Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 ט' ידנית, איפה הרעש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה קשה זה היה למכור אותה?

בסוף היית צריך לרדת הרבה במחיר? או פשוט לחכות הרבה זמן?

 

שלום

אני עברתי מהונדה סיויק מהדגם הקודם 5 דלתות שנת 2014 וגיר ידני,

שם הגיר לא היה כל כך סימפטי בהילוכים שני ורוורס,

ומנוע 1800 אטמוספרי חלש מתחת ל 4500 סל״ד.

רכשתי לפני שנה וקצת את הדגם החדש מנוע 1.5 בגירסת גיר רציף,

אז לא היה ידני בכלל בארץ,

המנוע נעים וזריז הרבה יותר מהקודם,

הגיר הרציף משוגע,

לפעמים בלחיצה על דוושת הגז לא זז ומחייב הורדת הילוך או שתיים דרך ההגה,

וליפעמים מתעורר בפראות.

לחווית נהיגה עדיף גיר ידני.

לנוחות בפקקים וסחירות במכירה עדיף אוטומטי,

אני ראיתי את זה כשניסיתי לימכור סיויק ידנית בשוק ללא הצלחה.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל פורשה כן ממשיכים להציע גיר ידני (ופורשה מוכרים יותר מכוניות מפרארי ולמבורגיני ביחד)

אבל יותר מזה, דגמי הספורט של פ'זו ( 308 ו 208 gti) נמכרים עם גיר ידני בלבד.

בפולקסווגן אתה יכול לבחור (גולף, פולו gti)

גם ברנו במגאן rs יוצאו שתי התיבות (אחרי שבקליאו הם הציעו אוטומת בלבד)

והחברה החדשה במועדון, יונדאי i30N מגיע גם היא עם גיר ידני

גם מכוניות ספורט כמו סובארו brz ומאזדה מיאטה ממשיכות להציע גיר ידני וכך גם מכוניות השרירים: פורד מוסטנג ושברולט קמארו.

בקיצור, הגיר הידני ממש לא מת.

לגבי "מיושן", לא יודע. גם הגיר האוטומטי הוא לא בדיוק חידוש מהיום.

לגבי חדוות נהיגה, זה די סובייקטיבי (למרות שזה די אובייקטיב לומר שגיר ידני דורש יותר מיומנות)

בסוף רוב המכוניות באירופה נמכרות עם גיר ידני וזה לא כי הם עניים יותר מאיתנו או פחות "מתקדמים", זה יותר עניין של תרבות

 

 

 

כי רכב עם גיר ידני אינו הופך מכונית למכונית לחובבי נהיגה.

 

גיר ידני לא נועד מעולם להיות אמצעי להנאה אלא נועד להיות אמצעי להנעה.

 

אבל גם בתור אמצעי להנעה מדובר באמצעי טכנולוגי מיושן שאבד עליו הכלח ולעומת רכבים "אוטומטים" מודרנים הוא אף פוגע בחדוות הנהיגה, בקלות הנהיגה ופוגע בביצועי הרכב.

 

פרארי, למברוגיני ועוד לא נמכרות אפילו עם גירים ידניים (אם היה ביקוש מחובבי הנהיגה לגירים ידניים היצרנים הללו לא היו מציעים אותם למכירה?) וברכבים חשמליים ספורטיביים אין כלל גיר. האם רכבים אלו פונים יותר או פחות לחובבי הנהיגה?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

שלום

חיכיתי כמעט חודשיים,

לבסוף הכנסתי את הרכב לטרייד אין בהונדה בהפחתה של 5 אחוז ממחיר המחירון,

והרכב שהיה לי לא היה סטנדרטי ,

היו תוספות של ציפוי חלונות נגד חום, ריפודי עור שחור ואדום בהגה,דלתות,משענת יד.

צביעת חלקי פנים בצבע אפור מיטלי כמו צבע הרכב מבחוץ.

מצלמת 360 סביב הרכב,

הרכב בודד מבפנים ב2 שכבות בידוד לרעש כולל גג,דלתות,רצפה,תא מטען,כנפיים,מכסה מנוע,

ג"נטים של מומו וצמיגים חדשים חודשיים לפני המכירה.

במוסך שטיפל ברכב ידעו מה יש להם ביד,ולקחו את הרכב בטרייד אין.

פורסם

קודם כל כל הכבוד לטרייד שלקחו את הרכב בכזה מחיר.

ניסית לפרסם את הרכב בשוק החופשי במחירון -5%?

כמובן שאין שום סיבה למכור למישהו פרטי באותו מחיר של טרייד אבל יש פשוט נטיה לאנשים להפריז בערך של הרכב שלהם בגלל כל מני תוספות.

 

בסופו של דבר אף אחד לא יחזיר לך את ההשקעה בתוספות האלה או לפחות מה שאתה מצפה לקבל, והעובדה שקיבלת מחירון -5% לא הייתה צריכה לגרום לך לעבור לאוטומטי להפך, ובטח שהדגם החדש מוצלח מהקודם בכל היבט כולל כוח המנוע.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אולי התוספות גרמו לרכב להראות כמו רכב ש"קרעו" אותו ולכן הקושי במכירה. (לא אומר שזה המצב, אבל אולי כך זה נתפס כשרואים את זה במודעה ולא מכירים את הרכב/הבעלים במציאות).

 

אני, לעומת זאת, מכרתי סיוויק ידנית סטנדרטית לגמרי בלי תוספות אבל כן שמורה ומטופלת באלפיים מעל המחירון ודי מהר יחסית (קצת מעל שבוע)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

פורסם
שלום

חיכיתי כמעט חודשיים,

לבסוף הכנסתי את הרכב לטרייד אין בהונדה בהפחתה של 5 אחוז ממחיר המחירון,

והרכב שהיה לי לא היה סטנדרטי ,

היו תוספות של ציפוי חלונות נגד חום, ריפודי עור שחור ואדום בהגה,דלתות,משענת יד.

צביעת חלקי פנים בצבע אפור מיטלי כמו צבע הרכב מבחוץ.

מצלמת 360 סביב הרכב,

הרכב בודד מבפנים ב2 שכבות בידוד לרעש כולל גג,דלתות,רצפה,תא מטען,כנפיים,מכסה מנוע,

ג"נטים של מומו וצמיגים חדשים חודשיים לפני המכירה.

במוסך שטיפל ברכב ידעו מה יש להם ביד,ולקחו את הרכב בטרייד אין.

 

אז יצרת בדיוק את הרושם של "עונדה משוברת" (אפילו אם הרכב שלך לא באמת כזה), מה שהרתיע קונים פוטנציאליים.

 

וזה מסביר את הקושי במכירה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מכרת במחיר מצויין. המסקנה שלך ממש שגויה.

ההשקעה בתוספות לרוב לא מקבלת ביטוי במכירה.

ייתכן שהמגיבים הקודמים צודקים והתוספות אפילו מזיקות. אני לדוגמא לא הייתי רוצה אותן ובטח לא משלם אקסטרה עליהן.

ריפודים מעור? לא ברור אם בהגה או במושבים זה בכל מקרה לא לטעמי. בטח לא בשחור-אדום. צביעה בפנים באפור מטאלי.....

כמה אתה חושב שהיית מקבל על כזו אוטומטית? לדעתי משהו דומה ביחס למחירון ואולי אף פחות

פורסם

מחזק את מה שנאמר מעליי. בתור קונה פוטנציאלי (שתכלס יכול להתעניין ברכישת הונדה ידנית, למרות שה-1.5 הרבה יותר מדברת אליי מאשר ה-1.8 האטמוספרית), מודעה עם פירוט שיפורים שכזה בהחלט הייתה מרתיעה אותי וגורמת לי לפנות קודם לרכבים יותר סטנדרטיים. וכמובן שלא לרצות לשלם על האוטו יותר כי הוא "מושקע".

 

ייתכן גם ובצדק שזה שההונדה החדשה, 1.5 חידשה דיי הרבה ביחס לקודמת שלה קצת מקרר לקוחות יד 2 מהאוטו והם יותר מעוניינים להניח את הידיים שלהם ישר על הדגם החדש יותר. (כי לרוב ידני זה לחובבי נהיגה, והדור החדש, מציע מנוע חזק יותר, שקורץ לאותם חובבי נהיגה, כלומר במקרה חד פעמי, הגיר הידני שיחק כנגדך, בגלל שהונדה עשו קפיצה גדולה יחסית בין הדורות, באופן לא שגרתי כל כך)

פורסם (נערך)

מה אתה מקשקש?

לא ראית בכלל את הרכב , וכבר אתה קובע שזה נראה

עונדה משוברת.



מה אתה יכול ליראות מג’נטים של מומו ברכב?

איזה הגזמות אתם רושמים פה.

מי יכול ליראות בידודים ברכב מתחת לריפודים המקוריים?

במקום שתאריכו השקעה ללא תמורה במכירה,

אתם מעדיפים רכב שחור משחור מבפנים , מאשר רכב עם קצת צבע שיהיה חי ונעים לעין?

 

עריכה אחרונה על ידי avi60769
פורסם
מה אתה מקשקש?

לא ראית בכלל את הרכב , וכבר אתה קובע שזה נראה

עונדה משוברת.



מה אתה יכול ליראות מג’נטים של מומו ברכב?

איזה הגזמות אתם רושמים פה.

מי יכול ליראות בידודים ברכב מתחת לריפודים המקוריים?

במקום שתאריכו השקעה ללא תמורה במכירה,

אתם מעדיפים רכב שחור משחור מבפנים , מאשר רכב עם קצת צבע שיהיה חי ונעים לעין?

 

 

עזוב חבל על הזמן של הוויכוח של שיפורים כן טובים/לא טובים.

 

קיבלת מהטרייד מחירון מינוס 5%? מדהים!

כל בעל רכב אוטומטי ישמח לקבל כזה סכום.

כלומר המסקנה שלך ללעבור לאוטומט בגלל שוק עדיף במקרה שלך היא שגויה.

 

אם עברת בגלל סיבות אחרות לא נתווכח.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מכר שלי רכש סיוויק 1.5 טורבו ידנית.

 

לדעתי, מבחינת התמורה לכסף זאת הגרסה הטובה ביותר של הסיוויק.

היא עולה לא הרבה מעל ה-1.0 טורבו אוטומטית והיא נותנת הרבה יותר מבחינת המנוע והאבזור/נראות.

 

פגז של רכב, בכלל הסיוויק מהדור החדש נהדרת.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
מה אתה מקשקש?

לא ראית בכלל את הרכב , וכבר אתה קובע שזה נראה

עונדה משוברת.



מה אתה יכול ליראות מג’נטים של מומו ברכב?

איזה הגזמות אתם רושמים פה.

מי יכול ליראות בידודים ברכב מתחת לריפודים המקוריים?

במקום שתאריכו השקעה ללא תמורה במכירה,

אתם מעדיפים רכב שחור משחור מבפנים , מאשר רכב עם קצת צבע שיהיה חי ונעים לעין?

 

אתה צודק כמובן, אנשים לא מתייחסים לתוספות כאל מגרעת, ודאי לא כשמדובר ברכב שקהל היעד שלו אינו מורכב מפנסיונרים חמורי סבר. העובדה שמישהו נתקל במזל ומכר ידני דומה מהר ומעל המחירון, או כל רכב אחר לענין זה, היא סוג של "פוקס", לא יותר מזה. ודאי כך בשוק יד שניה מאוד בעייתי, כזה שבו הצעות המימון והאחריות של חברות הליסינג למיניהן מטות ממילא את הכף לטובת המכוניות שהן מציעות.

פורסם

אני לא מצליח להבין, מדוע אותו רכב עם גיר ידני עולה יותר מאשר עם גיר רציף. גיר רציף יותר יקר לייצור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני לא מצליח להבין, מדוע אותו רכב עם גיר ידני עולה יותר מאשר עם גיר רציף. גיר רציף יותר יקר לייצור.

 

 

על מה אתה מדבר ?

הסיוויק 1.5 ידנית זולה יותר מה1.5 אוטומטית.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...