן שמן המנוע.

 

לדעתי הבעיה היא - עקב תקנות זיהום האוויר, ומיצוב הרכבים הללו בטבלת תקנות המנועים החדשים, הפחות מזהמים

והרצון לחסוך בדלק, ולהקל על עבודת המנוע עם שמן בעל התנגדות נמוכה .

 

כאשר נעביר את הרכבים / המנועים הללו - לשמנים בצמיגות גבוה יותר, כגון: 5W-30 - תגדל צריכת הדלק

וזיהום האוויר - ולכן יש אפשרות כי הם ירדו מהטבות המס למנועים, המשתמשים בשמנים בצמיגות נמוכה כ 5W-20.

 

ובנוסף זו הודאה, כי המנועים הללו עדיין לא מספקים את הקידמה הטכנולוגית, כפי ש הונדה מיצבה אותם.

 

במידה והייתי בעלים לרכב עם סדרת המנועים הללו - הייתי שוקל לעבור לשמן סינטטי איכותי, בצמיגות 5W-30 ובתקן מתאים

לא הייתי נשאר בשלב הזה, עם 5W-20 -

מחשש לנזקים איטיים, של שימון לא תקין למנוע.

ולנזקים למערכת הטורבו, העובדת גם היא, עם השמן המדולל עכשיו עם דלק.

 

וממתין לפיתרונות שחברת הונדה תציע -

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יש בעיה.. והסברי הונדה, הם משחקים במידע חלקי

 

נסה למצוא חוו"ד וביקורות על הבעיה במנועים הללו ברשת - לא להתמקד, רק במידע שהיצרן הונדה - רושם על הבעיה.

ואם אתם מוצאים מידע - העלו לדיון.. המידע מעניין.

(חלק מיצרניות הרכב.. טוענות כבר מלפני כשנתיים

על בעיות בניסיונות הרצת מנועים עם שמנים בצמיגות 5W-16W20W ותקן GF-6 העתידיים )

 

ולכן בנתיים - להגנת המנועים עם השמנים של היום - נכנס תקן שמן מנוע נוסף API SN Plus

 

כתבה - מדוע נכנס דלק לשמן.. והבעיות האפשריות.

 

א - https://www.lubricants.total.com/fuel-dilution-engine-oil-causes-and-effects

ב - https://www.motor.com/magazine-summary/resolving-low-speed-pre-ignition/

ג - https://mobiloil.com/en/article/why-the-mobil-advantage/mobil-1-modern-engines/lspi-protection

ד - http://www.underhoodservice.com/gf6-delay-oil-shop/

ה - https://www.fuelsandlubes.com/fli-article/ilsac-gf-5-to-gf-6-bridging-the-gap/

 

הנושא מורכב, ונמצא בעוד מנועי הזרקה ישירה ובמיוחד עם שמנים דלילים .. ובעיות אטימה בטבעות הבוכנות

התחממות שמני מנוע בצמיגות נמוכה - הונדה מכנה זאת כבעיית העברת חום, לא תקינה לאגן השמן.

בפועל - זו התחממות שמן המנוע, ומאחר והשמן לא מתקרר מהר, הוא ממשיך להידלל עקב הטמפרטורה והמאמצים

 

אפשר לבצע שינויים באגן המנוע ומערכת הקירור, להכלת החום והעברתו לדפנות, ומשם לאוויר החופשי.(להוסיף קירור)

ואפשר לדעתי לבנתיים - לשנות את צמיגות השמן ל 5W-30 ולשמנים סינטטיים העמידים למאמצים -

כך עובי פילם השמן - יאטום את בריחת הלחץ ואדי דלק לאגן השמן.

כך נתמודד עם שריפת הדלק הלא מושלמת בתא השריפה - וזליגת אדי הדלק, דרך טבעות הבוכנה לאגן שמן המנוע.

 

לדעתי הבעיה היא - עקב תקנות זיהום האוויר, ומיצוב הרכבים הללו בטבלת תקנות המנועים החדשים, הפחות מזהמים

והרצון לחסוך בדלק, ולהקל על עבודת המנוע עם שמן בעל התנגדות נמוכה .

 

כאשר נעביר את הרכבים / המנועים הללו - לשמנים בצמיגות גבוה יותר, כגון: 5W-30 - תגדל צריכת הדלק

וזיהום האוויר - ולכן יש אפשרות כי הם ירדו מהטבות המס למנועים, המשתמשים בשמנים בצמיגות נמוכה כ 5W-20.

 

ובנוסף זו הודאה, כי המנועים הללו עדיין לא מספקים את הקידמה הטכנולוגית, כפי ש הונדה מיצבה אותם.

 

במידה והייתי בעלים לרכב עם סדרת המנועים הללו - הייתי שוקל לעבור לשמן סינטטי איכותי, בצמיגות 5W-30 ובתקן מתאים

לא הייתי נשאר בשלב הזה, עם 5W-20 -

מחשש לנזקים איטיים, של שימון לא תקין למנוע.

ולנזקים למערכת הטורבו, העובדת גם היא, עם השמן המדולל עכשיו עם דלק.

 

וממתין לפיתרונות שחברת הונדה תציע -

 

 

 

 

אייל.

 

בנושא החלפת צמיגות השמן ל - 5W30 - רשמתי כמה תגובות בנושא והבאתי גם דוגמא ששמו את השמן במנוע המדובר 1.5 ולקחו לבדיקת מעבדה - ואכן - התוצאות היו חד משמעית יותר טובות משמן מנוע w20. וגם נרשם שם אגב שהונדה משתמשים בשמן זה כדי לחסוך בצריכת דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן בעיה, אי אפשר להשתמש בשמן זה על דעת עצמך כי אלו הוראות יצרן ואם תשנה לבד תאבד את האחריות. זה נאמר לי במוסך מורשה של ייבואן ששאלתי על החלפת שמן ל - 5w30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי אצלי ברכב בן חמישה חודשים (מנוע 1.5 TSI טורבו של VW) והרחתי את מדיד השמן. אין ריח של דלק ויש ירידה קלה במפלס.....

גם ברכב הקודם שהיה עם מנוע 1.4 TSI אף פעם לא חוויתי עלייה במפלס, אלא ירידה.

לא מכיר את תופעת ריח הדלק גם במנועים קודמים שהיו ברשותי. אין ספק שמדובר בבעיה בהונדה שמקווה עבור בעלי הרכב הנ"ל שתבוא על פתרונה במהרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חרם צרכני על המנוע הזה, אין פתרון אחר נכון לכעת.

מי שיודע על הבעיה ובכל זאת קונה לא מבין אותו.

מי שלא יודע שהיבואן יודיע לו בבקשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...